Daniel M napisał:
Aha děkuji a na kolik vyjde oprava těch ventilu ?
Ona to není oprava, je to jen seřízení s možnou výměnou podložek podle vůle. Já to ještě nedělal, cenu neznám. Mám Mk3 se starší verzí tohoto motoru a už mám najeto 277 tisíc km
, měl bych to už mít dávno udělané, ale vzhledem k zůstatkové ceně už to neřeším, ventily nejsou slyšet a motor šlape dobře.
Zmínil jsem to jen proto, že za 150 tisíc bude bůhvíjaký nájezd a tak pokud chcete auto dlouhodobě provozovat, tak by se měla i tato věc udělat.
Jinak ještě jedna věc - stává se, že tyto motory po 200 tisících km začnou brát olej. Můj motor bere dnes necelý litr na 1000 km. Sice to vypadá blbě, ale jinak všechno šlape a tak prostě občas doleju a jezdím. Žádné modré oblaky za mnou nejsou, výfuk není od sazí, není to nijak poznat. Nevím, jestli se mezí Mk3 a Mk4 (je to jediný motor, který přežil výměnu generací) udělala nějaká úprava, která by toto řešila, možná ano, ty motory úplně identické nejsou (mají i jiné kódy). Nicméně nevím, jak tohle zjistit před koupí ojeté Mk4, zkušební jízdu 1000 km asi nikdo dělat nebude.