0
powrót
 

diskuze k tématu: motor u forda mondeo

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.04.2013 21:12, motor u forda mondeo

vozidlo: Ford Mondeo koupě motoru
rok výroby: 2008
palivo: benzin
výkon v kW: 107
kód motoru: WFODXXGBBD7T69280

popis závady: chtěl bych se zeptat zda byste mi nemohl pomoct se sháněním motoru tohohle typu. Zajímají mě všechny varianty (nový nebo starý motor, ale nechtěl bych starší motor než je samotný vůz- tj. 4-5let a tach. do 70 tis. km). Porouchal se mi systém hlazení motoru a kontroly se mi nerozsvítily takže jsem uvařil motor.
Napřed Vám moc děkuji za pomoc a rady.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 01.05.2013 01:14, Motor
Prvně přestaňte poslouchat rady toho pitomce co vám poradil, že uvařený motor se musí vyměnit
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 01.05.2013 08:15, RE: Motor
Rover623 napisał:
Prvně přestaňte poslouchat rady toho pitomce co vám poradil, že uvařený motor se musí vyměnit


Možná ho chce vyměnit, protože nechce motor s hladícím systémem - mě by také nebavilo hladit motor
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 01.05.2013 13:42, RE: Motor
Pavlik napisał:
Rover623 napisał:
Prvně přestaňte poslouchat rady toho pitomce co vám poradil, že uvařený motor se musí vyměnit
Možná ho chce vyměnit, protože nechce motor s hladícím systémem - mě by také nebavilo hladit motor


Za studena by mi to bylo ukradený, ale co kdyby to chtělo pohladit po 200 kilometrové jízdě po dálnici
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 02.05.2013 08:46, Uvareny a nepohladeny motor
Sice vam nepomozem so zhananim motora, poviem vam ale moj pribeh s pokusom opravit klepkajuci motor (vymena hydrostel). Zijeme v zvlastnej dobe, kde kvalita uz podla mna neexistuje. A tak to zacalo v mnou dlhodobo navstevovanom servise. Bol to servis, kde som bol asi prvy krat spokojny so sluzbami (po asi 5 servisoch, co ma predtym okradali). A tak som im zveril vymenu hydrostel. Auto tam bolo 3 dni (co doteraz nechapem) a boli vraj vymenene vsetky hydrostely (motor 2.0i 16V PSA). Lenze, 16 hydrostel->16 kanalikov-> odmontovanie veka->zhodenie rozvodov->vybratie vaciek, ale bolo to aj tak len 350 eur. Uz ked sme ale do toho isli, bolo mi jasne, ze nebude vsetkych 16 hydrostel dobrych. A tak sa aj stalo. V servise mi ale len povedali, ze to uz asi nebude hydrostelami, ale niecim inym. Boli to ale hydrostely na 100% (podla zvuku to mohli byt tak 2-3). Tak som bol v inom servise, kde iba dali dolu kryt, a skontrolovali to. Nasla sa jedna na 100% zla hydrostela. Nebudem to predlzovat... vysledok je ze v troch servisoch som nechal dokopy asi 500eur, a vysledok=> motor si dalej kludne cvaka, vytrhany jeden (mozno 2) sroby na plastovom kryte motora, a masivny priesak oleja cez ten plastovy kryt. A bude to asi este dlho pokracovat... Cize za mna, opravy motora davat robit len profikom. Za tych 500 eur by som ten motor mal vymeneny uz davno. Mozno este ak je len prasknute tesnenie pod hlavou, ale inak by som to asi riesil tiez vymenou.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.