0
powrót
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 15:44, RE: Koloss(ovi)
Koloss napisał:
Takže až napodruhé jsem se dozvěděl, že na každém voze byly pneumatiky, jaké dodává výrobce, poprvé jste napsala jen to, co bylo na Mondeu a o ostatních nic. Takže test nemá vypovídací hodnotu o voze co se týče brzného účinku a výsledky hlučnosti jsou tímto nedostatkem také zkresleny. Opět test ve stylu Logan a losí test. Zkopírovat link vám dělá potíže, hledat to nemám čas, ale našel jsem si, jak dopadly ony Michelin Pilot Primacy. Takže

ADAC 2007 - nejlepší z těch, které se nedostaly do nejvy...
To s těmi pneumatikami - to je vtip?
To jako MNĚ vyčítáte, že ford dává na mondeo "nekvalitní" pneu?
To je jako by jste si ztěžoval, že měl použít jiné žárovky - no ano měl - ale OD TOHO je ten test a PROTO je ten model kritizován. Použil-li by ford jiné žárovky a jiné pneu - je možné že by lépe dopadl (také třeba jiné brzdové destičky, jiné tlumiče atd.) - VAŠE reakce je zcela nesmyslná! (Uvědomujete si to? Takto přeci testovat NELZE! Hodnotíme HOTOVÝ produkt od výrobce! - TAK jak je firmou dodán, ORIGINÁL bez jakýchkoliv úprav! - ostatně, jinak to ani NELZE! Důležitá otázka: Chápete to? Rozumíme si? - Prosím ODPOVĚZTE!)
Myslím, že testy jsou dělány velmi precizně (měří a porovnává se "tisíc" různých věcí - což v česku - pochopitelně, z finančních důvodů - není možné)
Opravdu jsem se (s vámi) snažila, ale vaše "odmítání" reality je téměř neuvěřitelné. Test neprovádí "pár nadšených kluků" ale vysokoškolsky vzdělaní odborníci a zástupci automobilek (pro něž je to velmi prestižní záležitost) si toto VELMi hlídají. Vy přeci naprosto nemůže ve zkušenostech a znalostech "soupeřit" s těmito odborníky. Bez urážky, vždyť jim svými znalostmi "po kotníky" nesaháte (doslova! nebo si myslíte že ano?). Je docela dost možné (až pravděpodobné), že i já jsem s mnohem více vozy jezdila a testovala/porovnávala, než-li vy. To si opravdu myslíte, že nej- na světě jste VY samojediný - či CO to je? Nerozumím tomu!
"Nestejné podmínky?" - vy jste (zřejmě opravdu!) blázen. Četl jste někdy jakýkoliv test aut? Znáte časopisy Evo, Quattroruote, Autocar atd.? Uvědomujete si, že SEBE řadíte NAD chrise harrise a další? NIKDY NIKDE se testy nedělaly a nedělají - jak jste si vy "vybájil" a "vymyslel" - ono to je totiž NEmožné, NEsmyslné - to by totiž bylo NEspravedlivé (kdyby bylo po vašem .-)
Nemám ráda hádky, ale Koloss kličkující neustále od meritu věci, zpochybňující (všechny!) testy na světě (doslova - uvědomujete si to?) pouze SVUJ názor NAD všechny testy NADřazující (já se odvolávám na KONKRÉTNí DATA FAKTA TESTY, vy říkáte JEN a POUZE svůj názor - tohle se mi NElíbí, tohle bych uděla jinak, TAKHLE tedy NE - nepoužil jste JEDINÝ fakt (test pneu je legrace - pokud si myslíte, že jsou pro mondeo NEvhodné - to je /stejně jako s tlumiči, kotouči, destičkami, žárovkami atd./ JEN a JEN a JEN problém toho onoho Mondeo - jinak to ani NELZE (nebo JAK by jste si to "představoval"). Je skoro (tragi)komické, že to co zástupci ford odkývli a odsouhlasili - VY kritizujete (a vlastně i NAD ně se NADřazujete .-)
Já říkám, že z celkového pohledu, v celkovém hodnocení je Ford Mondeo průměrný vůz (s trošku vyšší poruchovostí) - vy jej vidíte jako zcela nejlepší? Nebo NE?
PS: Dala jsem si práci ověřit to a (vámi za "problém" pneu označené jsem např. na vítězném bmw 320, stejně tak na hondě accord a audi A4 a saab 9-3 našla - nějaký komentář ještě - nebo už "fantazie" došla?
PPS: "Odmítáte" hodnocení mondea minulé generace jako průměrného, či lehce nadprůměrného vozu - JAK jej tedy hodnotíte VY? Ještě jste to (přes neustále opakované dotazy neřekl - napodruhé jsem se to tedy nedozvěděla - snad nyní) neřekl. VÁŠ názor mne zajímá a OPAKOVANĚ se vás (stále neúspěšně - nejen napodruhé) ptám .-) Je Mondeo ve třídě úplně NEJlepší, či JAK ho VY "vidíte" a kam ho řadíte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 15:53, RE: Koloss(ovi)
Kylie napisał:
To s těmi pneumatikami - to je vtip?
To jako MNĚ vyčítáte, že ford dává na mondeo "nekvalitní" pneu?
To je jako by jste si ztěžoval, že měl použít jiné žárovky - no ano měl - ale OD TOHO je ten test a PROTO je ten model kritizován. Použil-li by ford jiné žárovky a jiné pneu - je možné že by lépe dopadl (také třeba jiné brzdové destičky, jiné tlumiče atd.) - VAŠE reakce je zcela nesmyslná! (Uvědomujete si to? Takto přeci testovat NELZE! Hodnotíme HOTOVÝ produkt od výrobce! - TAK jak je firmou d...
K testu bych snad jen doplnila, že vítěz 417 bodů (z 550ti možných) získal, vůz o příčku před mondeo 400, mondeo 391 a vůz za mondeo 389 bodíků - šlo (bez přehánění) největší evropský test vozů střední třídy a byli k němu přizváni i zástupci jiných (i zahraničních) redakcí.
Tolik asi k mondeo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 16:08, RE: Koloss(ovi)
Kylie napisał:
To s těmi pneumatikami - to je vtip?
To jako MNĚ vyčítáte, že ford dává na mondeo "nekvalitní" pneu?
To je jako by jste si ztěžoval, že měl použít jiné žárovky - no ano měl - ale OD TOHO je ten test a PROTO je ten model kritizován. Použil-li by ford jiné žárovky a jiné pneu - je možné že by lépe dopadl (také třeba jiné brzdové destičky, jiné tlumiče atd.) - VAŠE reakce je zcela nesmyslná! (Uvědomujete si to? Takto přeci testovat NELZE! Hodnotíme HOTOVÝ produkt od výrobce! - TAK jak je firmou d...
Nekritizuju vás, ale testy, kterýma se oháníte. Vydávat výsledky brzdných zkoušek pneumatik za výsledky vozidla, na nichž jsou nasazeny, to je prostě matení veřejnosti. Testy pneumatik se provádějí sólo na brzdných stolicích, nikoli na autech přímo. Pokud chtěl někdo porovnat auta, měl je obout na stejné gumy. Žárovka H1 se rozptylem svých vlastností neblíží rozptylu vlastností pneumatik (i když u nich se taky dělají testy). Když vám praskne žárovka, zajdete do nejbližší mototechny a koupíte si to co tam mají a bude sedět do patice. Pneumatiky jsou jediné, co vás drží na cestě, tam se výrobci sakra perou, aby dodali co nejlepší vlastnosti.

