0
powrót
 

diskuze k tématu: Galaxy, Voyager, Passat, A4 nebo Octavia?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.03.2006 18:01, co očekavam
Přesně tenhle problem z vyběrem aut jsem řešil před rokem.Duležite je si rozmyslet jake mate požadavky o prostoru jako takovem.Voyagra jsem vyloučil z duvodu velmi velké poruchovosti motoru a špatna dostupnost nahradnich dilu,Passata jak již bylo řečeno předni naprava zbytečne draha na udržbu ješte k tomu ty diry na těch našich cestach tomu moc nepřidaji.Nakonec jsem se rozhodoval mezi octavkou kombi ktera sice nabizi strašne malo místa na zadnich sedadlech , celkovou stisněnost interieru, ale naklady na udržbu jsou na přijatelne urovni a Sharanem ktereho jsem si nakonec vybral ,nabizi mista velkoryse hlavně v urovni hlavy a ramen a celkově je podvozek nalazeny komfortně až na podelné nerovnosti kdy se razy od kol přenašeji do interieru.Co se tyka poruchovosti tak sharan trpi neduhy jako všechny VW grup padajici okna, central ktery vzlašt u sharanu je nutne zkontrlovat nebot el.jednotka se nachazi na podlaze pod sedadlem řidiče kde se dostava voda ,čepy řizeni byly u tak těžkeho auta slabe a odchazely ale daji už se v zaměně pořidit zesilené, vyfuk prostředni dil uhnivaji plaště hlavně v benzinove verzi, brzdy jsou poddimenzovane takže se často kotouče krouti ale skoro vše se vyskytuje i u octavie.Při volbě motoru bych se rozhodoval rozumně hlavně jestli tdi tak počitat že vuz už nebude mit najeto udavanych 120tis. ale 300 a vyš, proto bych se porozhlidnul po benzinu 2.0 v shranu je klasicky 8ventil dobry na udržbu ale těch 85kw je pro pohodove rodinne ježděni spotřeba 10l. 1.8Tje idealni i kvuli pojistce ale sehnat ho do 180tis.bude těžke.Ja si koupil 2.8 vr6 klasika rozvod řetěz, vykon dostačující ale chybí mu tach od spoda, motor začína pekně zatahovat až v 3500 ot. a to mi vadi hlavně ve městě.Spotřeba je při klidne jizdě kombinovana 11l,dalkovka 9l,město 14,5l.Motor je spiš určen na dalkovky kdy na dalnici ma optimalni otačky na předjižděni a spotřeba při ustalene rychlosti 140 a vyš je menši jak u 2.0i.Pokud Vas ještě bude něco zajimat tak se ptejte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.03.2006 20:59, RE: co očekavam
rooman napisał:
Přesně tenhle problem z vyběrem aut jsem řešil před rokem.Duležite je si rozmyslet jake mate požadavky o prostoru jako takovem.Voyagra jsem vyloučil z duvodu velmi velké poruchovosti motoru a špatna dostupnost nahradnich dilu,Passata jak již bylo řečeno předni naprava zbytečne draha na udržbu ješte k tomu ty diry na těch našich cestach tomu moc nepřidaji.Nakonec jsem se rozhodoval mezi octavkou kombi ktera sice nabizi strašne malo místa na zadnich sedadlech , celkovou stisněnost interieru, ale ...
Galaxy (Sharan, Alhambra) je asi nejlepší volba auta pro rodinu, jen by mě vadil vzhled přístrojovky a interiéru aut do 00. Vyhnul bych se motoru TDI 66 kW, 81 kW mi připadá vyhovující. Voyager bych zařadil až na konec řady. Osobně uvažuju o Galaxy 96 kW nebo P 806/ F Ulyssée HDI resp JTD od 01, to se ale pohybujeme v částkách 200 t kč a výše (zvláštˇ u Galaxy tak 300). Passat i oct. dobrý, ale ceny jsou neúměrně vysoké, vyvolané nějakou davovou psychózou o vyjímečnosti a kvatitě těchto aut. Takže je to na Vás.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.03.2006 14:14, Rozptyl?!
Podle mě tady srovnáváte jabka s hruškama - neuvěřitelnej rozptyl od koktávie po Voyager!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.03.2006 15:48, RE: Rozptyl?!
