0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Probe GT- jaký je pod dvaceti letech?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 00:09, zase nic
Tak to byla teda zase recenze, hodně velké mínus!!!!
a zas tak drahé nahr.díly nejsou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 00:16, RE: zase nic
lagu napisał:
Tak to byla teda zase recenze, hodně velké mínus!!!!
a zas tak drahé nahr.díly nejsou.
probe je sympaťák, letitý ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 06:20, Ach jo
Zase další recenzenaauto, které jsem měl vždy rád a dosud měl o něm málo informací. A tahle recenze mi tedy obzory nerozšíří, škoda (
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 07:55, to není recenze
tohle ani není recenze, je to vlastně návod na co si dát pozor když si ho někdo bude chtít koupit.
Kamarád má právě toto GT,druhý má 2,0, dynamika motoru určitě není na 1.Na svou dobu zřejmě měl dobrý zátah a výkon,ale dnes je to nevýrazný,netočivý motor s vyšší spotřebou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 10:29, probe
Ja slintam nad timhle probeckem ...


http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=ford-probe&idvyrb=1179&akce=detail
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 10:34, Úvod, stať a závěr
Tahle recenze nemá vůbec žádnou strukturu, je to jen výčet závad a nástrah. Auto vhodné pro kluka, který chce mít sportovně a silně působící vůz, který vyžaduje péči a investice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 15:52, Letec z USA
Tenhle opravdový krasavec vyžaduje absolutní péči.Pokud si pisatel myslí,že natankuje a doleje ostřikovace a nic víc,tak je na omylu.Taková "péče" nefunguje u žádnýho auta věčně.Shodou okolností mají tohle fajnové autíčko dva kamarádi,jeden ho má v CZ a má za rok natočeno asi 1000km,druhý v D a dá 25000km a jsou moc spokojený.Turbo provedení jede opravdu velice dobře a brzdy nemají problém ho zkrotit,a spotřeba je adekvátní k jízdě,ale žádná hrůza.Náhradní díly a servis oba dělají v Německu,tady to neumí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.10.2008 22:32, Král???
Tohle,že je na dálnici král?? Se majitel trochu pomát ne!!!
Tenhle pelech v hodnotě poloviny průměrného platu? Se svými 108 kW? S v-max nákých 210km/h - a to když byl nový. Tak to asi hodně těžko.
A že je tahle první generace krasavec - ok design je subjektivní - ale toto FAKT ne. Mohli bysme se bavit o designu druhé generace ( od roku 1992), nebo o jízdních výkonech Cougaru ( pro neznalé - nástupce Probe), ale toto je fakt nicka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.10.2008 02:50, calibra nebo probe
Recenze jak hrom ...díly zas tak drahé nejsou, dálniční král možná tak svým vzhledem Ať trochu rozvíříme diskuzi, vyhlašuji anketu, brali by jste PROBE nebo CALIBRU?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.10.2008 17:09, RE: calibra nebo probe
Ráďa napisał:
Recenze jak hrom ...díly zas tak drahé nejsou, dálniční král možná tak svým vzhledem Ať trochu rozvíříme diskuzi, vyhlašuji anketu, brali by jste PROBE nebo CALIBRU?
Mezi těmito vozy jsem se před rokem a půl rozhodoval. Emoce chtěli Probe 2,2 Turbo, rozum Calibru 2,0 8V. Nakonec vyhrála Calibra a dnes jsem rád, protože jsem za ten rok a půl vyměnil pouze provozní náplně a rozvody a jinak je auto naprosto spolehlivý. To Probe by jistě bylo svižnější ale výběr těchto vozů je tak špatný a téměř všechny jsou vyježděný na hraně své životnosti, že bych si do toho netroufl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.10.2008 18:30, RE: calibra nebo probe
Ráďa napisał:
Recenze jak hrom ...díly zas tak drahé nejsou, dálniční král možná tak svým vzhledem Ať trochu rozvíříme diskuzi, vyhlašuji anketu, brali by jste PROBE nebo CALIBRU?
Já osobně bych si zvolil Toyota Celica 2.0turbo 4wd, to je úplně jiné auto jen cena dílů bude proti calibře jinde(bych jí to odpustil).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.08.2012 22:49, RE: to není recenze
Tomi napisał:
tohle ani není recenze, je to vlastně návod na co si dát pozor když si ho někdo bude chtít koupit.
Kamarád má právě toto GT,druhý má 2,0, dynamika motoru určitě není na 1.Na svou dobu zřejmě měl dobrý zátah a výkon,ale dnes je to nevýrazný,netočivý motor s vyšší spotřebou.
přeji pěkný den, vlastním vuz ford probe 2.2 GT ,jezdím s ním už deset let a věřte mi že výkon a dynamika tomuhle vozu vubec nechybí,zrychlení 7.5 vteřiny mluví za vše ,nechal jsem si ho ještě čipnout v ABC TUNING ,je sice ještě rychlejší ale i spotřeba se zvýšila a i když mám smlouvu od ABC TUNING ,že mi to kdykoli vrátí nazpět tak se tak nestalo ,dávejte si na tuhle firmu pozor ,já už si od nich nikdy žádný tuning dělat nebudu ,jinak k autu ,jsem s ním nadmíru spokojený ,je mu už 21 let a věřte že dám spoustě nažhavenejm řidičum ještě nafrak ,sočásty si kupuju na mazdu 626 ,všechno poměrně sedí takže laciný ježdění ,ale ještě něco bych dodal ,po sklopení zadních sedadel se toto vozidlo změní v kombi ,měřím 180cm a nemusím krčit nohy ,když v něm ležím ,hledám už dva roky po autobazarech něco podobného za co bych toto vozidlo vyměnil ,bezvýsledně ,je to jako s kofolou ,když ji miluješ není co řešit
reagować
docSlava
ilość wystąpień1
data registracji30.12.2012
Niedziela 30.12.2012 05:16, probe vs calibra
Dobrý den, nechci tady nějak moc obhajovat recenzi ale hádat se jestli je lepší Calibra nebo Probe, mi přijde docela zbytečný. Co se týče hodnocení vzhledu, tak je to naprosto subjektivní záležitost a myslím, že jsou povedené oba vozy. Probe II bude stravitelnější pro více lidí než Probe jedna. Po technické stránce není absolutní zázrak ani jedno, a každá značka má navíc absolutně průserové varianty. Koroze se také navyhnula nikomu. Jízdní výkony byly v době vzniku vcelku slušné, dnes jsou na úrovni rodinných automobilů. Ale to je úděl i supersportů z osmdesátých let. Myslím si, že kouzlo těchle aut je úplně v něčem jiném, než je Top Speed, losí testy a podobné kratochvíle. Jsou to staré popelnice, některé už sotva jedou, jiné jsou opečovávané....ale pro majitele mají své kouzlo. A to je důležité...Calibru jsem měl půjčenou v 16 V téměř novou, vlastnil jsem 12 let starou 8 V , Probe mám dodnes
reagować
jubileus
ilość wystąpień1
data registracji18.05.2014
Niedziela 18.05.2014 22:29, Dnes je 2014, mám ho 12 let a spolehlivější auto, co ví co má dělat, když se šlápne na plyn jsem ještě neviděl ani o něm neslyšel
V upozornění se píše o sklech atd. Kolikrát "normální " člověk řeší na autě skla.