Moje reakce je naopak velmi přesná - potvrdilo se mi, co jsem si myslel - oháníte se statistikami a nemáte nejmenší potuchu, co znamenají.

Sebe neřadím nad nikoho, ale když odvede někdo špatnou práci, myslím si o něm svoje.

Merita věci se držím stále a to je to, že některé testy nejsou důberyhodné. Vždy se zajímám o to, co za nimi stojí. Nezpochybňuju všechny testy, na to nemám čas, ale vy jste jeden vytáhla a já v něm našel závažné prohřešky v metodice testování. Možná to tam zmínili a vy jste to tu zamlčela, pak byste se jim měla omluvit, že podáváte jejich informace zkreslené a výsledky přeceňujete. Srovnání s BMW 320 - zadokolka s předokolkou? Takhle se dělají testy?

Mondeo vidím jako nadprůměrný vůz s poruchovostí velmi malou (když se vyhnete naftě). Nejlepší asi ne, obzvláště dnes, kdy uběhlo 7 let od jeho počátku prodeje, tehdy se možná špici blížilo.

Ten link by fakt nebyl? Bojíte se že těch průserů je tam víc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 17:20, RE: Koloss(ovi)
Koloss napisał:
Nekritizuju vás, ale testy, kterýma se oháníte. Vydávat výsledky brzdných zkoušek pneumatik za výsledky vozidla, na nichž jsou nasazeny, to je prostě matení veřejnosti. Testy pneumatik se provádějí sólo na brzdných stolicích, nikoli na autech přímo. Pokud chtěl někdo porovnat auta, měl je obout na stejné gumy. Žárovka H1 se rozptylem svých vlastností neblíží rozptylu vlastností pneumatik (i když u nich se taky dělají testy). Když vám praskne žárovka, zajdete do nejbližší mototechny a koupíte si ...
..link by nebyl, já trošičku starší ročník a ještě tištěné zdroje používám - Testrjahrbuch Auto moto und sport - jak jsem napsala - to nebyl vtip, či nějaká "klička".

To přeci NENí průser! Jak by jste testy aut dělal? Nebo pneu jiné použil a vše jiné původní nechal ,-)
V pneu to NEbude, bmw (např.) na stejných lepších výsledků dosáhlo - co s tím teď?

Sebe řadíte VELMi vysoko - tak to alespoň působí! U testu organizovaného AMS byli i zástupci jiných redakcí (mj i zahraničních od británie přes norsko po ...) - mám vaši větu o "špatné práci" chápat, že LÉPE by jste vy, Kolossi, test zorganizoval? Jak by jste to s těmi pneu tedy udělal?

