Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.
Když pominu, že legasy je o dost dražší a outback o hodně dražší, tak subaru diesel je šunt. V rodině jedno legasy combi diesel bylo (ročník 2008, koupeno nové) a po 150 tisících km byl motor v roce 2012 odepsán jako neopravitelný. Přitom poctivě servisované auto se kterým řidič slušně zacházel - i podle vyjádření servismanů ze subaru je 2,0 boxer diesel propadák v trvanlivosti.
Zaspal jsi dobu. Problém byl do roku 2010, kde byl skutečně problém s ložiskem kliky na straně převodovky. To byla fatální závada a měnil se blok na záruku. V roce 2010 byl tento problém odstraněn a stejně tak byl upraven i spojkový set. Dnes si na problémy se spojkou nikdo už nestěžuje, klikovka resp. její uložení vyřešeno, zrovna tak, jako regenerace DPF. Jinak jestli jsi nepostřehnul, bavíme se o autě (Mondeo) MY 2015, tak nevím, proč meleš o Subaru z roku 2008. Zkus se podívat na současný stav a změníš názor. Dnes máš hromady boxer dýzlů s 200+tkm a nemají problém a to dokonce ani s DPF.
Jinak když chceš hovořit o propadáku, pak nezapoměň zmínit ještě produkci das Auto, to mají problémů dost a to nejen v dýzlu, ale zejména v benzínu, kde dodnes nezvládli řetězový rozvody a museli se vrátit k řemenům.
Jinak k tomu, že ti označili motor jako neopravitelný, tak se domnívám, že šlo a malamuty, kteří nevědí, co ajak - GO boxer dýzla vyjde na cca 50-70tCZK a máš nový motor, ovšem musí jízt o první motory 2008-2010. Ty novější už tímto fakticky netrpí.