manas napisał:
Ford za uhradu vyda potvrzeni o prestavbe na zaklade zadosti s VIN a bezne to povoli - nema duvod nepovolit, je to business jako kazdy jiny - pak zajdu na urad, pozadam o schvaleni prestavby, v servisu necham odstranit prepazku a pripadne folie, jedu na STK pro kulate razitko technika K, se vsemi potvrzenimi znovu na urad a je vymalovano.
To co tu uvadite o uchytech pasu atd. je s prominutim tezce OUT, protoze zpetna prestavba neresi zvyseni obsaditelnosti a cachry s hmotnostmi - to je nemozne,...
S GM (Opel) mám úplně čerstvou zkušenost. Stačí zvednout telefon a zavolat dovozci - jeden pán, myslím, že se jmenuje Bradáč, se tam homologacemi přímo zabývá. Na email, který od jmenovaného pána dostanete, pošlete pár požadovaných údajů (hlavně VIN + další - podrobnosti nemám zrovna po ruce). Zhruba do dvou týdnů vám přijde na dobírku (2500 Kč) prohlášení, které donesete na příslušný úřad a auto je bez problému převedeno do kategorie osobních aut. Je tedy úplně zbytečné platit nějakého prostředníka. ALE ! Manas má naprostou pravdu - v žádném případě nelze přetypovat 4-místné na 5-místné. Mám k autu všechny úchyty, zámek, pás a střední opěrku hlavy. To vše dealer nechal v kufru nového vozu, montážní otvory nejsou ani zaslepeny, ale prostě to v žádném případě nejde. Legislativně, nikoliv dle libovůle dovozce té konkrétní značky. Takže, pane Dvorský, zkuste si ověřit fakta, než začnete šířit bludy z agentury JPP !