0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Fusion 1.4i - zkušenosti majitele po šesti letech

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
david1983
ilość wystąpień42
data registracji19.04.2013
Wtorek 04.11.2014 10:03, chabá recenze...ale jinak mohu celkem souhlasit
Auto sice nevlastním, nicméně měl jsem možnost jej občas i řídit. Věřím že se jedná o velmi nenáročné auto, bez větších nároků na provoz a je cíleno spíše na starší řidiče. Pohodlné nastupování za volant řidiče nabídne málokteré auto. Stejně tak motor o obsahu 1,4l s 16 ventily s výkonem 75-80koní který je celkem spolehlivý a nenáročný na údržbu jako celé auto, žádnou ostudu neudělá, jen se musí točit. Spotřeba je ale je vyšší, než by se na auto této kategorie slušelo, ale hrůza to také není. Je to způsobeno hlavně tím, že převodovka má docela hodně krátké převody a na dálnicích pak motor řve a to zcela zbytečně. Nicméně auto bylo postaveno spíše do městského provozu, nebo na pojíždění po okreskách, zkrátka k pouhému přesunu z A do B. Netvrdím, že by dálniční provoz nezvládlo, nebo cestu na dovolenou k moři, ale k tomu by musela být hlavně přední sedadla a ne ty klouzající židle za trest. Přesto bych tohle auto jako celek nehanil. Jen jsem od autora čekal větší počtení.... takže jsem poněkud zklamán.
reagować
martin horňák
ilość wystąpień3
data registracji23.06.2014
Wtorek 04.11.2014 10:27, máme ho v rodině
RV 2008, 1.4 benzin, najeto 67tis km

závady které se mi donesly:

- volná lišta u čelního skla (nevím už přesně o co šlo, ale řešeno servisem několikrát)
- výdechy vzduchu v kabině mají polámaný pacičky takže nejdou směrovat jedním prstem
- odřená guma na táhle dveří řidiče
- netěsnilo nějaký čidlo dole u chladiče - výměna
- upadlá mřížka chladiče na kapotě motoru - přiděláno stah páskama, protože v originálu tam drží jen na dvou šroubech

jinak asi nic zásadního, auto mají rodiče takže ho pozoruju spíše z povzdálí
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Środa 05.11.2014 07:34, RE: máme ho v rodině
martin horňák napisał:
RV 2008, 1.4 benzin, najeto 67tis kmzávady které se mi donesly:- volná lišta u čelního skla (nevím už přesně o co šlo, ale řešeno servisem několikrát)- výdechy vzduchu v kabině mají polámaný pacičky takže nejdou směrovat jedním prstem- odřená guma na táhle dveří řidiče- netěsnilo nějaký čidlo dole u chladiče - výměna- upadlá mřížka chladiče na kapotě motoru - přiděláno stah páskama, protože v originálu tam drží jen na dvou šroubechjinak asi nic zásadního, auto mají rodiče takže ho pozoruju spíše z povzdálí


Ty pacičky uvnitř výdechů jsou z nekvalitního materiálu a samovolně praskají - nedrží pak polohu. Stejný problém má i C-Max. Oficiální postup na výměnu říká, že se má demontovat celá palubka, ale je to tak častý problém, že to mechanici zvládají vypáčit i bez demontáže palubky. U fusiona jsem měnil 3 ze 4 - i s prací cca za 1 500.

Maska drží na 4 šroubech, ale ta konstrukce je tak nešťastná, že stačí 1 boční uvolněný a už mřížka odstává. Mi urvali postupně 2 uchýty vpravo dokonce v autorizáku - ono totiž stačí chytit kapotu při zvedání nebo pouštění na hraně plechu a mřížky a už se to láme, plast úchytu na mřížce je tenký a křehký.

Další typické závady jsou zatékání do zadních světel (špatná konstrukce) - u některých aut se vytvoří "akvárko", jiné je mají jen trvale zevnitř orosené, tak jako tak ale koroduje odrazová plocha. Dále se odlepují boční lišty, praskají lamely výhřevu předního skla, praskají dílčí části konstrukce sedadel (ta pak vržou) nebo si svou hlavu dělá podsvícení palubky. "Kůže" na volantu je tak nekvalitní, že při 50 tisíci km vypadá volant ošoupaný jako u mondea s 250 tisíci km.

Fusionu v zásadě nehrozí nic, co by ho zcela odstavilo. Otravuje ho ale 1 000+1 drobností, které nenáročný motorista akceptuje, puntičkáře však dohánějí k šílenství. Fusion byl asi jediné moje auto, u kterého jsem byl opravdu rád, že jsem se ho zbavil.
reagować
Kohout Pavel
ilość wystąpień65
data registracji28.11.2013
Środa 05.11.2014 12:37, Náš Fusion
Manželka jezdí s Fusionem 1,4 benzín rok 2008.
Závady: uvolněný plast pod čelním sklem (odstraněno v rámci záruky), nefunkční el. stahování okénka řidiče (odstraněno v rámci záruky), prasklý výměník klimatizace (bohužel po záruce), zatékání do zadních světel (řešeno v rámci záruky bez úspěchu-odstraněno svépomocí), ulomený závěs přední plastové masky.

Klady: vyšší posez, prostorný interiér, motor se rychle ohřeje v zimě (topí to za pár minut), slušný kufr, tichý a úsporný motor 1,4 benzín, vyhřívané čelní sklo je k nezaplacení v zimě, vyšší světlá výška podvozku se hodí na horší cesty.

Zápory: dílenské zpracování je slabé, velmi malý rejd (velký poloměr zatáčení), slabé brzdy, nejistý podvozek, hluk při vyšších rychlostech (dálnice).
reagować
martin horňák
ilość wystąpień3
data registracji23.06.2014
Środa 05.11.2014 19:42, díky za potvrzení závad
pak je vše v pořádku :) nejsme v tom sami
reagować
KLR
ilość wystąpień61
data registracji13.07.2012
Piątek 07.11.2014 10:43, akvarko v zadnich svetlem Fusionu
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.