0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Fusion a zkušenosti majitele po dvou letech

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 20.11.2013 01:04, Důchodcovské auto
Důchodcovské auto je to především kvůli vyššímu posezu. Starším lidem už se prostě z nových aut blbě vystupuje, tak si obvykle kupují taková, kde je posez vyšší, ale obvykle nechtějí zase nějaké přerostlé mastodonty. Fusion je jedno z mála aut, které to splňují.

Ta "levnost" je u tohoto auta samozřejmostí. Fusion byl od začátku postaven hlavně s důrazem na cenu (měl být konkurentem Fabie, která je také mezi důchodci velmi oblíbená). Bohužel bych řekl, že Ford až moc šetřil, trochu mi to auto připomíná Renaulty, u všeho v interiéru máte pocit, že to za chvíli upadne když to budete používat. Ale třeba je to jen můj blbý pocit.

Jinak je ovšem vidět, že tohle auto nevzniklo vývojem.Ford prostě sebral techniku z jiných modelů, dal to nějak dohromady a vznikl Fusion, díky tomu se riziko nějakých velkých přehmatů prakticky vyloučilo.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 20.11.2013 08:53, RE: Důchodcovské auto
Rover623 napisał:
Důchodcovské auto je to především kvůli vyššímu posezu. Starším lidem už se prostě z nových aut blbě vystupuje, tak si obvykle kupují taková, kde je posez vyšší, ale obvykle nechtějí zase nějaké přerostlé mastodonty. Fusion je jedno z mála aut, které to splňují.Ta "levnost" je u tohoto auta samozřejmostí. Fusion byl od začátku postaven hlavně s důrazem na cenu (měl být konkurentem Fabie, která je také mezi důchodci velmi oblíbená). Bohužel bych řekl, že Ford až moc šetřil, trochu mi to auto připomíná Renaulty, u všeho v interiéru máte pocit, že to za chvíli upadne když to budete používat. Ale třeba je to jen můj blbý pocit.Jinak je ovšem vidět, že tohle auto nevzniklo vývojem.Ford prostě sebral techniku z jiných modelů, dal to nějak dohromady a vznikl Fusion, díky tomu se riziko nějakých velkých přehmatů prakticky vyloučilo.


Vyšší posez ve Fusionu je pouze iluze vyvolaná rádoby vyšší stavbou auta, ve skutečnosti je výška sedáku stejná jako u fiesty a staršímu člověku s problematickou pohyblivostí dělá nastupování velké potíže. "Důchodci" tohle auto pořizují hlavně kvůli relativně nízké ceně. Z hlediska nastupování pro starší lidi jsou mnohem vhodnější malá MPV, např. Modus, Note, Idea, Meriva, atd., kde je sedák skutečně výše, dveře jsou dostatečně velké a nastupování je tak skutečně snazší i pro méně pohyblivé (starší) lidi.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Cztwartek 21.11.2013 14:44, RE: Důchodcovské auto
Rover623 napisał:
Fusion byl od začátku postaven hlavně s důrazem na cenu (měl být konkurentem Fabie, která je také mezi důchodci velmi oblíbená).


Toto není pravda, i po faceliftu byl fusion dražší než fabia a taková slušně vybavená verze Ebony s pár příplatky ještě v polovině roku 2007 vyšla ceníkově na 420 tisíc, po nějaké slevě u dealera na 350. Teprve masivní zlevnění v roce 2008 z toho udělalo cenově srovnatelného konkurenta fabie.

Pravdou naopak je, že přes původně vyšší cenu ta kvalita byla ne zrovna valná, spíše byla nevalná, a to dost, a to hlavně po faceliftu. To, napsal autor zkušenosti, potvrzuji - řazení otřesné, trojka zařaditelná až na několikátý pokus, exteriérové plasty k vzteku. Jakmile se začnou odlepovat boční lišty a zatékat do zadních světel, začne pravá fusionovská klasika. Pak už jen zbývá počkat, až uvnitř popraskají stavítka výdechů klimatizace a začne haprovat podsvětlení palubky. K tomu nějaké to vrzání, prasklé konstrukce sedáků a je to skoro komplet...

Fusion je laciné auto, jeho počáteční ceny tomu neodpovídaly a jeho ceny ojetin tomu neodpovídají dodnes. Vhodný je pro nenáročné uživatele, kteří musejí mít při výběru štěstí na kus, a i tak počítat, že některé chronické závady jako třeba ty zadní svítilny prostě přijdou.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Cztwartek 21.11.2013 14:49, RE: Důchodcovské auto
Pavlik napisał:
Vyšší posez ve Fusionu je pouze iluze vyvolaná rádoby vyšší stavbou auta, ve skutečnosti je výška sedáku stejná jako u fiesty a staršímu člověku s problematickou pohyblivostí dělá nastupování velké potíže.


Do fusionu se nastupuje výše, jelikož ten podvozek není 1 : 1 a fusion má většinou 15palcová kola, zatímco fiesta 14palcová, na světlé výšce je znatelný rozdíl; navíc se nasedá jakoby na židli. Se seniory se sníženou pohyblivostí mám ve fusionu dost zkušeností a vyčítat tomu auto lze ledacos, ale toto ne. Rozhodně to není iluze. Dokonce jsem auto prodal člověku, který právě toto kritérium řešil a fusion si při nastupování a vystupování moc pochvaloval. A jelikož jsem měl možnost paralelně s fusionem používat i ideu, tak jsou v tomto srovnatelné.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 21.11.2013 18:02, RE: Důchodcovské auto
Giorgio napisał:
Pavlik napisał:
Vyšší posez ve Fusionu je pouze iluze vyvolaná rádoby vyšší stavbou auta, ve skutečnosti je výška sedáku stejná jako u fiesty a staršímu člověku s problematickou pohyblivostí dělá nastupování velké potíže.
Do fusionu se nastupuje výše, jelikož ten podvozek není 1 : 1 a fusion má většinou 15palcová kola, zatímco fiesta 14palcová, na světlé výšce je znatelný rozdíl; navíc se nasedá jakoby na židli. Se seniory se sníženou pohyblivostí mám ve fusionu dost zkušeností a vyčítat tomu auto lze ledacos, ale toto ne. Rozhodně to není iluze. Dokonce jsem auto prodal člověku, který právě toto kritérium řešil a fusion si při nastupování a vystupování moc pochvaloval. A jelikož jsem měl možnost paralelně s fusionem používat i ideu, tak jsou v tomto srovnatelné.


Mě právě v tomto ohledu Fusion obrovsky zklamal - asi jsem rozmazlený z Renaultu Modus, který je v tomto ohledu doslova úžasný + má velice dobrá přední sedadla. Ani C 3 Picasso (a to je trochu jiná cenová liga) na tom není s nastupováním a sedadly tak dobře jako Modus.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.