0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo kombi 1.6 TDCi ECOnetic - Sbohem a šáteček

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 18.08.2014 11:18, Jiné z japonské provenience-tady je:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 18.08.2014 11:30, Japonske auto
Tiez som chcel napisat accord, ale ten je mensi a uz sa myslim ani nepredava. Ale za tu cenu outback podla mna nezozenies. Suhlasim, ze ten 1.6 ekoshit by som do auta nechcel. 2.0 diesel je ovela lepsia volba. Najme, ked sam recenzent porovnava to auto motoricky s fabiou 1.4 :)
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Poniedziałek 18.08.2014 15:01, ????
To si u Fordu delaj srandu? 12,1 z nuly na sto? a kdyz ten megakufr (coz je pro Cechacky nejdulezitejsi) poradne nalozim, tak to bude 15? no do toho bych nechtel sednout... ale hlavneze 1,6 obsah je radobyekologickej... Drzim palce!
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Poniedziałek 18.08.2014 15:04, RE: Jiné z japonské provenience-tady je:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.


Subaru uz dnes moc nedava smysl kupovat. Srovname-li to s tim Mondeem, tak at koupi Outback nebo Legacy, tak bude mit vyrazne mensi a pritom drazsi auto se slabsim motorem co vice zere (110kW Subaru diesel ma vetsi spotrebu nez 120kW PSA co se dava do Mondea), s horsi vybavou a jeste jako bonus dostane spojku, ktera pokud neni posilena, tak vydrzi cca 60.000km a celkove vyrazne vyssimi servisnimi naklady. Jedinou vyhodou je ten pohon 4x4, ovsem pokud uz potrebuje ctyrkolku tak je jednodussi koupit Passata nebo pokud je lokal patriot Superba.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Poniedziałek 18.08.2014 15:06, RE: ????
zeneva napisał:
To si u Fordu delaj srandu? 12,1 z nuly na sto? a kdyz ten megakufr (coz je pro Cechacky nejdulezitejsi) poradne nalozim, tak to bude 15? no do toho bych nechtel sednout... ale hlavneze 1,6 obsah je radobyekologickej... Drzim palce!


Tak je to zakladni socialni verze. Horsi je ze treba takova i40 ma podobnou dobu nula sto i v maximalni motoraci pokud si ji clovek objedna s automatem. U toho Mondea je stale moznost nakoupit i vyrazne silnejsi motory.
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Poniedziałek 18.08.2014 16:37, Subaru vs koncern
Tak srovnavat pohon Passatu/Suberbu s permanentni ctyrkolkou od Subaru mi nedava smysl. Navic u Subaru je ta spotreba porad stejna, u pripojovatelny ctyrkolky to pri pouuzivani leze dost nahoru.
Kdyby si evropsky automobilky nevylobovaly a neuplatily clo u mimoevropskych aut, ktere je dost prodrazuji, bylo by to za stejne penize...
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 18.08.2014 20:19, RE: Subaru vs koncern
zeneva napisał:
Tak srovnavat pohon Passatu/Suberbu s permanentni ctyrkolkou od Subaru mi nedava smysl. Navic u Subaru je ta spotreba porad stejna, u pripojovatelny ctyrkolky to pri pouuzivani leze dost nahoru. Kdyby si evropsky automobilky nevylobovaly a neuplatily clo u mimoevropskych aut, ktere je dost prodrazuji, bylo by to za stejne penize...


Na spotřebu je celkem jedno, jestli je 4x4 permanentní nebo připojitelná - mechanika, která má vliv na ztráty energie a tedy spotřebu, se točí u obou pořád (kardan, diferenciál, poloossy, atd.).
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 18.08.2014 20:23, RE: Jiné z japonské provenience-tady je:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.


