rostic napisał:
Dobrý den,za sebe Vám mohu doporučit motor, který mám ve Focusu II už 7 let a 280.000km a to je 1,6TDCi 66kW, není tam DPF(ale pozor, jen u staršího provedení), dvouhmot. setrvačník, asi není tak "živý", jako Vámi vyjmenované motory, ale není problém s ním cokoliv bezpečně předjet a udržet hodně dobrou spotřebu i při svižné jízdě; závady na motoru ... 1. zarezlý a zalomený žhavič ve 210.000km(mechanik Fordu
), poté následovalo nutné sundání hlavy, obrobení, nové těsnění, udělaly se rovnou rozvody(14.000-)Kč), 2. EGR ventil ve 272.000km(7.000,-Kč), toť vše, jinak OK včetně turba, naftu beru jen Benzina a Shell.
Jste si jist tím že verze 66 kW nemá dvouhmotový setrvačník?, já měl za to že dvouhmotu mají obě, jen ta slabší nemá většinou DPF.