0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Galaxy - zkušenosti po čtyřech letech

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 06:53, LPG
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 10:11, RE: LPG
mufik.martin napisał:
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
myslim, ze zminovane problemy se netykaji vstrikovani lpg, ale starych systemu, kde se nasava plynny pb do saciho potrubi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 11:13, Článek
To byla Zkušenost uživatele nebo jen příspěvek do Diskuse ?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 11:30, RE: Článek
watchtower napisał:
To byla Zkušenost uživatele nebo jen příspěvek do Diskuse ?!
Přeně tak, tohle se teda rozhodně nedá nazvat recenzí.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 12:11, RE: Článek
anonym napisał:
Přeně tak, tohle se teda rozhodně nedá nazvat recenzí.....
Vetšinou si čtenáři říkají o to jak má článek vypadat, ale až dole v doskuzi. No ale převážnou většinu vždy zajímalo co se rozbilo, co bylo potřeba vyměnit a a za kolik. ne záležitosti jako "jede líp než BMW a je pohodlnější než Mercedes". Kdyby měl autor auto, na kterém se skoro nic neporouchalo, podle zdejší nepsané doktríny, by napsal 2 řádky. Jako uznávám že ten článek stručnej byl a informace některý by se slušelo rozvést. Každopádně rád si přečtu i recenze typu "úplná kravina". Když si někdo bude myslet o svým autě že je nejlepší, ať to klidně napíše, já si to prostě rád přečtu... :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 12:21, RE: LPG - Jirka S.
mufik.martin napisał:
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
Mám automobil se systémem sekvenčního ( pro každý válec extra vstřikovač do sacího potrubí ) vstřikování LPG. Jedná se o systém Lovtec Magic 2. Pokud mám dobré informace, tak jde o v ČR vyráběný systém (na základě licence). U tohoto typu vstřikování LPG jsou vyloučeny zpětné zášlehy do sání ( a proto jsem si ho i vybral - nechtěl jsem případně přijít o váhu vzduchu - nebo co je to za senzor umístěný v sání ). Škubání, ani chcípání na neutrál se nekoná a nikdy ani nekonalo. Tento LPG set jsem měl zabudován ve svém minulém voze kde absolvoval 50tis. km. Po té bohužel nehoda ukončila hitorii tohoto vozu, tak jsem systém nechal přestavět do mého současného auta. Najel jsem s ním dalších 40 tis. km. Celkově tedy dodneška 90 tis km pozitivních zkušeností. Během těchto 90 tis. km nebyl NIKDY čištěn jakýkoliv filtr a systém nikdy nepřestal pracovat. (pokud tedy nebyl systém náhodou vyčištěn při přestavbě do mého současného vozu... ). Ještě dodám, že projistotu tankuji benzín Shell V-Power, aby se ventily měli šanci "namazat" tímto vysoce aditivovaným palivem a potom tolik netrpěly při provozu na LPG. (pokud mám dobré info, tak V-Power je normální benzín do kterýho na Shellu nalejou 3x více aditiv než do benzínu běžného )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 13:08,
má zkušenost s poloosami je že se odporoučí vnitřní klouby dřív než vnější,na spojce se rozsype přítlačák,většinou v souvislosti s ložiskem a jeho hydraulikou...ta udávana cena té výměny spojky bude asi z nějakých Taiwanských dílu,protože dle ceníku Fordu by za to dal majitel dvojnásobek,a práce není taky zadarmo,musí dolu rám napravnice,a pod.K těm praskajcím šrobum:stačí vyměnit všechny silentbloky co drží motor a převodovku,je to jednorázově větší investice ,ale bude klid od praskání těch šroubů,..a půjde líp již tak mizerné řazení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 15:35, RE: LPG
mufik.martin napisał:
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
Sem čekal, kdy se toho chytneš, LPG se řešilo i vedle u mazdy 6, není liž pravda?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 17:09, Martine Mufiku, přesně tohle znám z Favorita
mufik.martin napisał:
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
a jeho provozu na LPG. Naopak mám známé kteří mají LPG ve svých starých Baworácích a nic takového neznají.