Když pominu, že legasy je o dost dražší a outback o hodně dražší, tak subaru diesel je šunt. V rodině jedno legasy combi diesel bylo (ročník 2008, koupeno nové) a po 150 tisících km byl motor v roce 2012 odepsán jako neopravitelný. Přitom poctivě servisované auto se kterým řidič slušně zacházel - i podle vyjádření servismanů ze subaru je 2,0 boxer diesel propadák v trvanlivosti.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 18.08.2014 22:41, 3 sedačky dozadu?
Doufám že autor osobně vyzkoušel dát 3 sedačky dozadu když to tu doporučuje. Protože není rozhodující šířka vzadu jako taky umístění ISOFIXů. U většiny běžných aut krom MPV se mezi 2 sedačky na ISOFIXech doprostřed už nic nevejde, určitě ne 3. sedačka. Např. současná Mazda 6 rok 2014 má minimální šířku vzadu 135 cm, což je o 3 cm víc než v tomto Mondeu a přesto jsem osobně vyzkoušel že tam 3 sedačky nejdou nainstalovat. Rozměry aut se dají ověřit tady: http://vybermiauto.cz/porovnavac Taky jde o to jak jsou v praxi dostupné zámky pásů.

Fakt má Mondeo na výšku 1742mm jak je tady v tabulce? Tolik nemá snad ani XC-90 Podobně je nadsazená i délka 4950mm.
reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Wtorek 19.08.2014 08:54, Nesouhlas
dovolim si nesouhlasit - pokud se kouknete na spotreby u Subaru, tak plati pro ctyrkolku, spotreba u u aut s pripinatelnym zadnim nahonem je pro predokolku a pri zimnim jezdenim jezdite s vyssi spotrebou. V lete proste Subaru zere vic. Ale je to super - v zatackach se auto chova uplne jinak, nez kdyz za nim vlaje zadek bez nahonu
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 19.08.2014 11:51, RE: ????
zeneva napisał:
To si u Fordu delaj srandu? 12,1 z nuly na sto? a kdyz ten megakufr (coz je pro Cechacky nejdulezitejsi) poradne nalozim, tak to bude 15? no do toho bych nechtel sednout... ale hlavneze 1,6 obsah je radobyekologickej... Drzim palce!


Přesně tak. Mám tabulkový sprint pod 9sec. Teď jsme byli na dovo, plný auto, kola na střeše, klimatizovalo to a byla to líná lemra . Další auto bude mít aspoň 200 kobyl.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Wtorek 19.08.2014 12:46, RE: Jiné z japonské provenience-tady je:
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.
Když pominu, že legasy je o dost dražší a outback o hodně dražší, tak subaru diesel je šunt. V rodině jedno legasy combi diesel bylo (ročník 2008, koupeno nové) a po 150 tisících km byl motor v roce 2012 odepsán jako neopravitelný. Přitom poctivě servisované auto se kterým řidič slušně zacházel - i podle vyjádření servismanů ze subaru je 2,0 boxer diesel propadák v trvanlivosti.


Zaspal jsi dobu. Problém byl do roku 2010, kde byl skutečně problém s ložiskem kliky na straně převodovky. To byla fatální závada a měnil se blok na záruku. V roce 2010 byl tento problém odstraněn a stejně tak byl upraven i spojkový set. Dnes si na problémy se spojkou nikdo už nestěžuje, klikovka resp. její uložení vyřešeno, zrovna tak, jako regenerace DPF. Jinak jestli jsi nepostřehnul, bavíme se o autě (Mondeo) MY 2015, tak nevím, proč meleš o Subaru z roku 2008. Zkus se podívat na současný stav a změníš názor. Dnes máš hromady boxer dýzlů s 200+tkm a nemají problém a to dokonce ani s DPF.
Jinak když chceš hovořit o propadáku, pak nezapoměň zmínit ještě produkci das Auto, to mají problémů dost a to nejen v dýzlu, ale zejména v benzínu, kde dodnes nezvládli řetězový rozvody a museli se vrátit k řemenům.

