David V napisał:
No, jestli Koloss spíš nemyslel přehodit celej engine, než mu kuchat střeva, který má ST200 skutečně jiná. Nicméně to legislativně nepůjde provést, protože kód 2,5V6 pro ročníky 2000-2007 je LCBD, zatímco ST200 má kód SGA.
Já rovnou psal, že by to chtělo šikovného mechanika. Přiznám se, že moc netuším, v jakých detailech se liší běžný 2.5 V6 a ST200, ale očekávám minimálně blok motoru a kliku shodnou. Co se týká vaček, sání, řídící jednotky a možná svodů výfuku, tak to se přehodit teoreticky dá. Ale koupit si staré ST200 poté co znám Mk.III bych asi nechtěl (i když jsem Mk.I vlastnil). Podvozek mi na dobré ježdění stačí u Mk.III produkční, ten je dobrý už v základu, brzdová soustava je u ST220 sériová, takže ani tam by nebylo třeba nic měnit. O legislativu mi nešlo vůbec, pokud by zůstal blok, tak by se to nemuselo snad ani řešit, pokud by nebyl technik na STK nějak extra odborník a jako znalec a neznal rozdíly. Ale kdyby byl člověk puntičkář, tak by se to snad dalo i s papírama vyřešit jako přestavba.
Jasně, že to jsou jen takové sny, ale mám rád vlky v rouchu beránčím a s tím šestikvaltem by ani spotřeba nemusela být nějak nepříjemná.