Jejich slova - stojí za howno ta auta (Škoďárny), ne ten plynový pohon
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 18:10, RE: LPG
anonym napisał:
Sem čekal, kdy se toho chytneš, LPG se řešilo i vedle u mazdy 6, není liž pravda?
Ano, resilo se to i vedle, ale kdzy byla moznsot se zeptat cloveka co najel s LPG vice jak 100 tis km a motor uz tehdy mel za sebou pri prestavbe 200 tis km tak me to prijde jako vlemi realny pripad a chtle jsem znat zkusenosti. V kazdem servisu, kde montuji LPG vam reknou, ze vase auto je dostatecne v poradku a bude to jezdit jeste miliony kilometru, ale ja radsi informace od majitelu techto prestavenych aut
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 18:39, RE: bez předmětu
anonym napisał:
má zkušenost s poloosami je že se odporoučí vnitřní klouby dřív než vnější,na spojce se rozsype přítlačák,většinou v souvislosti s ložiskem a jeho hydraulikou...ta udávana cena té výměny spojky bude asi z nějakých Taiwanských dílu,protože dle ceníku Fordu by za to dal majitel dvojnásobek,a práce není taky zadarmo,musí dolu rám napravnice,a pod.K těm praskajcím šrobum:stačí vyměnit všechny silentbloky co drží motor a převodovku,je to jednorázově větší investice ,ale bude klid od praskání těch šro...
Ještě chci dodat,že majitel nezminuje nic o zadní nápravě,která je jeden z hlavních důvodů,proč tyto auta jen těžko projdou přes stk,vůle v ložiskách,které mají malou výdrž.Brzdám dáva jedničku,je zajimavé ,že německá TUV je zcela odlišného názoru a ani se jim nedivím.Možna je jen opravdu málo náročný uživatel,kterému nevadí hučíci kola a podobně,ale čeká,až se to úplně rozsype.Vyrábělo se to ve Španělsku a doslova se na tom učili,až vozidla po faceliftu byly na tom líp.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 20:08, RE: LPG
mufik.martin napisał:
Ano, resilo se to i vedle, ale kdzy byla moznsot se zeptat cloveka co najel s LPG vice jak 100 tis km a motor uz tehdy mel za sebou pri prestavbe 200 tis km tak me to prijde jako vlemi realny pripad a chtle jsem znat zkusenosti. V kazdem servisu, kde montuji LPG vam reknou, ze vase auto je dostatecne v poradku a bude to jezdit jeste miliony kilometru, ale ja radsi informace od majitelu techto prestavenych aut
Správně, ale nezlobíš se na tu mou připomínku, že?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 20:19, RE: LPG
anonym napisał:
Správně, ale nezlobíš se na tu mou připomínku, že?
Jasne ze ne. Ja totiz o LPG nemam moc informaci co se tyce zivotnosti v modernich motorech. Mam zkusensot jen z vlastni skodovky 120 LPG a omegy s pul milionem km ale ne s modernimimotory, tak jsem chtel prave zjistit, jak dalece to motor poskozuje a celkove zkusnosti po najezdu treba 100 tis km na LPG
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.03.2008 22:23, RE: LPG
mufik.martin napisał:
Kdyz jste nakousl LPG jake mate zkusenosti? Preci jen motor mel jiz 200 tis km a najel jste dalsich 100 tis, o kolik se zvedla spotreba? Mate centralni smesovac nebo sekvencni vstrikovani LPG? Mel jste nekdy problem s LPG (skubani, chcipani na neutral atd?) pokud ano, podarilo se to servisu vzdy odstranit? Predem dekuji za odpoved
Mám sekvenční vstřikování,spotřeba je pořád stejná,každý rok mi dělá revizi LPG v autě člověk který mi plyn namontoval a chcípání neznám škubání jak kdy záleží na kvalitě plynu jsou pumpy kde bych nevzal ani zadarmo.Někomu se zanášejí svíčky.Já jsem koupil iridiové a nemůžu si stěžovat.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.