Koloss napisał:
Jen k tomu strašení některými závadami. O problémech s váhou vzduchu u zážehových motorů v Mk3 čtu poprvé. Na mém 13 let starém autě jsem měnil kvůli emisím lambda sondu, ale váha vzduchu je stále originál. Zaseklý zámek kapoty není častá závada, ale pokud se to stane, je to k vzteku. Klapající silentbloky byly problémem prvních ročníků, většinou i tam byly brzo vyměněny. Pravidelně selhávající motorek sedadla řidiče je taky blbost, problém je v tom, že je tam plastové ozubené kolečko, které se umí rozpadnout. Tohle může trápit toho, kdo si často hraje se sedadlem. Já ho nastavil jednou před šesti lety a mám klid. Komu by to přece jen vadilo, dá se koupit kolečko kovové a vyměnit. No a brzdy - to už tady píšu poněkolikáté. Jsou udělané tak, aby fungovaly ve dvou režimech -při normálním brždění je pedál spíš měkký a brzdy se dobře dávkují, když na něj ale při panickém brždění dupnete, tak může spolujezdec políbit palubní desku.
Tak nějak, s váhou vzduchu jsem problém taky nikdy neměl, to samý se sedadlem ani kapotou, i když nepopírám, že tenhle fordí vynález je někdy k vzteku sám o sobě
Na brzdy se musí zvyknout ,ze začátku se mi taky zdálo, že auto skoro nebrzdí, ale po čase jsem přišel na to, že je tomu naopak, i když STčko má pro mě nepochopitelně stejný brzdy jako ostatní motorizace od tý nejslabší.
Lambdy neřešim, protože mám vykuchaný oba katíky. Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru, jinak v pohodě. Emise řešim přes známého