0
powrót
 

diskuze k tématu: Škrábance, rez... - na ojetém voze

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, ostatní, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
sg15
ilość wystąpień1
data registracji16.02.2017
Niedziela 12.03.2017 12:24, Škrábance, rez... - na ojetém voze
Zdravím,

Hledám naše první auto - kombi v benzínu do 100-120000 Kč. Pochopitelně se v hledáčku objevují starý známý - Ford Focus, Opel Astra, i30 atd.

Můj dotaz směruje k tomu, jak moc velkou váhu dávat při výběru vadám karoserie? Jde mi o menší škrábance až na kov, malé promáčkliny a případně i mírnou korozi.

Je mi jasné, že tyto věci se dají řešit, ale má smysl koupit auto u kterého je jisté, že by koroze vylézala dlouhodobě a boj s ní by se mohl časem prodražovat?

Můj aktuální kandidát je i30 CW - působí na mě dobře, ale po karosérii má asi 15-20 šrámů - většina vypadá jako od kamínků a je tam jedna promáčklina. Asi na dvou místech mu vylézají bublinky.
Kolik pak stojí oprava takových škrábanců a jaké jsou její možnosti? Vrací se to pak a do jaké míry to může předznamenávat další problémy?

reagować
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Niedziela 12.03.2017 12:29, RE: Škrábance, rez... - na ojetém voze
Škrábance, promáčkliny bych moc neřešil, bez škrábanců stejně asi nic nenajdeš leda něco co dostalo komplet nový lak, protože to byla totálka
Auto, které rezne mi nesmí do baráku a oprava vydrží tak maximálně do další zimy a pak to bude ještě horší takže jestli nechceš řešit každý rok opravu koroze čím dál dražší tak koukej po něčem co s ní nemá problémy, takže toho Focuse rovnou vyřaď z výběru
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 13.03.2017 08:05, Re:
Já měl obávaného Focuse I doma dva roky. Projezdil jsem s ním dvě prosolený zimy, auto vždy stálo venku a najezdil jsem na něm cca 40kkm. Takže i v zimě dost jezdil... Při koupi byly na zadních blatnících malé puchýřky. Po dvou letech u prodeje byly jen o málo větší...
Takže, záleží na tom, kde jsou problémová místa auta a jak snadno se dají opravit. Opravovat radši pořádně, protože jakýkoliv zanedbání v tomhle směru člověka později vytrestá...
Já osobně bych to neviděl tak černě jako PatM, ale podmínkou je, že člověk musí být připraven proti korozi i bojovat, a ne jenom koukat jak auta hnijí... Protože takhle už jsem taky viděl pár aut umřít....
U toho focusa bych jako ideální případ viděl tohle. Zadní blatníky jsou KO, nechám je vyvařit, za 3-4 zimy přebrus, kit, lak a další dvě tři zimy a jsou KO...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.