x.IceMan.x napisał:
A co se týče rezavění...já ani kámoš nemáme žádný problém, a i co se dívám na Mondea na parkovištích třeba tak teda nevidím že by s tím byl problém. Naopak se nestačím divit jak vidívám zrezivělé passaty a na jakych mistech. To samy vidím jak nám rezaví Golfy atd. To samy vidite na oktavkach a dokonce casto si vsimam pekne orezlých BMW (taky r.v. po 2001). To ja si teda na rez na mondeu nemuzu vubec stezovat.
Myslím si, že ani Mondeo, ani BMW, Passaty, Golfy a Octavie nemají se rzí problém, který by stál za řeč. Pokud uvidíte na těchto autech rez, zejména jak píšete "a na jakých místech", tak je to prakticky stoprocentně práce autoservisů, které se živí dovozem ojetin.
Jezdím k jednomu šikovnému servisákovi a vždycky tam má nějaké dvojauta (dvě totálky, jedno auto modré, bouchlé zepředu, druhé auto červené, bouchlé zazadu). Když to člověk vidí, jak to pajtí, řeže, kroutí,svařuje a nakonec je z toho krasavec až oči přecházejí, v žádané stříbrné metalíze. Jenže ten pozink už po tom všem vyvařování, vybrušování, není.
Mondeo je skvělé auto, vzhledem ke své prodejní ceně, a ještě více vzhledem k ceně ojetiny. Ve firmě jsem s nima najedil hodně. Musím ale také říct, že jednou mne nechalo stát na JIžní spojce - porucha alternátoru. Takže jsem si připomněl staré známé, ověřené "Tam Fordem, zpátky vlakem". A nebyl jsem sám, koho Ford někde nechal na cestách ... Pro upřesnění na obranu Mondea ještě doplním, že to co nás někde nechalo, byla auta s najetýma 200-250 tkm. I když s takovým nájezdem by auto manažerské třídy mělo být schopno se vypořádat bez problémů.