0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový Ford Focus ST je v prodeji

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 13:41, prodeje
Petr-Tipcars: estéčko s pětiválcem bylo jiné, než ostatní soft-hot-hatche. nebylo tak ulíznuté jako Golf GTI, nemělo schopnosti podvozku Mazdy 3 MPS, ale mělo...ten pětiválec, který mu dodával 80% charakteru. bylo to auto, za kterým se člověk otočil podle zvuku. a "šílenci" jej mohli libovolně čipovat a ladit až k neuvěřitelným výkonům. dnes, když budu chtít hot-hatch se čtyřválcem, šel bych do MPS. je levnější o 300(!!!!!!!!!)tisíc korun, je schopná na okresce, má charakter. focus ST se o něj právě nechal z větší části připravit. o kombíku nemluvím, pokud budu chtít jakože sportwagon, tak ceníková cena 325i touring je 970.000Kč. Focus kombi ST za 900.000? ufff...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 14:43, předražený a ecoboost
anonym napisał:
Petr-Tipcars: estéčko s pětiválcem bylo jiné, než ostatní soft-hot-hatche. nebylo tak ulíznuté jako Golf GTI, nemělo schopnosti podvozku Mazdy 3 MPS, ale mělo...ten pětiválec, který mu dodával 80% charakteru. bylo to auto, za kterým se člověk otočil podle zvuku. a "šílenci" jej mohli libovolně čipovat a ladit až k neuvěřitelným výkonům. dnes, když budu chtít hot-hatch se čtyřválcem, šel bych do MPS. je levnější o 300(!!!!!!!!!)tisíc korun, je schopná na okresce, má charakter. focus ST se o něj p...
Souhlas. Mazda 3 MPS je teď mezi hot hatchi asi nejzajímavější. Sice 2.0 turbo mi dává v předokolce větší smysl než manilý pštiválec, ale nazvat ho ecoboost? U hot hatche? To zní jako Golf GTI greenline ecorally edition (no fuj!). Navíc designově nic moc a za ty peníze se dá koupit mnoho zábavnějších aut. Kdyby to aspoň byla čtyřkolka a konkurent Audi S3. Ale aspoň že jde vypnout stabilizace. To mě příjemně překvapilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 15:30, RE: předražený a ecoboost
Paul napisał:
Souhlas. Mazda 3 MPS je teď mezi hot hatchi asi nejzajímavější. Sice 2.0 turbo mi dává v předokolce větší smysl než manilý pštiválec, ale nazvat ho ecoboost? U hot hatche? To zní jako Golf GTI greenline ecorally edition (no fuj!). Navíc designově nic moc a za ty peníze se dá koupit mnoho zábavnějších aut. Kdyby to aspoň byla čtyřkolka a konkurent Audi S3. Ale aspoň že jde vypnout stabilizace. To mě příjemně překvapilo.
Petr-Tipcars: ja uz zacinam mit pocit, ze se toho na ten brusel svadi snad az moc. kazdopadne ano, ecoboost zni smesne. jeste chybi start stop system a napoveda ekorazeni...jinak ten petivalec byl prave to, co ford odlisovalo od konfekce. plus u ST jeste urcita neurvalost vozu. takhle postavili neco, co mi hodne dlouho potrva, nez si to nekam smysluplne zaradim a predstavim si nekoho, kdo by do toho sel. bez ohledu na cenu. jasnym vitezem pomeru mezi fun a price zustava mezi novymi vozy MPS s cenovkou kolem 580.000Kc, i kdyz ted uz sel dolu s cenou i VW. poloGTI za 410.000, golfGTI za 745.000 s manualem...cernym konem je pak scirocco s 2.0TSI a 210koniky, ktere je k mani za cenikovych 635.000 s manualem. ano, je neprakticke, ano, je uz nejaky patek ve vyrobe, ale ma stale neuveritelny smrnc. focus ST ve svetle tohoto podle mne bohuzel a) neprinesl nic noveho a nevytvoril zadnou niku, v niz by vynikl b) je priserne drahy. nez smlouvat v salonu forda, radej bych sel k te mazde nebo k VW...a to fordu hodne fandim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 15:35, RE: předražený a ecoboost
anonym napisał:
Petr-Tipcars: ja uz zacinam mit pocit, ze se toho na ten brusel svadi snad az moc. kazdopadne ano, ecoboost zni smesne. jeste chybi start stop system a napoveda ekorazeni...jinak ten petivalec byl prave to, co ford odlisovalo od konfekce. plus u ST jeste urcita neurvalost vozu. takhle postavili neco, co mi hodne dlouho potrva, nez si to nekam smysluplne zaradim a predstavim si nekoho, kdo by do toho sel. bez ohledu na cenu. jasnym vitezem pomeru mezi fun a price zustava mezi novymi vozy MPS s ce...
Petr-Tipcars: a to uz vubec nemluvim o 1 kupe (novou 1 jsem jeste nevstrebal, kupe je jeste Bangle): 125i, šestivalec, manuál a cena pred priplatky? 857.000...za nekompromisnejsi pojeti, poradnou porci zabavy navic a mensi prakticnost, dobra...je mozne, ze u forda budem sledovat sebevrazdu lidoveho "sportovniho" vozu v primem prenosu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 21:42, RE: předražený a ecoboost
anonym napisał:
Petr-Tipcars: a to uz vubec nemluvim o 1 kupe (novou 1 jsem jeste nevstrebal, kupe je jeste Bangle): 125i, šestivalec, manuál a cena pred priplatky? 857.000...za nekompromisnejsi pojeti, poradnou porci zabavy navic a mensi prakticnost, dobra...je mozne, ze u forda budem sledovat sebevrazdu lidoveho "sportovniho" vozu v primem prenosu...
Třeba. 1 coupé vypadá moc pěkně, má styl a fun factor bude někde jinde. Nebo kdybych si měl za ty peníze koupit auto jen pro zábavu, byl by to jednoznačně lehce jetý Cayman S.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.06.2012 23:17, RE: předražený a ecoboost
Paul napisał:
Třeba. 1 coupé vypadá moc pěkně, má styl a fun factor bude někde jinde. Nebo kdybych si měl za ty peníze koupit auto jen pro zábavu, byl by to jednoznačně lehce jetý Cayman S.
Petr-Tipcars: Hezka volba, ten Cayman S. mne by odradila nepristupnost motoru a co jsem slysel, tak urcita necitelnost vozu. ale to jsou detaily. kazdopadne soft-hot-hatche si lidi kupuji i na cestu do prace a na dovolenou, proste kufr alespon 300 litru zakaznik takoveho vozu vyzaduje. jsou to takova auta na pul cesty mezi fun a usefulness. focus ST se asi bude blizit golfu GTI, coz mi proste neprijde dobre, ani marketinkove, ani koncepcne. treba MPS se mi v tomto ohledu libi. samosvor, poctivy motor, designove je samozrejme jinde, je takova bachratejsi, ale to nic nemeni na schopnostech na silnici...nechali stejny motor i pro dalsi generaci, uz to o necem vypovida. asi je ale proste doba, kdy automobilky pohrbivaji sve prednosti na ukor emisi (nebo se na to vymlouvaji). napada me vyraz enginecutting, funcutting. realita ukaze, estecku fandim, ale neverim. ford jde s dobou, bohuzel...cena je nesmysl, za par tydnu pujde dolu o 100.000, bude muset byt levnejsi nez golf GTI aspon o 50.000, takze podle mne prodeje se zacnou hybat nekde kolem 680.000-700.000
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.