K žárovkám - se stejnými žárovkami např. Alfa druhá v testu skončila - co navrhujete - dle testu je mizi "svítivostí" těchto vozidel docela RAZANTNÍ rozdíl (žárovky všem stejné dáme - ono to v praxi ani nejde, že? - nebo co s tím.-)

Třeba opravdu blond bubka, NIČEMU nerozumějící, statistiky nechápající, kombinovat a analyzovat neumějící budu - NEBO jste vy nesmyslně sebevědomý, občas arogantní, chyby nepřipouštějící, přehnaně domýšlivý, někdy docela drzý (kolikpak vám asi tak bude?), místy snad až nadutý, nedůtklivý sameček - to je také varianta .-)
Co z toho je blíže "realitě" ,-)

Mimochodem, tak jako jste v příspěvku bozze "stodolu" netrefil a mne velmi tvrdě kritizoval (prý za to, že jsem "mlžila" - co asi?; a jeho NEopravila - ten je také povedený, ten patří k vaším "nejlepším" .-) "utekli" jsme od PODSTATY ohledně Mondeo - tedy pár cm a mm ve vnějších rozměrech - opradu to vidíte jako TAK zásadní (bmw test vyhrálo, a je menší, dokonce i vevnitř!)? Koukala jsem se na vaše příspěvky a MNOHEM větší bláboly nesmysly necháváte být. Tuhle vskutku NEdůležitou věc jste "dramaticky" obhajoval a navíc NE vůči autorovi příspěvku ale z jakéhosi záhadného (pročpak vlastně .-) důvodu jste JEN mne za to kritizoval (ostatně autor NEzmiňuje KTERÉ rozměry má na mysli - třeba to nebyly vnější rozměry vozu .-)
Ohledně mondeo (vaše "vidím jako nadprůměr" se relativně shodneme - já dám více na podvozek a motor, než na vnější tvary apod.). V dnešní době však u tohoto typu vozu naftové agregáty převažují (někde i docela dramaticky u některých modelů i přes 90%!), takže ty poněkud více problémové agregáty v praxi docela asi vadily - nechci vás "trápit" - tak to prostě je (ale na druhou stranu, z "věrohodných" zdrojů mám, že já se statistikami "neumím", co znamenají nejmenší potuchu nemám - takže ...). Já "bubka" bych to s tou statistikou "vykombinovala", že problémové diesel agregáty docela problém (celkově) pro mondeo byly - ale raději se Kolosse zeptám .-) on mi to jistě vysvětlí (ostatně při testu - stejné pneu /a NIC JINÉHO/ mi to "vysvětli"... to on s testy a statistikami pracovat evidentně umí - vždyť je to taky chlapeček a já holčička - to dá rozum, že by více "fik-fik" býti měl!

Jo abych vás ještě maličko potrápila, myslím že rozdíl v testu reflektorů (žárovek .-) byl větší než v brzdné dráze ... (no aby jste to pochopil, jiný výrobce ze STEJNÉ žárovky o HODNĚ více "vydoloval"

Myslím, že o pneu a jejich důležitosti jsme tu nedávno diskutovali, nemám pocit že by tento váš příspěvek byl nějak "obsažnější" "informativnější" "konkrétnější" než ten můj původní - pokud u fordu opravdu použili pneu, které k vozu "nepasují" - jsou to idioti - nelze jinak než hodnotit CELÝ vůz! To by jste také mohl v jiných vozech vyměnit tlumiče a stabilizátory a ... za ty co jsou v mondeo (když má dobře hodnocený podvozek) ... nebo KDE by jste se VY při "nápravě" oné "špatně odvedené práce" mezinárodního týmu zastavil?

Nejsem rozená češka, ale myslím že "meritU" věci se říká, ne "meritA"

Ano shodneme se, že NĚKTERÉ testy jsou NEdůvěryhodné. Již pár let (tipla bych že o nějaký ten týden déle než vy) se o toto zajímám, v prostředí se pohybuji. Ostatně ohledně (zcela opačného) testu C5 jsem zrovna dnes odkaz dala. Který je pravdivý, toť otázka (1x britský, 1x německý versus 2x český) - nejde ale o "národnost" - prostě rozdíly tu jsou.

Ten kdo s daty pracovat a analyzovat je umí, ten si časem cestu najde a (jakž takž) pozná, kdy pravda a kdy nesmysl se píše - já dříve nejraději britské Evo měla - to snad už ani nevychází, rozhodně jsem ho dlouho nikde neviděla.
Proč by se nesrovnála zadokolka s předokolkou i čtyřkolkou? Každé má své a v tomto případě šlo o vozy střední třídy. Klidně lze srovnat Octavii s Lexus IS - stojí skoro stejně (i když to jsou hoooodně rozdílné vozy).

Našel jste závažné prohřešky - to je opravdu váš blud (nebo je, prosím, ještě jednou definujte) v prostředí se dvě desítky let pohybuji a nějak se mi věřit nechce, že vše a všichni to co vy sám zatím nepochopili - a celá ta léta vše špatně dělali (taková možnost jistě existuje, ale velká NEbude, že?)

