0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetina pro podnikatele okolo 200 000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
Radagabi
ilość wystąpień2
data registracji15.01.2017
Niedziela 15.01.2017 10:38, Ojetina pro podnikatele okolo 200 000
Dobrý den,

před několika dny mi asi odešlo do motorového nebe moje Mondeo MKIII 2.0 (rok 2004). Na rychlo potřebuji sehnat něco náhradního. Budu vděčný za každou radu.

Požadavky:


1) Dostatečným úložným prostorem, protože někdy rozvážím po ČR zboží vlastním autem. Zavazadlový prostor mého předchozího auta odpovídal, mým potřebám i když bylo občas naplněno vrchovatě.

2) Ročně najedu cca 25 000 km po celé Republice, tudíž auto s odpovídající spotřebou a spolehlivostí.

3) Rozpočet do 230 000

Mé vlastní návrhy:

Ford Mondeo 2008-2010 1.8-2.0 diesel - Už prý netrpí na problémy, jako MK3, které jich mělo požehnaně, hlavně co se vstřiků a čerpadla týče. MK4 1.8 má prý litinový motor, můj laický závěr teda je, že by měla být spolehlivější než 2.0.

Ford Mondeo 2008-2010 2.5/ 2011-2012 1.6 EcoBoost benzín - Benzín 2.5 s 6 válci by měl podle mě logicky být větší držák. Co se týče EcoBoostů, slyšel jsem na ně samou chválu, otázka je, jestli se ojetina z hlediska integrovaných udělátek, hned nerozpadne.

Mazda 6 2008-2010 2.0 diesel - Japonce se trochu bojím, co se oprav týče. Na druhou stranu jsem slyšel hodněkrát názor, že ty MZR-CD motory jsou opravdu velké držáky.

Škoda Superb 2008-2011 1.8-2.0 benzín/nafta - U Superbů si nejsem moc jistý, ty 1.8 benzíny, se dle mého známého automechanika, často kazí. 1.9 motorizace u dieselů sice nemá moc výkon, ale má "technologicky starý" neporuchový motor.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 15.01.2017 14:13, RE: Ojetina pro podnikatele okolo 200 000
Radagabi napisał:
Dobrý den,před několika dny mi asi odešlo do motorového nebe moje Mondeo MKIII 2.0 (rok 2004). Na rychlo potřebuji sehnat něco náhradního. Budu vděčný za každou radu.Požadavky:1) Dostatečným úložným prostorem, protože někdy rozvážím po ČR zboží vlastním autem. Zavazadlový prostor mého předchozího auta odpovídal, mým potřebám i když bylo občas naplněno vrchovatě.2) Ročně najedu cca 25 000 km po celé Republice, tudíž auto s odpovídající spotřebou a spolehlivostí.3) Rozpočet do 230 000Mé vlastní návrhy:Ford Mondeo 2008-2010 1.8-2.0 diesel - Už prý netrpí na problémy, jako MK3, které jich mělo požehnaně, hlavně co se vstřiků a čerpadla týče. MK4 1.8 má prý litinový motor, můj laický závěr teda je, že by měla být spolehlivější než 2.0. Ford Mondeo 2008-2010 2.5/ 2011-2012 1.6 EcoBoost benzín - Benzín 2.5 s 6 válci by měl podle mě logicky být větší držák. Co se týče EcoBoostů, slyšel jsem na ně samou chválu, otázka je, jestli se ojetina z hlediska integrovaných udělátek, hned nerozpadne. Mazda 6 2008-2010 2.0 diesel - Japonce se trochu bojím, co se oprav týče. Na druhou stranu jsem slyšel hodněkrát názor, že ty MZR-CD motory jsou opravdu velké držáky.Škoda Superb 2008-2011 1.8-2.0 benzín/nafta - U Superbů si nejsem moc jistý, ty 1.8 benzíny, se dle mého známého automechanika, často kazí. 1.9 motorizace u dieselů sice nemá moc výkon, ale má "technologicky starý" neporuchový motor.


Doporučuji ti vyměnit mechanika.
1,8T je nejlepší motor, co můpže v Superbu mít.
Mazda a nafta? Kam na to chodíš chlape? Přečti si aspoň základní info ma mazdaclub.cz.
Kup MOndeo 2,0 TDCI a neřeš. 25tkm za rok najede - to není žádný "podnikatelský" nájezd, takže obecně, moc toho nenajezdíš.
reagować
Radagabi
ilość wystąpień2
data registracji15.01.2017
Niedziela 15.01.2017 16:00, RE:
Děkuji za odezvu a za info.

Přiznávám se, že o té Mazdě jsem četl na netu - něco vy smyslu, že to auto možná zhnije, ale 2.0 MZR-CD motor vydrží. Ale nevím, nepohybuju se v tom.

Možná to už vyplývá z předchozího příspěvku, ale Mondeo je pro mě asi favorit (přesto budu za každé další doporučení vděčný). Je mi jasné, že je to kus od kusu a tu ojetinu si nechám před koupí za tisícovku proklepnout nějakém autorizovaném servisu.

Zeptám se, má smysl to tahat z Německa? Nechci to kupovat z velkých bazarů, protože to tam bývá podle mě předražené. Raději bych auto od dealera (jako laikovi mi to přece jen dává naději, že to auto bude v lepší stavu) a těch je v Německu je větší výběr.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Niedziela 15.01.2017 16:14, Hhhhh mmmmm gggg
Tahat auto z D se urcite nevyplati vyjde to cca na stejno cenove. Auta ale byvaji lepe vybavena a navic je rozdil jestli ma auto najeto 100tkm po nasich nebo po neckejch silnicich.
Mrknul bych jeste na Toyotu Avensis
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 15.01.2017 21:59, RE: Hhhhh mmmmm gggg
Valnoha napisał:
Tahat auto z D se urcite nevyplati vyjde to cca na stejno cenove. Auta ale byvaji lepe vybavena a navic je rozdil jestli ma auto najeto 100tkm po nasich nebo po neckejch silnicich. Mrknul bych jeste na Toyotu Avensis


Jak co. Německá provenience je v Německu víc ceněná (asi jako Škodovka u nás). "Póvl" - italskej, francouzskej, se vyplatí hledat, v případě úspěchu je úspora znatelná. Nezanedbatelný je i přístup Němců k servisu (většinou lepší, než u nás). Teď jsem nechal přivézt Partnera, 2,0 HDi 66 kW, bez FAPu, 2005, plná serviska (podle VIN sedí), najeto do 150tkm, komplet s na značkách 70kKč včetně prvotního servisu (oleje, brzdy a pod). Minimálně půlrok/rok bez starostí...
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Niedziela 15.01.2017 23:54, MCV
Dacia MCV. Víc myslím není třeba říkat. Jestli je to na podnikání, je to naprosto ideální vozidlo. Bude totiž nové a se zárukou.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.