Jedná se o Ford Probe 1- to jenom pro upřesnění, protože dnes je už v paměti více varianta 2.

Článek je už trochu starý ale přesto- až najdete auto, u kterého při 45 ti km/hod zařadíte 5 ku a pak už jenom řešíte akceleraci plynem tak mi dejte vědět, protože z generace 1990 auta "jela" až v nich motor začal hvízdat. I dnes, když porovnám s oktávkou tak u oktávky ještě nevyřešili, kdy a jak rychle má zabírat spojka--natož se zabývat otáčkami,-kdy to jede, jestli kvalty navazují atd.
Najděte si někoho, kdo Probe1 ještě má a rychle pochopíte- co se tu snažím "objasnit"

Mám zkušenosti s více auty ( ať už výkonných, či pohodlných) ale PROBE je věc, kterou člověk pochopí, až do toho sedne. Je to prostě "pouťová atrakce, kde je všechno možné".

Auto OKAMŽITĚ dělá, co chcete. Pohnete s ním na 1 dáte 3 a 5 a jedete okamžitě 100 bez žádných neshod vůči otáčkám motoru. Prostě konečně přemotorovaný auto (v USA je omezovač na 150) tak to má "kratší kvalty" a prostě to jede. To evropský zdechliny musí svištět na 4000 otáček aby se vůbec něco v "motorku" začlo dít. Mám ho 12 let, není okoukaný, za ty roky pouze repase brzd:přední kotouče kus 1100kč, obložení -sada 880kč, zadní pakny 600kč na obě kola. Během let jsem ještě opravnou sadou spojky za 300kč nastrčil špunt-pístek(gumový) do válce spojky. Nějaký ty zap. svíčky, filtry, olej. A to je vše.
Vaše "RADY" - sice před léty byly přinejmenším NEPRAVDIVÉ a asi jste toto auto prakticky nepoužívali. Konečně mám názor na zaručený ODBORNÝ posudky.

Ukažte mi nový auto, který jezdí v běžným provozu 12 let a téměř nepotřebuje nic investovat.

Chci Vás vidět , možná se potkáte s černým Probe 1 v Brně a pozdravíme se.

Na to to jsem musel reagovat , protože se mě to nasra...
reagować
Tejma
ilość wystąpień1
data registracji04.12.2018
Wtorek 04.12.2018 13:21, Probe I
Uz jich ubyva Probe I, ale muj poznatek mam ho 15 let od roku 2013 najeto 285tis. Jsem s nim tak spokojen,ze pokud bych ho nevlastnil, tak po zkusenostech ho ukamzite schanim a kupuji, pouze se mi v mem veku 66.let trochu blbe leze dovnitr. Dnes snad problem u Gt pouze se spojkovou lamelou. Je pravda ze uz si ho trochu setrim - mensi najezd do 5.tis rocne a jen v lete a obrovske zrychleni ve 160 na 240 si uz taky na komunikaci radeji nedopravam.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.