Jinak k tomu, že ti označili motor jako neopravitelný, tak se domnívám, že šlo a malamuty, kteří nevědí, co ajak - GO boxer dýzla vyjde na cca 50-70tCZK a máš nový motor, ovšem musí jízt o první motory 2008-2010. Ty novější už tímto fakticky netrpí.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 19.08.2014 17:57, RE: Jiné z japonské provenience-tady je:
Zdeny60 napisał:
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.
Když pominu, že legasy je o dost dražší a outback o hodně dražší, tak subaru diesel je šunt. V rodině jedno legasy combi diesel bylo (ročník 2008, koupeno nové) a po 150 tisících km byl motor v roce 2012 odepsán jako neopravitelný. Přitom poctivě servisované auto se kterým řidič slušně zacházel - i podle vyjádření servismanů ze subaru je 2,0 boxer diesel propadák v trvanlivosti.
Zaspal jsi dobu. Problém byl do roku 2010, kde byl skutečně problém s ložiskem kliky na straně převodovky. To byla fatální závada a měnil se blok na záruku. V roce 2010 byl tento problém odstraněn a stejně tak byl upraven i spojkový set. Dnes si na problémy se spojkou nikdo už nestěžuje, klikovka resp. její uložení vyřešeno, zrovna tak, jako regenerace DPF. Jinak jestli jsi nepostřehnul, bavíme se o autě (Mondeo) MY 2015, tak nevím, proč meleš o Subaru z roku 2008. Zkus se podívat na současný stav a změníš názor. Dnes máš hromady boxer dýzlů s 200+tkm a nemají problém a to dokonce ani s DPF. Jinak když chceš hovořit o propadáku, pak nezapoměň zmínit ještě produkci das Auto, to mají problémů dost a to nejen v dýzlu, ale zejména v benzínu, kde dodnes nezvládli řetězový rozvody a museli se vrátit k řemenům. Jinak k tomu, že ti označili motor jako neopravitelný, tak se domnívám, že šlo a malamuty, kteří nevědí, co ajak - GO boxer dýzla vyjde na cca 50-70tCZK a máš nový motor, ovšem musí jízt o první motory 2008-2010. Ty novější už tímto fakticky netrpí.


"Neopravitelný" motor v případě toho auta o kterém jsem psal znamenal neekonomická oprava ve vztahu k zůstatkové ceně auta. Každopádně tahle konkrétní zkušenost velmi otřásla mou důvěrou ve značku subaru a poslední profláknuté fatální problémy motorů 2,5 mou nedůvěru jen prohloubily. Jinak trvám na tom, že subaru legasy i outback jsou podstatně dražší než současné dosluhující mondeo - to je možné sehnat v akci s 2,0 TDCi okolo 650 tisíc ve výbavě titanium, tomu subaru konkurovat nemůže ani náhodou.
PS: koncernové motory jsou kapitolou samou o sobě a nezasluhují si ani komentář .
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 19.08.2014 21:24, Výbava
Ad Mondeo je možné sehnat v akci s 2,0 TDCi okolo 650 tisíc ve výbavě titanium... co má recenzované auto vlastně za výbavu, že slabá 1,6tka stojí 760 tisíc? Ještě něco lepšího než titanium?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 19.08.2014 21:54, RE: Výbava
Petr S napisał:
Ad Mondeo je možné sehnat v akci s 2,0 TDCi okolo 650 tisíc ve výbavě titanium... co má recenzované auto vlastně za výbavu, že slabá 1,6tka stojí 760 tisíc? Ještě něco lepšího než titanium?


Pokud vím, tak Ford má ještě vyšší verzi než Titanium a to Titanium X. Nicméně v cenách teď mají v rámci "výprodeje" mondea a focuse docela binec, protože třeba právě "akční" 2,0 TDCi 103kw v Titaniu stojí o dost méně než 1,6 TDCi v nižší výbavě Trend.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Środa 20.08.2014 10:22, RE: Výbava
Petr S napisał:
Ad Mondeo je možné sehnat v akci s 2,0 TDCi okolo 650 tisíc ve výbavě titanium... co má recenzované auto vlastně za výbavu, že slabá 1,6tka stojí 760 tisíc? Ještě něco lepšího než titanium?


