Rover623 napisał:
Fusion byl od začátku postaven hlavně s důrazem na cenu (měl být konkurentem Fabie, která je také mezi důchodci velmi oblíbená).
Toto není pravda, i po faceliftu byl fusion dražší než fabia a taková slušně vybavená verze Ebony s pár příplatky ještě v polovině roku 2007 vyšla ceníkově na 420 tisíc, po nějaké slevě u dealera na 350. Teprve masivní zlevnění v roce 2008 z toho udělalo cenově srovnatelného konkurenta fabie.
Pravdou naopak je, že přes původně vyšší cenu ta kvalita byla ne zrovna valná, spíše byla nevalná, a to dost, a to hlavně po faceliftu. To, napsal autor zkušenosti, potvrzuji - řazení otřesné, trojka zařaditelná až na několikátý pokus, exteriérové plasty k vzteku. Jakmile se začnou odlepovat boční lišty a zatékat do zadních světel, začne pravá fusionovská klasika. Pak už jen zbývá počkat, až uvnitř popraskají stavítka výdechů klimatizace a začne haprovat podsvětlení palubky. K tomu nějaké to vrzání, prasklé konstrukce sedáků a je to skoro komplet...
Fusion je laciné auto, jeho počáteční ceny tomu neodpovídaly a jeho ceny ojetin tomu neodpovídají dodnes. Vhodný je pro nenáročné uživatele, kteří musejí mít při výběru štěstí na kus, a i tak počítat, že některé chronické závady jako třeba ty zadní svítilny prostě přijdou.