0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké levné, spolehlivé, větší auto?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.05.2014 20:55, Jaké levné, spolehlivé, větší auto?
Dobrý den,
chtěl bych si koupit nějaké spolehlivé auto v cenové relaci do cca 60 tisíc kč + samozřejmě finanční rezerva, které bude mít aspoň trošku nějakou výkonovou rezervu, i když nepožaduji nic extra silného.
Padl mi do oka Ford Mondeo mk3 2,5 V6, přijde mi že má celkem slušný poměr cena/výbava/užitná hodnota/spolehlivost. Doporučíte mi tohle auto, nebo jiný motor? (2.0 duratec je velmi ojedinělý a přece jen bych dal radši přednost 2.5 V6...). Budu rád když mi doporučíte i jiné alternativy např. VW passat 1.8T, 2.8V6 (superb, volvo s60 nebo mazda6 už jsou trošku dražší...).

Nebude to nijak výrazně náročné na provoz?

Najedu max. 10 000 km ročně, proto raději benzín, malá spotřeba dieselů je sice pěkná, ale mají většinou moc najeto a servis taky bude dražší...
Chci si jízdu i trošičku užít, proto mi prosím neraďte fabii 1.9 sdi nebo 1.2 htp.

Díky za rady.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Wtorek 13.05.2014 08:46, RE: Jaké levné, spolehlivé, větší auto?
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,chtěl bych si koupit nějaké spolehlivé auto v cenové relaci do cca 60 tisíc kč + samozřejmě finanční rezerva, které bude mít aspoň trošku nějakou výkonovou rezervu, i když nepožaduji nic extra silného.Padl mi do oka Ford Mondeo mk3 2,5 V6, přijde mi že má celkem slušný poměr cena/výbava/užitná hodnota/spolehlivost. Doporučíte mi tohle auto, nebo jiný motor? (2.0 duratec je velmi ojedinělý a přece jen bych dal radši přednost 2.5 V6...). Budu rád když mi doporučíte i jiné alternativy např. VW passat 1.8T, 2.8V6 (superb, volvo s60 nebo mazda6 už jsou trošku dražší...).Nebude to nijak výrazně náročné na provoz? Najedu max. 10 000 km ročně, proto raději benzín, malá spotřeba dieselů je sice pěkná, ale mají většinou moc najeto a servis taky bude dražší...Chci si jízdu i trošičku užít, proto mi prosím neraďte fabii 1.9 sdi nebo 1.2 htp.Díky za rady.


jste v cenové kategorii, kdy rozhoduje stav konkrétního vozidla víc než obecné nemoci a doporučení...
nicméně u tohodle mondea zkontrolovat přední nápravu a všechna pera/tlumiče - tady je víc problémů než s motorem
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 13.05.2014 09:14, RE: Jaké levné, spolehlivé, větší auto?
xtrox napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,chtěl bych si koupit nějaké spolehlivé auto v cenové relaci do cca 60 tisíc kč + samozřejmě finanční rezerva, které bude mít aspoň trošku nějakou výkonovou rezervu, i když nepožaduji nic extra silného.Padl mi do oka Ford Mondeo mk3 2,5 V6, přijde mi že má celkem slušný poměr cena/výbava/užitná hodnota/spolehlivost. Doporučíte mi tohle auto, nebo jiný motor? (2.0 duratec je velmi ojedinělý a přece jen bych dal radši přednost 2.5 V6...). Budu rád když mi doporučíte i jiné alternativy např. VW passat 1.8T, 2.8V6 (superb, volvo s60 nebo mazda6 už jsou trošku dražší...).Nebude to nijak výrazně náročné na provoz? Najedu max. 10 000 km ročně, proto raději benzín, malá spotřeba dieselů je sice pěkná, ale mají většinou moc najeto a servis taky bude dražší...Chci si jízdu i trošičku užít, proto mi prosím neraďte fabii 1.9 sdi nebo 1.2 htp.Díky za rady.
jste v cenové kategorii, kdy rozhoduje stav konkrétního vozidla víc než obecné nemoci a doporučení... nicméně u tohodle mondea zkontrolovat přední nápravu a všechna pera/tlumiče - tady je víc problémů než s motorem


