0
powrót
 

diskuze k tématu: S jakým dieselem koupit starší Ford Galaxy?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
jdoby
ilość wystąpień6
data registracji28.09.2011
Środa 14.06.2017 23:13, Diesely spolehlivé
Mám už druhý S-Max, obojí kupováno jako ojetina, téměř 6 let zkušeností. Motory a většina dalších věcí shodná i pro Galaxy. 5,5 roku používání TDCi 2.0 103kW denně město 2-15km, občas meziměsto, několkrát ročně dovolená zahraničí- motor absolutně bez problémů, o činnosti DPF jsem vůbec nevěděl (a přece tam byl), vstřiky původní, žádné problémy s EGR ani turbem. Při prodeji nájezd min. 280 tis. km (koupeno nejspíše stočené). Měněn dvouhmotový setrvačník se spojkou cca v 200 tis. km a rozvody, olej po 20 tis. Spotřeba reálná 7-8l/100km (počítač ukazuje až o litr méně). Byl to model 2007, až na laciný interiér velká spokojenost. Nyní 2 měs. S-Max 2011 2.2 TDCi 147kW automat- liší se to dost- lepší interiér (výbava Titanium S), bohužel tvrdší podvozek (zřejmě jen u této verze), výkon více než dostatečný, automat (hydroměníč Aisin) velmi příjemný, ale spotřeba vyšší- průměr 9l. Lepší odhlučnění. Co jsem hledal na internetu, tak by se motory 2.0 a 2.2 neměly spolehlivostí odlišovat. Shrnuto- Galaxy je výborná a spolehlivá volba, hledat je třeba vozidla s historií- ve Fordu dokáží najít záznamy z celé Evropy, téměř všechny mají dost vysoké nájezdy, ale toho se není třeba bát při dobré údržbě. Preferoval bych auta po faceliftu, tzn od 2010- lepší design vně i uvnitř, denní svícení, pokud potřebujete automat, tak doložené výměny oleje.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 15.06.2017 10:52, RE: Diesely spolehlivé
jdoby napisał:
Mám už druhý S-Max, obojí kupováno jako ojetina, téměř 6 let zkušeností. Motory a většina dalších věcí shodná i pro Galaxy. 5,5 roku používání TDCi 2.0 103kW denně město 2-15km, občas meziměsto, několkrát ročně dovolená zahraničí- motor absolutně bez problémů, o činnosti DPF jsem vůbec nevěděl (a přece tam byl), vstřiky původní, žádné problémy s EGR ani turbem. Při prodeji nájezd min. 280 tis. km (koupeno nejspíše stočené). Měněn dvouhmotový setrvačník se spojkou cca v 200 tis. km a rozvody, olej po 20 tis. Spotřeba reálná 7-8l/100km (počítač ukazuje až o litr méně). Byl to model 2007, až na laciný interiér velká spokojenost. Nyní 2 měs. S-Max 2011 2.2 TDCi 147kW automat- liší se to dost- lepší interiér (výbava Titanium S), bohužel tvrdší podvozek (zřejmě jen u této verze), výkon více než dostatečný, automat (hydroměníč Aisin) velmi příjemný, ale spotřeba vyšší- průměr 9l. Lepší odhlučnění. Co jsem hledal na internetu, tak by se motory 2.0 a 2.2 neměly spolehlivostí odlišovat. Shrnuto- Galaxy je výborná a spolehlivá volba, hledat je třeba vozidla s historií- ve Fordu dokáží najít záznamy z celé Evropy, téměř všechny mají dost vysoké nájezdy, ale toho se není třeba bát při dobré údržbě. Preferoval bych auta po faceliftu, tzn od 2010- lepší design vně i uvnitř, denní svícení, pokud potřebujete automat, tak doložené výměny oleje.


Dobrý den, sepište prosím své zkušenosti s S-Maxem do recenze: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.