0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupě vozu na tažení karavanu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.02.2013 11:49, Koupě vozu na tažení karavanu
Plánuji koupit menší karavan a pro jeho tažení i silnější vůz s naftovým motorem. V současné době mám Ford Focus 1.6 benzin 12 let starý,jsem s ním velice spokojený,ale na dlouhé trasy s karavanem už asi nebude stačit a chci ho nechat synovi. Rád bych u Fordu zůstal,proto zvažuji koupi asi 4-5 let starého Mondea jen nevím jestli 1.8 nebo 2.0 tdci. Četl jsem, že motory 1.8tdci nemají DPF a do listopadu 2010 ani 2.0tdci,což by pro mé užívání vozu bylo lepší,protože 2/3 mých jízd je na kratší vzdálenosti 10-50km a to prý motorům s DPF škodí. Do užší nominace na koupi vozu se ještě dostal Ford Focus 2.0tdci a Škoda Octavia 1.9tdi také ve stáří 4-5 let,ale zda tato vozidla mají nebo nemají DPF nevím vůbec. Můžete mi prosím poradit s výběrem motoru i vozu pro výše zmíněné užívání ?
Děkuji a s pozdravem Radek

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 04.03.2013 21:57, Re:
Dobrý den. Ano, krátké cesty jsou pro vozy filtry pevných částic nevhodné (obzvláště městský provoz). Nenastanou totiž podmínky pro jejich regeneraci (vypálení zachycených sazí) a mohou se během krátké doby nenávratně poškodit. Proto bych pro Vaše užívání raději volil vůz bez DPF. Pokud chcete zůstat u Fordu, ani jeden automobil z dvojice Focus či Mondeo by Vás neměl zklamat. Já osobně bych zvolil spíše Mondeo s motorem 2.0 TDCi. Spolehlivé a pohodlné auto s perfektními jízdními vlastnostmi, které by si mělo poradit s těžším přívěsem. Škoda Octavia s motorem 1.9 TDI mohla být rovněž vybavena DPF (ale také nemusela. Zda-li je jím vůz vybaven poznáte z typového štítku - kód 0GG označuje verzi bez filtru, 7GG potom verzi s DPF.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.