V podstate cokoliv je lepsi nez Titanium, Titanium je v dnesni dobe skoro zakladni vybava, tedy krome tech uplnych akcnich zakladu, ale to uz jsou opravdu extremni holatka nehodna stredni tridy.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Środa 20.08.2014 11:26, RE: Jiné z japonské provenience-tady je:
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Legacy nebou Outback s boxer-dýzlem. Cena srovnatelná, pořádný 2litr se stejnou spotřebou jako nějaká 1,6ekocosi, jen s tím rozdílem, že ten 2litr ti nebude na křižovatce při rozjezdu chcípat. K tomu připočti pohon 4x4 a máš kandidáta ještě lepšího.
Když pominu, že legasy je o dost dražší a outback o hodně dražší, tak subaru diesel je šunt. V rodině jedno legasy combi diesel bylo (ročník 2008, koupeno nové) a po 150 tisících km byl motor v roce 2012 odepsán jako neopravitelný. Přitom poctivě servisované auto se kterým řidič slušně zacházel - i podle vyjádření servismanů ze subaru je 2,0 boxer diesel propadák v trvanlivosti.
Zaspal jsi dobu. Problém byl do roku 2010, kde byl skutečně problém s ložiskem kliky na straně převodovky. To byla fatální závada a měnil se blok na záruku. V roce 2010 byl tento problém odstraněn a stejně tak byl upraven i spojkový set. Dnes si na problémy se spojkou nikdo už nestěžuje, klikovka resp. její uložení vyřešeno, zrovna tak, jako regenerace DPF. Jinak jestli jsi nepostřehnul, bavíme se o autě (Mondeo) MY 2015, tak nevím, proč meleš o Subaru z roku 2008. Zkus se podívat na současný stav a změníš názor. Dnes máš hromady boxer dýzlů s 200+tkm a nemají problém a to dokonce ani s DPF. Jinak když chceš hovořit o propadáku, pak nezapoměň zmínit ještě produkci das Auto, to mají problémů dost a to nejen v dýzlu, ale zejména v benzínu, kde dodnes nezvládli řetězový rozvody a museli se vrátit k řemenům. Jinak k tomu, že ti označili motor jako neopravitelný, tak se domnívám, že šlo a malamuty, kteří nevědí, co ajak - GO boxer dýzla vyjde na cca 50-70tCZK a máš nový motor, ovšem musí jízt o první motory 2008-2010. Ty novější už tímto fakticky netrpí.
"Neopravitelný" motor v případě toho auta o kterém jsem psal znamenal neekonomická oprava ve vztahu k zůstatkové ceně auta. Každopádně tahle konkrétní zkušenost velmi otřásla mou důvěrou ve značku subaru a poslední profláknuté fatální problémy motorů 2,5 mou nedůvěru jen prohloubily. Jinak trvám na tom, že subaru legasy i outback jsou podstatně dražší než současné dosluhující mondeo - to je možné sehnat v akci s 2,0 TDCi okolo 650 tisíc ve výbavě titanium, tomu subaru konkurovat nemůže ani náhodou. PS: koncernové motory jsou kapitolou samou o sobě a nezasluhují si ani komentář .


Tak předně, znovu opakuji, bavíme se o roku 2014. Ale i přesto, GO motoru je de facto nový polomotor s novou klikou, cena 50-70tCZK. tak si nějak nedovedu představit, co se tomu motoru mohlo stát, že oprava nebyl rentabilní?

A rád bych požádal, o jaé fatální problémy s 2,5i motorem se jedná? Díky az odpověď.
reagować
Icy
ilość wystąpień3
data registracji21.07.2008
Niedziela 05.10.2014 19:51, RE: ????
David V napisał:
zeneva napisał:
To si u Fordu delaj srandu? 12,1 z nuly na sto? a kdyz ten megakufr (coz je pro Cechacky nejdulezitejsi) poradne nalozim, tak to bude 15? no do toho bych nechtel sednout... ale hlavneze 1,6 obsah je radobyekologickej... Drzim palce!
Přesně tak. Mám tabulkový sprint pod 9sec. Teď jsme byli na dovo, plný auto, kola na střeše, klimatizovalo to a byla to líná lemra . Další auto bude mít aspoň 200 kobyl.


S těma 147 kW sice Mondeo (2.2 TDCi) jede jako urvané ze řetězu, ale spotřeba je cca 8l (pneu šíře 235) což je hodně.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.