Obout vozy do stejných pneu je přeci holé šílenství! Mimochodem - do jakých? Vůz je tisíce a tisíce kilometrů testován jednotlivé součástky (včetně pneu) jsou při konstrukci porovnávány zvažovány ze všech ohledů - vy jste se "zasekl" u pneu, ale stejný vliv na chování vozu mají třeba ony tlumiče a komponenty brzdné soustavy - ty už by jste nechal všude stejné?

Vám se jen ustoupit nechce, tak to je, takže mírně postpubertální věk odhaduji - 23-25? Budete alespoň v tomhle "chlap s gulama" a přiznáte pravdu?

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 17:26, RE: Koloss(ovi)
Kylie napisał:
K testu bych snad jen doplnila, že vítěz 417 bodů (z 550ti možných) získal, vůz o příčku před mondeo 400, mondeo 391 a vůz za mondeo 389 bodíků - šlo (bez přehánění) největší evropský test vozů střední třídy a byli k němu přizváni i zástupci jiných (i zahraničních) redakcí.
Tolik asi k mondeo.
Ještě to trochu upravím. Neměl bych námitek, kdyby někdo napsal "Mondeo s dodanýma pneumatikama Michelin Pilot Primacy nás v testech brždění příliš nepřesvědčilo". Takovouto formulaci bych akceptoval. Pokud ale někdo napíše, že "Mondeo nás při testech brždění nepřesvědčilo" a o pneumatikách se nezmíní, pak mám na vybranou. Vzít to jako fakt, nebo se nad tím zamyslet a zeptat se jak to bylo s pneumatikama. Já jsem využil druhou možnost, protože vím, že pneumatiky brždění a některé další parametry ovlivňují dost zásadně.

Vy jste v tom okamžiku mohla zareagovat více způsoby - jedním z nich mohlo být, že byste vypsala, která další vozidla v testu měla stejné pneumatiky a tím vnést více světla do problému. Nebo jste mohla poslat link a já bych si to přečetl sám. Takhle to z vás tahám celý den a zbytečně oba ztrácíme čas a jitříme emoce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 18:06, RE: Koloss(ovi)
Kylie napisał:
..link by nebyl, já trošičku starší ročník a ještě tištěné zdroje používám - Testrjahrbuch Auto moto und sport - jak jsem napsala - to nebyl vtip, či nějaká "klička".

To přeci NENí průser! Jak by jste testy aut dělal? Nebo pneu jiné použil a vše jiné původní nechal ,-)
V pneu to NEbude, bmw (např.) na stejných lepších výsledků dosáhlo - co s tím teď?

Sebe řadíte VELMi vysoko - tak to alespoň působí! U testu organizovaného AMS byli i zástupci jiných redakcí (mj i zahraničních od británie př...
Ach jo, myslíte si že mám doma archív všeho možného, co o autech vyšlo? Vtipně tady píšete, že si to mám najít, informace z vás tahám jak z chlupaté deky a až po hodně dlouhé diskuzi z vás vyleze, že to nejspíš nenajdu. Tak dík za radu. Opravdu jsme si tu diskuzi mohli zkrátit.

Je spousta spotřebního materiálu, které jsou standardní pro daný model a ve značkovém servisu vám dají vždy to samé (brzdové destičky, kotouče, stěrače ...). Ty jsou součástí auta jako takového, ale pneumatiky se mění podle situace na trhu a zákazník má často možnost ovlivnit výběr pneu i při koupi vozidla. Už jen to, že přezouváte letní/zimní vás donutí zamyslet se, jestli si koupíte Goodyear, Michelin nebo něco jiného. Vy si taky nekupujete boty, jaké vám kupovala maminka, ale máte svoji volbu a určitě byste se nepostavila na start sprintu v lodičkách, když soupeř bude mít tretry.

Žárovky jsou problematické - výrobců je víc a mnoho se jich snaží přidat něco navíc - odstíny do modra, vyšší svítivost. Jenže ani to většinou zákazník neřeší a kupuje co mu dají. Takže to jsem akceptoval, když testovali s tím, co v autě bylo. Co jsem četl testy různých "superblue" žárovek, tak rozdíly oproti běžným žárovkám byly minimální.

Ono to BMW 320 - je to vůbec střední třída? Není to náhodou nižší střední? Já se cítil stísněně i v starším BMW 530. Převaha nafty ve střední třídě je mi jasná, však mi dalo práci sehnat slušnej kousek v benzínu.

Ohledně věku vás asi zklamu - první prospekty osobních vozů jsem sbíral už na základní škole, to už je dnes takřka 30 let. Na vysokou školu jsem se hlásil na obor "automobilní technika", nakonec jsem vystudoval "měření a regulaci" a živím se 20 let jako analytik. Proto se taky nespokojím se suchými čísly a zajímá mě i pozadí testů.

