0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Kuga 2.0 TDCi ST Line – pro pohodovou jízdu

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Środa 15.02.2017 12:58, povedlo se
Myslím, že ten facelift se hodně povedl. První Kuga vypadala dobře, ale druhá generace byla hrozná. Teď je to zase auto, na které se dá dívat.
reagować
TomasB
ilość wystąpień401
data registracji11.02.2019
Sobota 14.09.2019 00:31, RE: povedlo se
Kuga ST Line je principiálně blbost, protože AWD by mělo být primárně do terénu. ST Line je jen dizajn a nižší světlá výška. To jde přesně proti zaměření AWD. Nicméně Kuga je povedené auto. Mám 2,0TDCi 110kW AWD 2017, koupeno jako nové na objednávku. Naspecifikoval jsem si to podle sebe a nakonec to dopadlo tak, že tam je prakticky celej katalog, vyjma paketu s koženými sedačkami v elektrice(nedaly se objednat klimatizované, tak jsem kůži nechtěl) a mimo automatu, protože Powershift je značně problémová záležitost. Průměrná spotřeba po 43tkm spočítaná aplikací dle tankování, tedy absolutně přesná, je 7,3. Mám jako print screen i graf spotřeby. Tato spotřeba je včetně jízd v terénu a bahně a včetně zimního provozu s nezávislým topením, které spotřebu viditelně zvyšuje. Na zimu se spotřeba vždy významně zvyšuje, protože ráno i odpoledne z a do práce si manželka auto vyhřívá. Trasu má 20km. Ale nezávislé topení má 2 významné pozitivní efekty. Za prvé, auto je rozmrazené a není třeba nic škrábat ani čistit od sněhu a uvnitř je opravdu teplo jako v pokojíčku. Druhý významný efekt, motor má při startování 60°C. A tedy se významně snižuje opotřebení. Zároveň je to velmi pozitivní pro regeneraci DPF. Voda má i v mrazech 90°C do 5km. Bez nezávislého topení už nikdy auto nekoupím. Ovládání nezávislého topení přes dálkový ovladač.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.