0
powrót
 

diskuze k tématu: ford focus tdci

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
jednicka1111
ilość wystąpień15
data registracji14.10.2013
Niedziela 06.04.2014 07:49, ford focus tdci
chtěl bych poradit,chci koupit ford focus tdci,rok 2008 až 2010 a zajímá mě jak jsou na tom motory,jestli zvolit 80,85,100kw,hlavně co se týče spolehlivosti,kvality a také spotřeby,auto bude mít najeto asi 150000km,dík.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 08.04.2014 08:33, 2.0tdci
Pri tychto kilometroch by som urcite nebral 1.6 tdci. Mal by to byt rovnaky motor ako 1.6hdi, a ta je v C5 kapitola sama pre seba. Su tam viacere problemy spojene s tym, ze motor sa musi vytacat, aby isiel, a pri tychto kilometroch to vacsinou vsetko zacina. Focus mozno nebude taky tazky, ale aj tak by som mal strach. Ma nizku spotrebu a pri troche stastia vam tie usetrene peniaze budu na opravy stacit, ale stale na aute nieco riesit na dovere neprida.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 08.04.2014 08:46, Za mě 1,6TDCi 66kW
Dobrý den,
za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu ), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 08.04.2014 11:11, 1.8 TDCI
1.8 TDCI je nejspolehlivejsi a s nejvetsi zivotnosti, bez DPF....verze 85kW
reagować
liborx
ilość wystąpień2
data registracji08.04.2014
Wtorek 08.04.2014 12:24, RE: Za mě 1,6TDCi 66kW
rostic napisał:
Dobrý den,za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu ), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.


Jste si jist tím že verze 66 kW nemá dvouhmotový setrvačník?, já měl za to že dvouhmotu mají obě, jen ta slabší nemá většinou DPF.


reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 08.04.2014 13:14, RE: Za mě 1,6TDCi 66kW
liborx napisał:
rostic napisał:
Dobrý den,za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu ), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
Jste si jist tím že verze 66 kW nemá dvouhmotový setrvačník?, já měl za to že dvouhmotu mají obě, jen ta slabší nemá většinou DPF.


Jsem si tím jistý
reagować
jednicka1111
ilość wystąpień15
data registracji14.10.2013
Wtorek 08.04.2014 19:05, ford focus tdci
díky za rady,ještě mám jednu nabídku,VW golf 1.9tdi 77kw rok 2008 také najeto 150000km,ale podle toho co jsem slyšel je to super motor,má nejlepší spotřebu a je prý bezproblémoví,tak nevím,ale určitě golf je špička ve své třídě,tímhle autem nemužu nic pokazit.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 08.04.2014 20:31, RE: ford focus tdci
jednicka1111 napisał:
díky za rady,ještě mám jednu nabídku,VW golf 1.9tdi 77kw rok 2008 také najeto 150000km,ale podle toho co jsem slyšel je to super motor,má nejlepší spotřebu a je prý bezproblémoví,tak nevím,ale určitě golf je špička ve své třídě,tímhle autem nemužu nic pokazit.


Tak urcite, tenhle motor bezna vydrzi 500 tkm, i kdyz takove turbo i vsrikovace zazlobit muzou, spis bych se obaval zajmu zlodeju
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 09.04.2014 08:58, RE: Za mě 1,6TDCi 66kW
rostic napisał:
liborx napisał:
rostic napisał:
Dobrý den,za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu ), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
Jste si jist tím že verze 66 kW nemá dvouhmotový setrvačník?, já měl za to že dvouhmotu mají obě, jen ta slabší nemá většinou DPF.
Jsem si tím jistý


Tak jelikož jde o PSA motor a nejspíš i převodovku, tak tam dvouhmota je. Ale lze nahradit v tomhle případě jednohmotou, jestli se nepletu. Ale zkušenost od PSA nemusí být přenositelná...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 09.04.2014 09:26, RE: Za mě 1,6TDCi 66kW
Pepe napisał:
rostic napisał:
liborx napisał:
rostic napisał:
Dobrý den,za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu ), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
Jste si jist tím že verze 66 kW nemá dvouhmotový setrvačník?, já měl za to že dvouhmotu mají obě, jen ta slabší nemá většinou DPF.
Jsem si tím jistý
Tak jelikož jde o PSA motor a nejspíš i převodovku, tak tam dvouhmota je. Ale lze nahradit v tomhle případě jednohmotou, jestli se nepletu. Ale zkušenost od PSA nemusí být přenositelná...


Šalamounské konstatování , tzn. že je tam buď dvojhmota nebo jednohmota, ale úplně nevím a třeba se chlap na montážní lince špatně vyspal a nenamontoval ji tam vůbec? Ale asi máte pravdu, že tam setrvačník bude, protože ho např. nabízí na 1,6TDCi 66kW i SACHS na svých stránkách(dá se koupit za 7000,-, to mi přijde OK), žil jsem v představě, že tam není na základě získaných informací od lidí a z netu, že je až ve verzi 80kW a stále je ještě malá naděje, že ho tam nemám, ale ... Každopádně se omlouvám za mystifikaci
reagować
lukash1
ilość wystąpień9
data registracji31.10.2013
Środa 09.04.2014 20:21, 1.8
Za mě doporučuji 1.8 tdci. Sice nemá úplně ideální průběh točivého momentu (velká turbodíra), tak co se týče spolehlivosti, bude na tom nejlépe. Vybírejte důkladně, jinak si nachystejte 50 tisíc na setrvačník, spojku a vstřikovače.
reagować
jednicka1111
ilość wystąpień15
data registracji14.10.2013
Sobota 12.04.2014 11:19, ford focus tdci
tak už mám svoje auto,nakonec jsem koupil VW PASAT 1.9tdi 77kw,rok 2007,najeto poctivých 170000,prověřeno v autorizovaném servisu,tak snad bude šlapat,má to bít udajně držák.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.