Ohledně testu brždění - pneumatiky mohou výsledek testu ovlivnit dramaticky a superauto obuté na aušusu prostě propadne a nebude to vina vozu. Pneumatiky obuté na Mondeu měly rozporuplné výsledky mezi suchem a mokrem, což se podle mě mohlo výrazně podepsat na testu, který zkoušel stabiltu při brždění na nestejném povrchu.

Abychom si ušetřili další dohadování, můžete sepsat všechny auta v tom testu a k nim modelový rok (jako Mondeo 2001) a ideálně ještě pneu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 18:13, RE: Koloss(ovi)
Koloss napisał:
Ach jo, myslíte si že mám doma archív všeho možného, co o autech vyšlo? Vtipně tady píšete, že si to mám najít, informace z vás tahám jak z chlupaté deky a až po hodně dlouhé diskuzi z vás vyleze, že to nejspíš nenajdu. Tak dík za radu. Opravdu jsme si tu diskuzi mohli zkrátit.

Je spousta spotřebního materiálu, které jsou standardní pro daný model a ve značkovém servisu vám dají vždy to samé (brzdové destičky, kotouče, stěrače ...). Ty jsou součástí auta jako takového, ale pneumatiky se mění po...
Tenhle váš příspěvek se mi líbil mnohem více než předchozí (čím to asi bude?) a večer - no spíše v noci, ještě nějaká data dodám.
Nu vzhledem k tomu, že já o 10 let méně si říkám, tak to jsme v zásadě stejně staří .-)
PS: Jít do "hloubky" je rozhodně správné (na těchto stránkách poměrně NEobvyklé..)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 18:32, Ford Mondeo 2.0 Trend (rok 2001)
Kylie napisał:
Tenhle váš příspěvek se mi líbil mnohem více než předchozí (čím to asi bude?) a večer - no spíše v noci, ještě nějaká data dodám.
Nu vzhledem k tomu, že já o 10 let méně si říkám, tak to jsme v zásadě stejně staří .-)
PS: Jít do "hloubky" je rozhodně správné (na těchto stránkách poměrně NEobvyklé..)
Potěším vás, "narazila" jsem na srovnávací test vašeho vozu (versus A4 2.0 - skončila 1. a Mercedes C180 - skončil poslední 3.)
Fazit: Vor allem die geräumige Karosserie und die gute Austattung bei niedrigem Kaufpreis bringen den neuen Mondeo nach vorn, aber auch sein präzises Handling. Motor und Fahrkomfort bleiben dahinter etwas zurück.
Nepřekládám, neb vy pedant a já bych smysl mohla trochu posunout a ... (znáte se .-)
Je to ale taková "školní" němčina, takže asi rozumíte ..
Pěkný den

PS: Nechci dráždit kobru bosou nohou, ale CO vás na těch pár cm/mm tak "rozpumpovalo" a hlavně - proč já ...?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 21:56, Milý Koloss(i) alias Kolodmj(i)
Kylie napisał:
Potěším vás, "narazila" jsem na srovnávací test vašeho vozu (versus A4 2.0 - skončila 1. a Mercedes C180 - skončil poslední 3.)
Fazit: Vor allem die geräumige Karosserie und die gute Austattung bei niedrigem Kaufpreis bringen den neuen Mondeo nach vorn, aber auch sein präzises Handling. Motor und Fahrkomfort bleiben dahinter etwas zurück.
Nepřekládám, neb vy pedant a já bych smysl mohla trochu posunout a ... (znáte se .-)
Je to ale taková "školní" němčina, takže asi rozumíte ..
Pěkný den

PS:...
Jak se tak dívám, ještě pod svým bývalým jménem jste rozměry Mondeo - C5 - Xantia komentoval (a TAKÉ trošičku nepřesně Mondeo větší C5 ve VŠEM popisoval - v kategorii vnitřních, tedy pro člověka přeci jen důležitějších rozměrů, je to, alespoň myslím, trochu jinak - to jen pro "úplnost", když jsme již tématu tolik energie věnovali)
Koukám - čtu, že jakési "hovadiny" zakrývám - tomu příliš NErozumím, to je reakce na mé: Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" cm - jde o vozy střední třídy - oba) zabývat se PODSTATOU?
Tady odkudsi pramení ony narážky na "mlžení" apod., ale stále mi není jasné ODKUD! Třeba ono bmw 3 - u kterého se ptáte, je-li to vůbec střední třída - víte, že ve VĚTŠINĚ (rozvor, šířka, výška) je VĚTŠÍ pozor pozor pozor VĚTŠÍ, než Mondeo? A teď příjde šok "superšok", vnitřní rozměry bmw 3 versus mondeo: výška nad sedadlem řidiče (vítězí bmw 3), šířka na předních (vlastně i zadních) sedadlech (vítězí bmw 3). Doufám, že jsem se nepřehlédla či tak něco, ale snad ne - takže neměla bych se teď začít "rozčilovat", že "mlžíte" a dokonce vůz do menší kategorie (přitom je větší) označujete a ....
Prý chcete abych vám napsala KDE jste chyboval - tak právě ZDE (chápu ŽE neúmysně - tedy předpokládám!! To se prostě stává..)
Chocholoušek apod. - nezdá se vám to teď zpětně trochu přehnané - co kdybych (doslova) vše teď obrátila napsala to PROTI vám. Vy jste totiž NEJEN přehlédl (a cizí text NEopravil), ale vy SÁM jste ... !!!
Nejsem "pomstychtivá ubožačka", ale snad vám to pohled na věc a "neutralitu" trochu "vylepší"
PS: "Blond bubka" zdraví analytika a těší se na odpověď

