0
powrót
 

diskuze k tématu: rada o výběru fordů

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.06.2013 14:26, rada o výběru fordů
Dobrý den,

mám dotaz ohledně výběru vozu.
Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád)
Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám.

Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV.
Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry.
Takže které vlastně vybrat a proč?
Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám.
Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů.

Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Środa 26.06.2013 15:05, RE: rada
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,mám dotaz ohledně výběru vozu.Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád)Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám.Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV.Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry.Takže které vlastně vybrat a proč?Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám.Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů.Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.


Projel bych se ve všech a vybral si to, které nejlíp sedne a bude v nejlepším stavu. Ale proč naftu? Kvůli mizivé vidině úspory nebo kvůli většímu výběru nebo nižším cenám? 15 tkm/rok zase není tak moc, aby rozdíl za palivo by zásadní a pokud na Vás vyjde třeba dvojhmota, tak 2 roky ježdění to budete "splácet".
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 26.06.2013 19:01, RE: rada
David V napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den,mám dotaz ohledně výběru vozu.Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád)Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám.Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV.Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry.Takže které vlastně vybrat a proč?Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám.Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů.Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Projel bych se ve všech a vybral si to, které nejlíp sedne a bude v nejlepším stavu. Ale proč naftu? Kvůli mizivé vidině úspory nebo kvůli většímu výběru nebo nižším cenám? 15 tkm/rok zase není tak moc, aby rozdíl za palivo by zásadní a pokud na Vás vyjde třeba dvojhmota, tak 2 roky ježdění to budete "splácet".


Ale nemá rodinu, tak třeba neřeší servis, ale spotřebu . Proč ale proboha 1,8 nebo 2,0? Já bych z tohoto výběru bral Mondeo s 2,2 TDCi. Pokud bych to ale rozšířil, tak na S-Max s tímtéž objemem...
reagować
hilda
ilość wystąpień9
data registracji31.03.2012
Cztwartek 27.06.2013 05:27, RE: rada o výběru fordů
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.


Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat.
Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 27.06.2013 08:40, RE: rada o výběru fordů
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.


Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.
Pokud někdo chce naftu, ať ji má.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 27.06.2013 08:56, RE: rada o výběru fordů
rojack napisał:
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.Pokud někdo chce naftu, ať ji má.


Latina to není. Nedávno jsem zmiňoval švagra, co si nakonec koupil chrochtu na 10 tkm, protože benzín prý nikde nebyl. A už mu to "přineslo ovoce". Mondeo 2-litr chrochta z roku 2009 se serviskou za bratru 260 tisíc již dnes má novou spojku s dvouhmotovým setrvačníkem za 25 tisíc a na tacho svítí 170 tisíc km. Je to tak měsíc. A rozdejchával to. Na základě toho tvrdím, že je skoro lhostejné, jak drahá je ojetina, jednou je to ojetina se všemi svými pro a proti. A novější držší ojetina nemusí znamenat vyšší spolehlivost, ale vždy to znamená dražší opravy (než totožné u staršího modelu třeba).
Apropos, nejedná se u Tebe o služební auto od novoty? Nebo taky mluvíme o anonymní ojetině, o které nevíš, co se s ní dělo a jak byla provozována?
reagować
hilda
ilość wystąpień9
data registracji31.03.2012
Cztwartek 27.06.2013 10:07, RE: rada o výběru fordů
rojack napisał:
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.Pokud někdo chce naftu, ať ji má.


Jde o to, zda dlouhé trasy dělají např. 70% celkově ujetých kilometrů, nebo naopak zda pojíždění po 2 km tvoří 70% nájezdu.
Také není uvedeno o jakou "naftu" se jedná. Také jsem najezdil s naftovým motorem 270.000 km bez větších problémů, ale to byla obstarožní verze koncernové 1,9 TDI z přelomu století bez všech ekologických "vymožeností" motorů od roku 2008. Poměr krátkých pojížděk a dlouhých cest (i několik tisíc km) byl cca 1:4.
Takže to nejde jen tak srovnávat.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 27.06.2013 11:34, složitý výběr
Asi bych šel do Focusu, ale při tom nájezdu do benzínu (bude i nejlevnější, resp. v nejlepším stavu za stejnou cenu). Ale chtělo by se to se všemi projet a rozhodnout se. Diesel by zvládl i kratší trasy, ale pouze bez DPF. Jenže vzhledem ke stáří spíš v autě bude, zvlášť dovoz SRN.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 27.06.2013 13:47, RE: rada o výběru fordů
David V napisał:
rojack napisał:
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.Pokud někdo chce naftu, ať ji má.
Latina to není. Nedávno jsem zmiňoval švagra, co si nakonec koupil chrochtu na 10 tkm, protože benzín prý nikde nebyl. A už mu to "přineslo ovoce". Mondeo 2-litr chrochta z roku 2009 se serviskou za bratru 260 tisíc již dnes má novou spojku s dvouhmotovým setrvačníkem za 25 tisíc a na tacho svítí 170 tisíc km. Je to tak měsíc. A rozdejchával to. Na základě toho tvrdím, že je skoro lhostejné, jak drahá je ojetina, jednou je to ojetina se všemi svými pro a proti. A novější držší ojetina nemusí znamenat vyšší spolehlivost, ale vždy to znamená dražší opravy (než totožné u staršího modelu třeba). Apropos, nejedná se u Tebe o služební auto od novoty? Nebo taky mluvíme o anonymní ojetině, o které nevíš, co se s ní dělo a jak byla provozována?


