anonym napisał:
má zkušenost s poloosami je že se odporoučí vnitřní klouby dřív než vnější,na spojce se rozsype přítlačák,většinou v souvislosti s ložiskem a jeho hydraulikou...ta udávana cena té výměny spojky bude asi z nějakých Taiwanských dílu,protože dle ceníku Fordu by za to dal majitel dvojnásobek,a práce není taky zadarmo,musí dolu rám napravnice,a pod.K těm praskajcím šrobum:stačí vyměnit všechny silentbloky co drží motor a převodovku,je to jednorázově větší investice ,ale bude klid od praskání těch šro...
Ještě chci dodat,že majitel nezminuje nic o zadní nápravě,která je jeden z hlavních důvodů,proč tyto auta jen těžko projdou přes stk,vůle v ložiskách,které mají malou výdrž.Brzdám dáva jedničku,je zajimavé ,že německá TUV je zcela odlišného názoru a ani se jim nedivím.Možna je jen opravdu málo náročný uživatel,kterému nevadí hučíci kola a podobně,ale čeká,až se to úplně rozsype.Vyrábělo se to ve Španělsku a doslova se na tom učili,až vozidla po faceliftu byly na tom líp.