Hranol napisał:
Podle mě tady srovnáváte jabka s hruškama - neuvěřitelnej rozptyl od koktávie po Voyager!
myslím že tento článek byl skvěle zpracovaný!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.03.2006 18:26, japonec az nakonec?
dalsi vyber, kterej se soustredi vyhradne na "spolehlivou" nemeckou produkci... kdyz pominu tvar karoserie, jsou ty auta (az na Chrysler) v podstate stejny... coz na druhou stranu ukazuje, ze o motoru a znacce ma autor dotazu jasno... proc se ale nepodivat na dalny vychod, vzdyt ti japonci to umi taky a s lepsi spolehlivosti (viz Sharan atd. ve statistikach TUV)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.03.2006 20:48, A co SUBARU LEGACY ?
pecka napisał:
dalsi vyber, kterej se soustredi vyhradne na "spolehlivou" nemeckou produkci... kdyz pominu tvar karoserie, jsou ty auta (az na Chrysler) v podstate stejny... coz na druhou stranu ukazuje, ze o motoru a znacce ma autor dotazu jasno... proc se ale nepodivat na dalny vychod, vzdyt ti japonci to umi taky a s lepsi spolehlivosti (viz Sharan atd. ve statistikach TUV)
Brácha si koupil ojeteté SUBARU Legasy, myslím 96, několikrát jsem v tom jel i dálku, a můžu říct: motor a jízdní vlastnosti jsou opravdu skvělé a potvrdily image značky. Sedadla úžasně pohodlná, kufr obrovský, místa na zadních sedadlech dost a dost. Pak to brácha používal i jako služební vůz, nalítal na tom ještě 70 tisíc km a měnil jen destičky a oleje. Pak přesedlal do nové Oktávky v TDi jen kvůli spotřebě. Mám teď taky novou Oktávku, jsem s ní moc spokojený, ale kdyby mě šlo o jízdní vlastnosti a prostor na prvním místě, určitě bych si ji nekoupil. Oktávie je ve většině parametrů mírně nadprůměrná, TDi motory jsou opravdu špičkové. Ale jízdní vlastnosti jsou opravdu průměrné a pro náročného řidiče opravdu nejsou. Ještě jednou se vrátím k SUBARU. Pozor na vysokou cenu náhradních dílů. Auto je sice samo o sobě nesmírně spolehlivé (viz žebříček ojetin německé TUV), ale stačí bouchnout blatník nebo čelní sklo a to jsou pak šupy. Motor 2.0 l stačí a možná si pak platit havarijní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 07:10, RE: A co SUBARU LEGACY ?
Ryšár napisał:
Brácha si koupil ojeteté SUBARU Legasy, myslím 96, několikrát jsem v tom jel i dálku, a můžu říct: motor a jízdní vlastnosti jsou opravdu skvělé a potvrdily image značky. Sedadla úžasně pohodlná, kufr obrovský, místa na zadních sedadlech dost a dost. Pak to brácha používal i jako služební vůz, nalítal na tom ještě 70 tisíc km a měnil jen destičky a oleje. Pak přesedlal do nové Oktávky v TDi jen kvůli spotřebě. Mám teď taky novou Oktávku, jsem s ní moc spokojený, ale kdyby mě šlo o jízdní vlastno...
I platit havarijní pojištění je zbytečné, pokud pojišťovna zaplatí jenom 50% z ceny opravy (pokud je auto starší 5 let)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 11:41, Voyager
No. už to asi nikdo nebude číst, ale chci se vyjádřit ke vozu Voyager. V r. 2003 jsem koupil ojety Grand Voyager r.v. 1999 motor 3,3l benzin. Byl po firemním leasingu, dovoz z Belgie,výroba Gratz rakousko. Je to neuvěřitelně spolehlivé auto. 3 roky s max. zátěží, taháme obytný přívěs,loď, 5-7 lidí. 3 roky bez jediné závady. 4st. automat- to nemá chybu,zvláště pro tahání těžkých přívěsů. Overdrive /D/ pozice- motor na dálnici točí při 160km/h okolo 3.000ot. maximální rychlost okolo 200kmh, akcelerace jako osobák. Co se týká spotřeby na dálnici pči rychlosti okolo 150-160 cca 11l, okolo 130 -9-10l. Ve městě ovšem klidně 18-20l. Tedy auto na dálky,supr prostor/Galaxy-Sharan/se nedají rovnat. Supr výbava- vyhřívané kožene pilotní sedačky,supr pohodlí na dálky, neuvěřitelný prostor. Ne do města/ani nezaparkujete/. Náhradní díly kupodivu lehce dostupné, a levné!!!-SIMIX_ Servis velmi náročný- a drahý/autorizovaný/.Velmi obtížný přístup k motoru.
Kvůli spotřebě jsme koupili ,,do města,, druhý ojetý vůz- R.Clio 1,4 r.v. 99- těch drobných závad- upadne i co je přibité, zlomí se nezlomitelné,odcházejí různá čidla......tak 1x za 2 měsíce v servisu/taky drahý, a podstatně dražší díly než u Voyageru!!!!!!
pokud má někdo připomínky deyl.post@iol.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.03.2008 12:13,
Už neaktuálně, ale nedalo mi to: Ani 2.3 DOHC nevyžaduje výměnu řemenu, rozvod je řešen řetězem, stejně jako menší 2.0 DOHC od Fordu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.12.2009 12:11, I 2.3 v Galaxy má řetěz !
I 2.3 benzín v Galaxy má rozvody vyřešeny řetězem !
Tak aspoň podávejte korektní informace...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.