0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Galaxy s motorem 2.3 16V (dobrá volba?)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, hybridy, cng, lpg, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 08:26, 1203
Nejlepší MPV je Škoda 1203. Komu stačí kombík, tak 1202.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 08:48,
2.3 bych s klidnym svedomim doporucil! Znamy ma skorpio v kombiku, rok 97, kupoval to nove v cr. Jezdi s tim denne a jenom lije benzin a to uz ma najeto snad 350 tisic!!! Uz ma tusim treti vyfuk a pulku podvozku noveho, ale motor drzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 08:58, RE: 1203
edmund napisał:
Nejlepší MPV je Škoda 1203. Komu stačí kombík, tak 1202.
Mno, myslim ze takove ZUK je celkem zdatna konkurence. Ceny lidove, kvalita podobna
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 09:00, RE: 1203
Womaida napisał:
Mno, myslim ze takove ZUK je celkem zdatna konkurence. Ceny lidove, kvalita podobna
A čo ta ROBUR s benzínom 2,8 litra?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 10:19, RE: 1203
anonym napisał:
A čo ta ROBUR s benzínom 2,8 litra?
Barkas B1000, to je to nejlepsi na trhu )

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 10:36, RE: 1203
Mart napisał:
Barkas B1000, to je to nejlepsi na trhu )

S tím přijet k baráku, to by byla prdel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 10:38, RE: 1203
Mart napisał:
Barkas B1000, to je to nejlepsi na trhu )

Uff, to mi vyvovalo vzpominky na wartburga, kterym jsem jezdil jako uplny skvrne. Obcas se mu nedoviraly dvere, tak jsem je musel za jizdy drzet ))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 11:01, RE: bez předmětu
anonym napisał:
2.3 bych s klidnym svedomim doporucil! Znamy ma skorpio v kombiku, rok 97, kupoval to nove v cr. Jezdi s tim denne a jenom lije benzin a to uz ma najeto snad 350 tisic!!! Uz ma tusim treti vyfuk a pulku podvozku noveho, ale motor drzi.
Nevím, jestli je to relevantní k tomuhle motoru, ale známý před časem koupil v "áčkách" Galaxy před faceliftem (nějaký benzín, tuším dvoulitr) a po pár set kilometrech se mu vysypala převodovka. Nikdo si s tím nevěděl rady a nakonec se dle výrobního čísla zjistilo, že to byl nějaký mezityp, atypická převodovka, oprava potenciálně dražší než pořizovací cena auta (samozřejmě šlo z baráku s velkou ztrátou). Jak říkám, nevím, zda to hrozí i v kombinaci s tímhle motorem, ale dal bych si každopádně bacha !