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 22:07, .. a jsme ve finále ..
Koloss napisał:
Ach jo, myslíte si že mám doma archív všeho možného, co o autech vyšlo? Vtipně tady píšete, že si to mám najít, informace z vás tahám jak z chlupaté deky a až po hodně dlouhé diskuzi z vás vyleze, že to nejspíš nenajdu. Tak dík za radu. Opravdu jsme si tu diskuzi mohli zkrátit.

Je spousta spotřebního materiálu, které jsou standardní pro daný model a ve značkovém servisu vám dají vždy to samé (brzdové destičky, kotouče, stěrače ...). Ty jsou součástí auta jako takového, ale pneumatiky se mění po...
Nejprve se zeptám na pneu. "Originál" obutí vám na mondeo NEvyhovuje, co používáte (-al jste?). Myslím letní i zimní.
Ehm, NE ze zlé vůle, ale v jedné věci jsem se přehlédla - opravdu NErada (tabulka má 12 sloupců vertikálně, asi 60 horizontálně - prostě jsem opsala údaj z vedlejšího Mercedes). Nechci "trápit", ale "tipl" by jste si CO, v KTERÉM "parametru" jsem to "zvorala"? Na celkových hodnocených atd. to nic nemění, prostě jen jednou o řádek doprava..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 22:15, RE: .. a jsme ve finále .. FINÁLE
Kylie napisał:
Nejprve se zeptám na pneu. "Originál" obutí vám na mondeo NEvyhovuje, co používáte (-al jste?). Myslím letní i zimní.
Ehm, NE ze zlé vůle, ale v jedné věci jsem se přehlédla - opravdu NErada (tabulka má 12 sloupců vertikálně, asi 60 horizontálně - prostě jsem opsala údaj z vedlejšího Mercedes). Nechci "trápit", ale "tipl" by jste si CO, v KTERÉM "parametru" jsem to "zvorala"? Na celkových hodnocených atd. to nic nemění, prostě jen jednou o řádek doprava..
Budu se snažit NEpřehlédnout a opisuji:
alfa 159 (Goodyear Eagle F1), audi A4, bmw 320, mondeo, accord, mercedes C, vectra (Bridgestone Turanza ER 30), 407 (Pirelli P7), Saab 9-3, Avensis, Passat (Dunlop SP Sport 01). Všichni BEZ závorky používají (neuvěřitelné!) Michelin Pilot Primacy (rozměrově minimální "pohyb" od 205 .. po 225/50R17 v případě Saab)
Tak a teď jsem opravdu ZVĚDAVA .-), na váši reakci/odpověď
Tady blondýnka, končím-přepínám
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 10:53, RE: Ford Mondeo 2.0 Trend (rok 2001)
Kylie napisał:
Potěším vás, "narazila" jsem na srovnávací test vašeho vozu (versus A4 2.0 - skončila 1. a Mercedes C180 - skončil poslední 3.)
Fazit: Vor allem die geräumige Karosserie und die gute Austattung bei niedrigem Kaufpreis bringen den neuen Mondeo nach vorn, aber auch sein präzises Handling. Motor und Fahrkomfort bleiben dahinter etwas zurück.
Nepřekládám, neb vy pedant a já bych smysl mohla trochu posunout a ... (znáte se .-)
Je to ale taková "školní" němčina, takže asi rozumíte ..
Pěkný den