Moje auto mám od nova a jak píšu, celou dobu to mám tímto autem 2 km do práce. Kromě toho samozřejmě jezdím i dálky po dálnicích. Jinak bych těch 200 nenajel. Je to navíc opovrhované 2,0TDi. Spojka původní. Ze závažnějších problémů jen menší oprava turba a nový kompresor klimy.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 27.06.2013 13:51, RE: rada o výběru fordů
hilda napisał:
rojack napisał:
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.Pokud někdo chce naftu, ať ji má.
Jde o to, zda dlouhé trasy dělají např. 70% celkově ujetých kilometrů, nebo naopak zda pojíždění po 2 km tvoří 70% nájezdu. Také není uvedeno o jakou "naftu" se jedná. Také jsem najezdil s naftovým motorem 270.000 km bez větších problémů, ale to byla obstarožní verze koncernové 1,9 TDI z přelomu století bez všech ekologických "vymožeností" motorů od roku 2008. Poměr krátkých pojížděk a dlouhých cest (i několik tisíc km) byl cca 1:4. Takže to nejde jen tak srovnávat.


Jo, je to 2,0 TDi s DPF, dlouhé trasy samozřejmě dělají drtivou většinu nájezdu, ale ty 2 km jsou takřka denně. V zimě v mrazech to musí být pro motor obzvláště výživné. No a ........ vše drží.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 27.06.2013 14:24, RE: rada o výběru fordů
rojack napisał:
hilda napisał:
rojack napisał:
hilda napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, mám dotaz ohledně výběru vozu. Neustále porovnávám tři auta Ford Mondeo,Ford Focus,Ford C-Max.(Ford mám tak nějak rád) Vím,že se jedná o auta třech kategorií.Pokusím se tedy vysvětlit proč tyto vozy porovnávám. Chtěl bych auto cca roku výroby 2008 s cenou do 180 tis.,nafta(1,8 nebo 2,0 nejlépe),někde v horní polovině hodnocení spolehlivosti TÜV. Všechna tato auto tedy splňují tyto parametry. Takže které vlastně vybrat a proč? Nemám rodinu,najezdím cca 15 tis. km a nejsem zrovna člověk který by si na autě udělal půlku servisu sám. Navíc se taky koukám na cenu náhradních dílu a úkonů. Pokut si víte rady nebo máte nějaký typ tak sem s ním.
Výběr Forda chápu, sám s ním jezdím od roku 1975. Žádný z uvedených modelů technicky nepřevyšuje ostatní, tak bych se řídil pocitem, co bude lépe vyhovovat. Připojil bych se k pochybnostem o správnosti volby naftového motoru pro tak malý nájezd kilometrů. Předpokládám, že se většinou bude jednat o krátké cesty, kdy má nafta proti benzínu řadu nevýhod z hlediska nákladů na údržbu.
Najel jsem s naftou 200 tis., jezdím dlouhé trasy, to je pravda, ale kromě toho i do práce a zpět a to je 2 (dva) km. A žádné potíže s motorem. Tak nevím, zda nejde o nějakou "latinu". Za celou dobu na motoru jen pravidelné servisní úkony plus mimo plán měněné žhavicí svíčky.Pokud někdo chce naftu, ať ji má.
Jde o to, zda dlouhé trasy dělají např. 70% celkově ujetých kilometrů, nebo naopak zda pojíždění po 2 km tvoří 70% nájezdu. Také není uvedeno o jakou "naftu" se jedná. Také jsem najezdil s naftovým motorem 270.000 km bez větších problémů, ale to byla obstarožní verze koncernové 1,9 TDI z přelomu století bez všech ekologických "vymožeností" motorů od roku 2008. Poměr krátkých pojížděk a dlouhých cest (i několik tisíc km) byl cca 1:4. Takže to nejde jen tak srovnávat.
Jo, je to 2,0 TDi s DPF, dlouhé trasy samozřejmě dělají drtivou většinu nájezdu, ale ty 2 km jsou takřka denně. V zimě v mrazech to musí být pro motor obzvláště výživné. No a ........ vše drží.


Jako, že jedeš 2 km, pak to auto celý den stojí a pak zas 2 km domů? Nebo jedeš 2 km do práce, auto chvilku postojí a pak jedeš dlouhou trasu, přijedeš do páce z cesty a pak za chvilku auto jede 2 km domů? To je totiž docela rozdíl.
reagować
hilda
ilość wystąpień9
data registracji31.03.2012
Cztwartek 27.06.2013 15:05, RE: složitý výběr
Paul napisał:
Asi bych šel do Focusu, ale při tom nájezdu do benzínu (bude i nejlevnější, resp. v nejlepším stavu za stejnou cenu). Ale chtělo by se to se všemi projet a rozhodnout se. Diesel by zvládl i kratší trasy, ale pouze bez DPF. Jenže vzhledem ke stáří spíš v autě bude, zvlášť dovoz SRN.


Souhlasím, Focus s benzínovým motorem 1,6 nebo 2.0 lze v cenové relaci 180.000,- koupit v dobrém stavu ze soukromých rukou a při nájezdu 15.000/rok vydrží hodně dlouho s minimálním nárokem na servisní náklady.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 14.08.2013 23:12, Re:
Dobrý den. Pro Váš roční nájezd by byl vhodnější spíše benzínový motor. Pokud netrváte na dieselu, doporučuji Vám Ford Focus s benzínovou šestnáctistovkou. Focus má velmi dobré jízdní vlastnosti, je velmi spolehlivý a s tímto motorem nebývají žádné problémy. Také za Vaše peníze seženete nejmladší vůz s nejmenším nájezdem. Pokud trváte na naftovém motoru, 1.8 TDCi je poměrně zdařilá a spolehlivá.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.