Pokud u tohoto Mondea něco kontrolovat na nápravě, tak na zadní a stav silentbloků. Přední náprava je bohatě dimenzovaná a žádnými chronickými neduhy netrpí. Ani pružiny ani tlumiče nejsou choulostivou částí auta. Chronické problémy jsou koroze spodních lemů dveří, což se zjistí pohodlně okem, pak zatuhávají brzdiče zadních brzd (po jízdě jsou teplá kola) a v zimě může zlobit centrální zamykání.
Co se týká motoru, tak 2,5 V6 považuju za základní agregát, pokud bude auto jezdit často naložené nebo pro touhu občas koně nechat proběhnout. Já mu v podstatě nemohu nic vytknout, jen kontrolování oleje, protože si nějaký olej vezme (alespoň ten můj). Jinak veškerá údržba na motoru jsou jen oleje a filtry. Motor má rozvodový řetěz bez předepsané výměny, svíčky se mění po 120 tkm a neexperimentovat a koupit originály (Motorcraft). Řemeny vedlejších pohonů se mění po 10-ti letech nebo 240 tkm. Údajně nemá rád vytáčení za studena, ale to stejně s motorama dělá jen čuně. Jsou tady nějaké mé recenze a řekl bych že obsáhlé, takže můžete pohledat.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Wtorek 13.05.2014 11:53, RE: Jaké levné, spolehlivé, větší auto?
David V napisał:
xtrox napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,chtěl bych si koupit nějaké spolehlivé auto v cenové relaci do cca 60 tisíc kč + samozřejmě finanční rezerva, které bude mít aspoň trošku nějakou výkonovou rezervu, i když nepožaduji nic extra silného.Padl mi do oka Ford Mondeo mk3 2,5 V6, přijde mi že má celkem slušný poměr cena/výbava/užitná hodnota/spolehlivost. Doporučíte mi tohle auto, nebo jiný motor? (2.0 duratec je velmi ojedinělý a přece jen bych dal radši přednost 2.5 V6...). Budu rád když mi doporučíte i jiné alternativy např. VW passat 1.8T, 2.8V6 (superb, volvo s60 nebo mazda6 už jsou trošku dražší...).Nebude to nijak výrazně náročné na provoz? Najedu max. 10 000 km ročně, proto raději benzín, malá spotřeba dieselů je sice pěkná, ale mají většinou moc najeto a servis taky bude dražší...Chci si jízdu i trošičku užít, proto mi prosím neraďte fabii 1.9 sdi nebo 1.2 htp.Díky za rady.
jste v cenové kategorii, kdy rozhoduje stav konkrétního vozidla víc než obecné nemoci a doporučení... nicméně u tohodle mondea zkontrolovat přední nápravu a všechna pera/tlumiče - tady je víc problémů než s motorem
Pokud u tohoto Mondea něco kontrolovat na nápravě, tak na zadní a stav silentbloků. Přední náprava je bohatě dimenzovaná a žádnými chronickými neduhy netrpí. Ani pružiny ani tlumiče nejsou choulostivou částí auta. Chronické problémy jsou koroze spodních lemů dveří, což se zjistí pohodlně okem, pak zatuhávají brzdiče zadních brzd (po jízdě jsou teplá kola) a v zimě může zlobit centrální zamykání. Co se týká motoru, tak 2,5 V6 považuju za základní agregát, pokud bude auto jezdit často naložené nebo pro touhu občas koně nechat proběhnout. Já mu v podstatě nemohu nic vytknout, jen kontrolování oleje, protože si nějaký olej vezme (alespoň ten můj). Jinak veškerá údržba na motoru jsou jen oleje a filtry. Motor má rozvodový řetěz bez předepsané výměny, svíčky se mění po 120 tkm a neexperimentovat a koupit originály (Motorcraft). Řemeny vedlejších pohonů se mění po 10-ti letech nebo 240 tkm. Údajně nemá rád vytáčení za studena, ale to stejně s motorama dělá jen čuně. Jsou tady nějaké mé recenze a řekl bych že obsáhlé, takže můžete pohledat.


zažil jsem na dvou kusech svých známých prasklé pero vzadu (nepřetěžováno) a jednou vpředu. pak čepy a spol - nutno dodat, že to je spotřebák
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 13.05.2014 15:19, Pružiny
Pružiny praskají při větším nájezdu všude. Škodovky na to taky běžně trpí. Po 300000 km praskne skoro kdekoliv. Sice jen úplně dole, takže to není poznat, ale praskne. Při výměně tlumičů se na to snadno přijde.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 19.05.2014 10:41, RE:
Dobrý den. Ford Mondeo s dvouapůllitrovým šestiválcem je prakticky sázka na jistotu. Motor je velmi spolehlivý a při správné údržbě a zacházení opravdu dlouhověký, stejně jako zbytek vozu. Spotřeba se bude pohybovat kolem 9 litrů Naturalu na 100 km. Tyto verze se často prodávají levněji, jelikož kupující se jim kvůli obavě z vysoké spotřeby vyhýbají, což může být pro Vás výhoda. Ford má také jedny z nejnižších cen náhradních dílů a servisních prací.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.