PS:...
Trochu jsem si pomohl slovníkem, tak jsem snad pochopil. Mondeo proti A4 i C180 bude asi cenově níž, zejména s nízkou výbavou, a následně poměr cena/výkon bude možná nejlepší. Jízdní komfort nenapadám, přece jen podvozek jak dobře sedí, tak trochu víc drncá, zejména ve srovnání s C5 . Ale s tím motorem bych poznamenal, že slova "etwas zurück" bych nepoužil a shodnu se v tom s mnoha testy, které napsali jiní. Zkuste pohledat tady, jak ten motor chválí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 11:09, RE: Ford Mondeo 2.0 Trend (rok 2001)
Koloss napisał:
Trochu jsem si pomohl slovníkem, tak jsem snad pochopil. Mondeo proti A4 i C180 bude asi cenově níž, zejména s nízkou výbavou, a následně poměr cena/výkon bude možná nejlepší. Jízdní komfort nenapadám, přece jen podvozek jak dobře sedí, tak trochu víc drncá, zejména ve srovnání s C5 . Ale s tím motorem bych poznamenal, že slova "etwas zurück" bych nepoužil a shodnu se v tom s mnoha testy, které napsali jiní. Zkuste pohledat tady, jak ten motor chválí.
Rozsah ceny testovaných vozů byl 27.155,- až 32.364 euro (výjimkou byl peugeot 407 za 25.790,- euro, který ale do testu dorazil s motorem "o stupeň níž", takže ...)
NE že by váš dvoulitřík byl nějak ... problematický, či tak něco, jen NENí výjimečný - to je asi správné označení.
Já tak nějak průběžně dlouhobě testy sleduji, a i když si samožejmě každý detail nepamatuji, v zásadě vím, jak a proč a včem bylo a je Mondeo chváleno atd.
Ano s hydraulikou je to trochu problém, nedávno jsem jela ve velmi kvalitním (dražším) voze, který mne podvozkem VELMi zaujal, ale ... hydrauliku neměl. Ne že bych se trápila, kdybych už navěky vozy jako C5 či C6 jezdit musela, ale přeci jen bych možná jednou i něco jiného zkusit chtěla .-)
PS: Za to "přehlédnutí" o sloupec (prohodila jsem Mondeo a Mercedes) se omlouvám, šlo o ten pí-split a Mercedes byl v testu ze všech nejhorší! Ehm, mondeo naopak nejlepší....
(95 m proti 77 m) - ani netušíte jak jsem teď maličká, ještě menší, úplně nejmenší - už na klávesnici nedosáhnu ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 11:21, RE: Milý Koloss(i) alias Kolodmj(i)
Kylie napisał:
Jak se tak dívám, ještě pod svým bývalým jménem jste rozměry Mondeo - C5 - Xantia komentoval (a TAKÉ trošičku nepřesně Mondeo větší C5 ve VŠEM popisoval - v kategorii vnitřních, tedy pro člověka přeci jen důležitějších rozměrů, je to, alespoň myslím, trochu jinak - to jen pro "úplnost", když jsme již tématu tolik energie věnovali)
Koukám - čtu, že jakési "hovadiny" zakrývám - tomu příliš NErozumím, to je reakce na mé: Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" cm - jde o vozy střední třídy - oba) zabý...
Mondeo 2001 bych porovnával s BMW 320 E46, které se začalo vyrábět v roze 1998 facelift 2001 konec výroby 2005. Takže po faceliftu 2001 jsou rozměry (délka - šířka - výška - rozvor - kufr)

BMW E46 - 4470 - 1740 - 1420 - 2725 - 410
Mondeo - 4731 - 1812 - 1429 - 2754 - 500

