0
powrót
 

diskuze k tématu: Kupujeme ojetý Ford Galaxy II. generace

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
libredo1234
ilość wystąpień2
data registracji20.10.2016
Piątek 16.02.2018 10:35, motor 1,6 ecoboost
Můžete sem hodit nějaký link/y/ ohledně problémů s těmito motory. Já jsem zatím nic nenašel, a když tak pravý opak, dík.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 16.02.2018 11:12, RE: motor 1,6 ecoboost
libredo1234 napisał:
Můžete sem hodit nějaký link/y/ ohledně problémů s těmito motory. Já jsem zatím nic nenašel, a když tak pravý opak, dík.


Asi to tak bude, v podrobné recenzi Světa motorů se k tomu píše toto:

1.6 EcoBoost (R4, 16V, 118 kW, 240 Nm, 2011-2014): Teoreticky nejlepší
motor pro galaxii. Pružný, tichý a se spotřebou do deseti litrů, což je snesitelná
daň za absenci dieselových starostí. Ovšem dnes tyto motory masivně trpí
detonačním spalováním, které nedokáže řídicí jednotka včas podchytit, a způsobí
rozbití pístů mezi kroužky. Pravděpodobně je na vině karbon z neaditivovaného
paliva a krátké jízdy s nízkou zátěží motoru, při nichž se nespaluje
průběžně.

Něco podobnýho už jsem někde četl i o tom dvoulitru ecoboost
reagować
František33
ilość wystąpień1
data registracji02.11.2021
Wtorek 02.11.2021 21:16, Souhlasím
Co se týče 2.0 tdci do 2010 musím jedině souhlasit. Přesně toto auto jsem koupil a skutečně jsem měl s DPF problém. Musí se vyčistit/renovovat nebo koupit nový. Mám 103kW tdci 2009 - je to motor Peugeot s regenerací pomocí časování vstřiků. Hovořil jsem o tom s mechanikem a ten mi tvrdil - ano, může ředit olej, nicméně pokud se olej poctivě mění, je tento motor spolehlivější než novější typ, kde se vstřikuje palivo přímo ventilkem těsně před DPF - tam se prý často kazí/ucpává ten ventilek.
I přesto všechno mohu tento motor doporučit - hravě si s váhou auta poradí i když jste naloženi. Občas mám z jízdy dokonce i lehce sportovní dojem. Doporučuji 6-ti stupňovou převodovku. Galaxy nebo S-max, je to jedno, motory jsou stejné.

Pár mých poznatků a zjištění pro nakupující:
mám nyní najeto 290tis km, po rzi zatím není památka; turbo + egr + common rail čerpadlo původní, asi ve 150tis prý vyměněn DPF; 200tis opravena spojka; 250tis vyměněn DPF podruhé; 260tis nechal jsem udělat pro jistotu rozvody; o vstřikovačích nemám info; rádo zatuhává lanko ruční brzdy a čelisti (i v létě) a v zimě zamrzá lanko otevírání přední kapoty; oleje ani náplní neubývá; kombinovaná spotřeba 7L; startuje na drc; tak dobře řešené prostřední a zadní sedačky jsem ještě nikde neviděl - každé jedno sedadlo je stavitelné ve všech polohách plus dají se složit do jedné veliké roviny na spaní nebo materiál - kam se hrabe Zafira nebo Picasso ze stejných let;
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Środa 03.11.2021 09:07, RE: Souhlasím
cytat:
reakce na: František33, 02.11.2021 21:16 (Co se týče 2.0 tdci do 2010 mu ...)


Dobrý den, máte-li chuť, napište o svém voze recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Hezký den
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.