0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 23.02.2008 21:23, RE: olej
anonym napisał:
Jediny olej co tam opravdu ma byt ma specifikaci 5W/30 a predevsim specifikaci ACEA A1/B1. Nechcete-li origo Ford olej, tak v Cechach se hodne (kvuli cene) kupuje Valvoline Durablend FE. Nekonecne diskuze o tomto voze i napr. olejich na http://forum.fordclubs.org/ .
ja davam do mondea 2.0 zetec(1998) carlube 5w30 polosyntetika a je uplne super.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.09.2009 19:36, RE: Mondeo je dobrý.....
cruise napisał:
Přeju hodně štěstí s tímto motorem a docela se divím spotřebě, kamarád ho má a pokud chce jezdit svižněji, tak mu to prý žere 8-9, což smazává výhodu dieselu. jinak já mám v současnosti stejný mondeo, jen s motorem 1,8 16V a jak říkáš, podvozek je opravdu excelentní, hlavně díky víceprvkový zadní nápravě(pouze u kombi). Tuto motorizaci 1,8 benz. mám už v druhym mondeu a spotřeba průměr 8-9 , dálka i pod 7. Za ty prachy, co se dá dneska sehnat těžko koupíš lepší a stejně vybavený auto stejný kate...
Před třemi roky jsme prodávali Modeo 1,8 benzín, kombi, které jsme v rodině měli od nového vozu (byl služební a pak jsme ho odkoupili). Najeli jsme celkem asi 170 tisíc za devět let. Maximální spokojenost, pár drobných závad - zvlněné kotouče v 60 t., po výměně ok až do konce, zadrhávající klapka plynu - opravil servis na soustruhu, preventivně spojka asi ve 130 tisích - aby to nekikslo dětem na dovolené. Výměnu řemenu rozvodů ve 120 tisících značkový servis zprasil - nevyměnili kladky, takže jsem to po asi dvaceti tisících v neznačkovém servisu nechal dělat znovu. Pak jenom prasklé přední pero - za jízdy jsme to nezaznamenali ale když jsem to pak viděl, tak mne to trochu vyděsilo.
Servis samozřejmě pravidelný podle servisní knížky.
Přežilo vcelku dobře i bouračku - syn s ním sroloval 3 auta před sebou, ani oděrka a ani nevstřelily airbagy. Proražený chladič, zničená přední maska a reflektory. Značkový servis to opravil velmi dobře, ale nevšimli si, bohužel (nebo se jim do toho nechtělo) že se ustřihl jeden šroub pomocného rámu. Když mi rány do spodku přišly divné, dovezl jsem to do neznačkového s podezřením na vůli hnacích hřídelí, ale opravili ten šroub (museli to vyříznout a navařit) a zase v pořádku.
Jízdně - spokojenost, ale, pravda, předtím jsem jezdil jen se Škodovkami, 200 podle tachometru jsem z toho dostal a 170 byla běžná dálniční rychost, kdy se dalo řídit jednou rukou, moc to nežralo, slušně to akcelerovalo (jen to chtělo točit až k červenému poli). Dlouhá čtyřka a pětka byly moc příjemné na dálnici, i kyž při cestě z Prahy do Brna jsem musel občas řadit, aby to v kopci drželo krok - čtyřka až 180. Sedělo skvěle, už jsem tedy jel v lepších autech, ale byly to vesměs sportovní úpravy a Volvo V70 to určitě nebylo.
Kdyby mělo klimu, tak jsme to snad dodnes neprodali.
Když jsme to prodali, tak jsme doma brečeli - dvakrát - nejdřív lítostí a pak vzteky, když jsme zjistili, jaký šmejd jsme si místo něj "výhodně" koupili (Volvo V70 2,4 D).
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.