V roce 2005 přišlo BMW s modelem E90

BMW E90 - 4520 - 1817 - 1421 - 2760 - 460

Takže i novější model E90 je o 20 cm kratší, pouze rozvor má o 6 mm delší a šířku o 5 mm větší, jinak je to proti Mondeu stále výrazně menší auto. Starší zaostává ve všem. Kufr BMW je menší díky poháněné zadní nápravě, takže i když nebudu hledat vnitřní rozměry dovolím si zjednodušit, že v BMW 3er nebude více místa než v Mondeu (20cm je hodně velký rozdíl). Teoreticky to možné je, ale fakt bych se divil. Např. to místo nad hlavou - měřím 193 cm a ke stropu v Mondeu má moje hlava daleko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 11:39, RE: .. a jsme ve finále ..
Kylie napisał:
Nejprve se zeptám na pneu. "Originál" obutí vám na mondeo NEvyhovuje, co používáte (-al jste?). Myslím letní i zimní.
Ehm, NE ze zlé vůle, ale v jedné věci jsem se přehlédla - opravdu NErada (tabulka má 12 sloupců vertikálně, asi 60 horizontálně - prostě jsem opsala údaj z vedlejšího Mercedes). Nechci "trápit", ale "tipl" by jste si CO, v KTERÉM "parametru" jsem to "zvorala"? Na celkových hodnocených atd. to nic nemění, prostě jen jednou o řádek doprava..
Nenapsal jsem, že mi originál obutí nevyhovuje. Každá pneumatika má mix vlastností, který je v něčem lepší a v něčem horší. Když jsem prozkoumal testy Michelin Pilot Primacy, musím říct, že bych si tu pneumatiku fakt nekoupil. Za sucha dost dobrá, za mokra bych se bál. Svoje auto jsem koupil na sjetých Continental, takže jsem musel hledat náhradu. Vybral jsem si opačně - za sucha průměr, za mokra nadprůměr. A to z toho důvodu, že na suchu to musíte hodně přehnat, aby se gumy pustily, ale za mokra stačí málo a plavete. Moje volba byla Goodyear Hydragrip, přesto, že to je vlastně doprodej. Mně se líbí šípové vzorky - dobře odvedou vodu a odpustím jim, že jsou hlučnější, naopak se mi nelíbí nesymetrické vzorky jako třeba Goodyear Excellence a i ty Micheliny, ta nesymetrie mi přijde proti přírodě. Zimní jsem dostal s autem a zatím jsou dobré - Goodyear Ultragrip.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 11:53, RE: .. a jsme ve finále .. FINÁLE
Kylie napisał:
Budu se snažit NEpřehlédnout a opisuji:
alfa 159 (Goodyear Eagle F1), audi A4, bmw 320, mondeo, accord, mercedes C, vectra (Bridgestone Turanza ER 30), 407 (Pirelli P7), Saab 9-3, Avensis, Passat (Dunlop SP Sport 01). Všichni BEZ závorky používají (neuvěřitelné!) Michelin Pilot Primacy (rozměrově minimální "pohyb" od 205 .. po 225/50R17 v případě Saab)
Tak a teď jsem opravdu ZVĚDAVA .-), na váši reakci/odpověď
Tady blondýnka, končím-přepínám
Konečně mám dostatek informací (ale že to trvalo). Takže aby ten test byl kompletně rovnocenný, stačilo přezout 4 auta. Škoda, mohlo to být opravdu přesné srovnání. Díky za přiznané přehlédnutí, to taky vysvětlilo, že Mondeo nebrzdí tak špatně, mně to nějak nesedělo, přece jen brzdy a podvozek patří k sobě a aby jedno bylo skvělé a druhé špatné, to nesedí. Když se to vysvětlilo, tak to nemusím svádět na pneumatiky, navíc to už víceméně nejde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 12:00, RE: Ford Mondeo 2.0 Trend (rok 2001)
Kylie napisał:
Rozsah ceny testovaných vozů byl 27.155,- až 32.364 euro (výjimkou byl peugeot 407 za 25.790,- euro, který ale do testu dorazil s motorem "o stupeň níž", takže ...)
NE že by váš dvoulitřík byl nějak ... problematický, či tak něco, jen NENí výjimečný - to je asi správné označení.
Já tak nějak průběžně dlouhobě testy sleduji, a i když si samožejmě každý detail nepamatuji, v zásadě vím, jak a proč a včem bylo a je Mondeo chváleno atd.
Ano s hydraulikou je to trochu problém, nedávno jsem jela v...
Založím vlákno na konci, tady už se ospovědi nezobrazují.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 12:00, Kylie vs. Koloss
Dokončení diskuze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 12:03, RE: .. a jsme ve finále ..
Koloss napisał:
Nenapsal jsem, že mi originál obutí nevyhovuje. Každá pneumatika má mix vlastností, který je v něčem lepší a v něčem horší. Když jsem prozkoumal testy Michelin Pilot Primacy, musím říct, že bych si tu pneumatiku fakt nekoupil. Za sucha dost dobrá, za mokra bych se bál. Svoje auto jsem koupil na sjetých Continental, takže jsem musel hledat náhradu. Vybral jsem si opačně - za sucha průměr, za mokra nadprůměr. A to z toho důvodu, že na suchu to musíte hodně přehnat, aby se gumy pustily, ale za mokr...
Já toho už vyzkoušela na různých opravdu mnoho (najedu tak 30.000 ročně, kdysi ještě o maličko víc) a momentálně Bridgestone Turanza ER 300 (215/55R16 97W) používám a zimní Michelin Pilot Alpin PA2 ("jen" V). Brumla (i jeho předchůdce C5 2.2 HDi) mají velmi dobrou trakci, takže (relativně klidně) používám Michelin - neb stejně spíše za sucha člověk jezdí - a tam michelinky excelují (snad dokonce úplně nej- často bývají) a za mokra apod. "rozumně" jezdím což v kombinaci s ESP atd. - projela jsem toho již opravdu mnoho (AFIL systém při "průtrži mračen" také občas "zaboduje" - využiji) a problém nikdy žádný (pravda, v tomto ohledu jsem se asi v Legacy (orig. Bridgestone) nejlépe cítívala, to ze silnice utrhnout nelze - tedy jistě lze, ale ...)
Zimní Goodyear jsem také měla a spokojena byla (momentálně jsem velmi příjemně z nových - kupovala jsem na jaře a momentálně moc nejezdím, takže tak 10 - 15.000 za sebou mají - Bridgestone překvapena, opravdu VELMi dobré pneu! - uvidíme životnost..)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.10.2008 12:05, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss napisał:
Dokončení diskuze.
Mondeo 2001 bych porovnával s BMW 320 E46, které se začalo vyrábět v roze 1998 facelift 2001 konec výroby 2005. Takže po faceliftu 2001 jsou rozměry (délka - šířka - výška - rozvor - kufr)

BMW E46 - 4470 - 1740 - 1420 - 2725 - 410
Mondeo - 4731 - 1812 - 1429 - 2754 - 500

V roce 2005 přišlo BMW s modelem E90

BMW E90 - 4520 - 1817 - 1421 - 2760 - 460

Takže i novější model E90 je o 20 cm kratší, pouze rozvor má o 6 mm delší a šířku o 5 mm větší, jinak je to proti Mondeu stále výrazně menší auto. Starší zaostává ve všem. Kufr BMW je menší díky poháněné zadní nápravě, takže i když nebudu hledat vnitřní rozměry dovolím si zjednodušit, že v BMW 3er nebude více místa než v Mondeu (20cm je hodně velký rozdíl). Teoreticky to možné je, ale fakt bych se divil. Např. to místo nad hlavou - měřím 193 cm a ke stropu v Mondeu má moje hlava daleko.
reagovat

reagować
  1 ... 10 11 12 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.