JP
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 11:05, 2,3 na plyn
Zdar a sílu,
koupil jsem Ford Galaxy 2,3 s dobrou výbavou v říjnu 2005 jako ojetý s tachometrovými 105 tis. km, r.v. 1999, mám najeto 50 tis. km, z toho 45 na plyn, motor je pro takto velké auto přiměřeně silný (kamarád má 1,9 TDI s 96 kW a 320 N.m a je to lepší), plyn mám vstřikování s čidlem teploty - přepíná až při 30 st. C - v zimě dávám na masku kryt, jinak přepnutí trvá, spotřeba na benzin při rozumné jízdě cca 10 l, při jízdě na plyn 11 l, nádrž mám toroid pod autem na cca 45 l - je to málo, ale v Čechách je čerpaček dost, do zahraničí je to horší - při jízdě po dálnici tachometrových 140-150 spotřeba cca 13 l, jinak na plyn jezdím bez problémů, olej nebere - měním po 15 tis. km polosyntetiku - takže motor 2,3 a na plyn mohu doporučit, dále upozorňuji na přední nápravu - čepy, tyčky stabilizátoru - je potřeba kvalitní, jinak jsou na našich cestách hned pryč, ostatní závady v normálu, jsem vcelku spokojen, přeji dobrou koupi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 11:23, RE: 1203
Womaida napisał:
Uff, to mi vyvovalo vzpominky na wartburga, kterym jsem jezdil jako uplny skvrne. Obcas se mu nedoviraly dvere, tak jsem je musel za jizdy drzet ))))
Mě jednou zastavil můj profesor, že mě vezme do školy. Myslel jsem, že je tak hodnej a má mě tak rád. prdlajs. Dělal jsem držák dveří jeho trabanta. A kupodivu mě to děsně bavilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 11:30, RE: 1203
Womaida napisał:
Mno, myslim ze takove ZUK je celkem zdatna konkurence. Ceny lidove, kvalita podobna
Jedině UAZ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 11:31, RE: 1203
anonym napisał:
Jedině UAZ
No jo. Jenže to už přebíháš z MPV do SUV.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 12:09, RE: 2,3 na plyn
anonym napisał:
Zdar a sílu,
koupil jsem Ford Galaxy 2,3 s dobrou výbavou v říjnu 2005 jako ojetý s tachometrovými 105 tis. km, r.v. 1999, mám najeto 50 tis. km, z toho 45 na plyn, motor je pro takto velké auto přiměřeně silný (kamarád má 1,9 TDI s 96 kW a 320 N.m a je to lepší), plyn mám vstřikování s čidlem teploty - přepíná až při 30 st. C - v zimě dávám na masku kryt, jinak přepnutí trvá, spotřeba na benzin při rozumné jízdě cca 10 l, při jízdě na plyn 11 l, nádrž mám toroid pod autem na cca 45 l - je to má...
I já jsem podlehl kouzlu velkoprostorového automobilu, hlavně z rodinných důvodů a od letošního jara vlastním Galaxy 2,3 16 V r.v.99.
Před koupí jsem měl na testování i verzi 2.0, ale ta je pro tak velký a poměrně těžký auto dost slabá a tak určitě lepší volbou je motor větší. Měl jsem asi i štěstí na kus, ale auto ani po koupi ani za víc jak půl roku provozu po nás nevyžadovalo žádné investice.
Navíc s touto motorizací nejsou v ceně , na rozdíl od TDi, a dá se tak sehnat rozumnej kousek za dobrý peníz.
Strah ze zvýšené spotřeby také není třeba mít, zatím jsem měl spotřebu vždy do 10 l ( nejméně 8,7 ) a to víc jak 1/3 km byla s klimatizací.
Kdo nenajezdí kvanta kilometrů, motor 2,3 16V je určitě dobrá volba a já osobně bych do takového vozu šel určitě znovu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 12:37,
flashlube mají i Subaru origo od výrobce upravené na plyn
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 06.09.2007 16:32, jouda
ja jsem mel (mozna jeste mam??) 1992 Ford Tempo. Melo taky 2.3l ctyrvalec/automat a to auto bylo neznicitelne. Po 8 letech melo najete temer 300k mil, melo uz sve mouchy, ale motor bezel jako hodiny.
Nakonec jsem ho nechal stat v Atlantic City na parkoviste a taxikem jel na letiste. Kdo vi, treba tam jeste stoji???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.07.2008 12:33, RE: 2,3 na plyn
anonym napisał:
Zdar a sílu,
koupil jsem Ford Galaxy 2,3 s dobrou výbavou v říjnu 2005 jako ojetý s tachometrovými 105 tis. km, r.v. 1999, mám najeto 50 tis. km, z toho 45 na plyn, motor je pro takto velké auto přiměřeně silný (kamarád má 1,9 TDI s 96 kW a 320 N.m a je to lepší), plyn mám vstřikování s čidlem teploty - přepíná až při 30 st. C - v zimě dávám na masku kryt, jinak přepnutí trvá, spotřeba na benzin při rozumné jízdě cca 10 l, při jízdě na plyn 11 l, nádrž mám toroid pod autem na cca 45 l - je to má...
Mam uz 2 roky Galaxy 2.0 prerobeny na plyn a zatial co sa tyka spolahlivosti spokojnost. Som trocha sklamany z vykonu motora na svoj objem je to fakt slabucke. Udrzat 130 km v hodine pri dlhsom stupani na 5.stupen ani nahodou. Silnejsi motor je urcite treba, otazka je spotreba, ten 2-liter zerie minimalne 11 litrov plynu, v meste alebo pri jazde 140-150 sa to blizi k 15. Stale je to este relativne rozumne vzhladom na cenu benzinu, navyse je od 1.7.2008 na Slovensku zrusena spotrebna dan takze liter stoji 16,50Sk. Velky pruser je ten system s teplotnym cidlom, ktore prepne z benzinu na plyn po zahriati motora. Tym padom jazdim na zaciatku so studenym motorom par minut na benzin. Takze na kratke trate je to hodne drahe vozenie.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.