0
powrót
 

diskuze k tématu: Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, volná diskuze
jiko007
ilość wystąpień6
data registracji07.03.2021
Niedziela 14.03.2021 09:33, Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi
Dobrý den, zajímal by mě váš názor na zvýšené kombíky.
Konkrétně mám ve výběru tři : Passat Alltrack, Octavia Scout a Focus Active
Cena okolo 550 000Kč.
Jedena z nejdůležitějších věcí je pro mě prostornost, vozím na delší trasy další tři dospělé lidi.
Měl by to být diesel, najedu ročně od 35 000km a více, dále chci automat.
Scout a Alltrack stojí podobné peníze, koukám na ojetiny rok 2017 a 2018. Passat je o něco větší než Scout, má většinou i o něco lepší výbavu, ale má vždy o něco větší nájezd km (koukám na nájezdy do 100 000km). Oba mají čtyřkolku, né že bych ji nezbytně potřeboval, ale jezdím přes Šumavu.
Focus Active v kombíku (2.0 TDCI 110KW automat) od roku 2019, je pro mě trochu neznámá, je o něm v Česku málo informací a sehnat předváděcí jízdu, je nemožné.
Zajímalo by mě kolik je v něm místa vzadu, vím že má větší rozvor než Scout, ale je tam reálně více místa než v tý Octávce III?
Co motor 2.0 TDCI 110KW a 8 stupnový automat?
Nevýhoda Focusu je že má slabší motor než oba konkurenti, má nižší světlou výšku (164mm oproti Scoutu173mm, Alltracku 174mm) že nemá čtyřkolku, ale zase by měl mít levnější servis, o dost menší nájezd km a dá se koupit i skladovka v 5leté záruce z roku 2019, 2020.
Díky moc za informace, odpovědi a názory
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 15.03.2021 10:41, RE: Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi
cytat:
reakce na: jiko007, 14.03.2021 09:33 (Dobrý den, zajímal by mě váš n ...)

Ahoj, všechny čtyřkolky ti zvednou spotřebu o 1l na 100km. Při tvém nájezdu tak ročně dáš v průměru o 10-13tis.kč navíc za palivo. Jestli se na palivo skládáte všichni, tak to velký rozdíl není. Servisně je u 4x4 třeba jen dodržet pravidelné výměny oleje, jinak koncernové by neměly zlobit. Samotná DSG pro 2.0 TDI je už s mokrými spojkami a patří k tomu lepšímu mezi dvouspojkovými automaty, sada spojek Tě nezruinuje a mechatronika by měla něco vydržet.

Ford Focus IV kombi je méně prostorný podélně, než Passat v druhé řadě, to si vyzkoušej, pokud jste urostlí chlapi, je prostě lepší Passat, Superb(hůře odhlučněný) nebo Octávie. Co mě u Focusu trochu varuje, je kritika pana Vaculíka ze Světa Motorů na motor 2.0 Ecoblue, není už to ten spolehlivý 2.0 TDCi. Takže za mě Focus IV v dieslu 2.0 Ecoblue je trochu riziková volba, byť automat je klasický měničový a měl by sloužit dobře, ale zase je příliš nový na ověření jak funguje ve vyšším nájezdu km.

Pro 4 chlapy mi pak vychází volba číslo jedna Passat 2.0 TDI DSG a klidně dvoukolka, ušetřené peníze bych dal do špičkových zimních pneu a případně rychlonasouvacích řetězů Urostlí chlapi nadjou v Passatu prostorné a pohodlné svezení a to i v druhé řadě
Soustředil bych se na mladé ojetiny u dealerů značky s plnou servisní historií, kdy motory 2.0 TDI nemají moc rády prodloužený interval výměny oleje...
reagować
jiko007
ilość wystąpień6
data registracji07.03.2021
Wtorek 16.03.2021 12:24, RE: RE: Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi
cytat:
reakce na: BobanHTP, 15.03.2021 10:41 (Ahoj, všechny čtyřkolky ti zve ...)

Ahoj, díky moc za odpovědi.
Taky se přikláním k tomu Passatu, je to co se týká velikosti jasná volba.
Superby jsou moc drahý až předražený.
Je škoda že těch Focusů Active je tak málo na předváděcí jízdy. Oni na fotkách u prodejců jakoby jsou, ale reálně je nemaji. Focus Active je trochu jinej než normální Focus, ale i když má rozvor větší než Oktávka, podle fotek tam vzadu podélně na nohy víc místa nebude.
Ten Focus Active mě lákal, hlavně kvůli tomu že by to byla předváděčka s malým nájezdem v ještě dlouhý záruce a taky je v něm asi pěkný svezení, podle toho co všichni píšou. Ale těch informací je fakt málo. Ptal jsem se v autorizáku Ford, na ceny servisu Focusu a porovnal jsem to ze svým Leonem, tak je Ford o dost levnější.
Ještě jednou díky za názor
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 16.03.2021 13:06, RE: RE: RE: Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi
cytat:
reakce na: jiko007, 16.03.2021 12:24 (Ahoj, díky moc za odpovědi. Ta ...)

Ahoj, chápu jj, hledal jsem recenze Focusu Active, našel jsem jen poláka 186 cm, který si sedne ještě pohodlně, takže dle mého fakt záleží jek velké pasažéry vozíš:
https://www.youtube.com/watch?v=oCU3ltMBpC8
.. mě zaráží v dané ceně třeba absence ventilace pro durhou řadu na středovém panelu, to má i Scala

Jinak mladou ojetinu Focus IV Active 2.0 Ecoblue bych spíše hledal u dealera v Německu, je jich tam docela pěkný výběr a záruka by měla být platná v EU, to si raději ověř
mobile.de
reagować
jiko007
ilość wystąpień6
data registracji07.03.2021
Środa 17.03.2021 10:33, RE: RE: RE: RE: Zvýšený kombík kolem 550 000Kč, Scout, Passat Alltrack, Focus Active kombi
cytat:
reakce na: BobanHTP, 16.03.2021 13:06 (Ahoj, chápu jj, hledal jsem re ...)

Díky za info, mám to taky prostudovaný, Mobile.de, Sauto atd. už i kvůli těm Passatům a Scoutům.
Na Focus Active je i pár českých a slovenských videorecenzí na netu, třeba i Honza Koubek jednu má i s tím naftovým motorem 2.0 110KW s automatem.
No ale není nad reálný svezení se a postřehy lidí co to auto používají už delší dobu a těch je v Česku asi hodně málo.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.