cytat:
reakce na: Radek123, 19.05.2019 18:27 (Zdravím chci si pořídit staron ...)
Tak u té Kugy bych odrazoval od Powershiftu, pokud se tam dával. Ale nevím, jestli tam nebyl spíše klasický Aisin. Kuga je fajn a povedené auto, ale šel bych do manuálu. Co se spolehlivosti převodovky týče, tak asi automat v Jeepu bude lepší, tam asi nebude problém. Ale jelikož jsem zvažoval nového Grand Cherokee, tak jsem prolejzal net a u těch Cherokee se různé řídící jednotky mění asi tak stejně často, jako olej. Takže jsem se na to vykašlal. Koupit auto za 2M(s pořádnou výbavou) a pak do toho furt něco sypat, tak to se mi nechtělo. A jako že se na tom podle všeho sere furt něco. Stačí projít tu tunu fór na netu. Nejméně rok jsem řešil, co koupit nového. Od takovejch jako Grand Cherokee, S-Max, Subaru Outback, BMW540i, až jsem nakonec objednal pořádně výbavou narvaného MB E400d. Jsem tam pomalu za 2,5M, ale záruka 4 roky bez omezení km a servis na 6let/125tkm zdarma. A hlavně německá kvalita a precizní zpracování. A ... ten historicky nejsilnější diesel, co kdy Mercedes vyráběl - 250kW a 700Nm. Těch moc jezdit u nás nebude. Jak jsem na salónu prolejzal toho Cherokee, tak kvalita zpracování rozhodně nebyla silná stránka.
Nehledě k tomu, že Kuga s daným motorem bude jezdit +/- za 7(mám doma Kugu 2017 2,0TDCi), ale Grand Cherokee se s jakýmkoliv motorem asi nevleze pod 10. U benzínu to bude spíše 15+. Rozhodně s pořádným motorem ne. Plus Kuga docela dobře zvládá terén(jezdil jsem i po rozoraném a promočeném poli, kola po středy v bahně a poradila si) a na silnici je s tím taky radost jezdit.
Například tady: http://www.jeep-club.net/forum-tema/spotreba-atd-u-jeep-grand-cherokee-wk2-3-0-crd-88441