0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus nebo C- Max rodinné auto kolem 200K

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, německá vozidla
Pažmák
ilość wystąpień4
data registracji14.12.2015
Niedziela 03.01.2016 18:00, Ford Focus nebo C- Max rodinné auto kolem 200K
Zdarvim mám dotaz plánuji koupi rodinného auta + - kolem 200 tisíc, rozhoduji se mezi Focusem a C Maxem oboje od roku výroby 2011 a výš. Motorizaci jsem zvažoval 1,6 Tdci (85 kw),jelikož do práce jezdím po dálnici a ročně najezdím kolem 25 tísíc km. A silnější motor nechci.
Tak mi mě zajímali vaše názory popřípadě doporučení na něco jiného. Děkuji
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 04.01.2016 11:11, Zvážil bych motorizaci 1.6 TDci
Zdravím, předešlá generace motoru 1.6 TDCi s výkonem 80kw patřila mezi nejporuchovější motory Fordu. Naopak letitý 1.8 TDCi se ukázal jako spolehlivý a nenáročný motor. Vůbec bych se nebál větších objemů, u Fordu spíše naopak.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Poniedziałek 04.01.2016 11:53, raději Combi
o co více budeš mít v Cmaxu nad hlavou o to více získáš na délku ve focusu combi. Jinak řečeno Cmax má oproti ff combi menší kufr. Získává zase vyšším posedem potažmo pohodlnějším nastupováním a vystupováním, manipulací s dětmi při poutání atd. Osobně bych ale šel do Combiku. Kde bude rozhodně i více z čeho vybírat. Chce to vyzkoušet prakticky a nebát se přizvat celou a auto obsadit tak jak bude provozováno při plném zatížení.
reagować
Pažmák
ilość wystąpień4
data registracji14.12.2015
Poniedziałek 04.01.2016 12:05, EcoBoost
No ještě jsem uvažoval o Focusu 999cm Ecoboost,prý to nejsou špatné motory.
reagować
Pažmák
ilość wystąpień4
data registracji14.12.2015
Poniedziałek 04.01.2016 12:54, Octavia 1.6 TDI
A ještě jeden dotaz a co octavie II 1,6 Tdi?
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 04.01.2016 16:37, 1.6 TDi má předražené díly, raději Ecoboost 1.0
Zdravím, doporučuji si koupit dnešní Svět Motorů, který o tomto motoru pojednává velmi podrobně, včetně nejčastějších poruch. Jen namátkou, originál vstřiky nejsou moc kvalitní, jeden stojí 14000kč!, FAP filtr originál stojí 40000kč atd.
Stejně myslím, že koupě Fordu Focus/C-max i s klasickou atmosférou 1.6 Vás celkově výjde lépe než diesel U ecoboostu budete dokonce jezdit s podobnou spotřebou jako diesel a zatím se opravdu nekazí, na rozdíl od 1.2 TSI od VW.
Dobře, spotřeba je u benzínu 1.6 o litr až litr a půl větší, jenže to je tak vše, jinak provozní náklady jsou nízké a spolehlivost je u Fordích benzínů špičková
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 04.01.2016 18:53, xxxx xxxx xxxxx
No ze by se ty koncernove 1,6 tdi sypaly nejak vic nez ostatni jsem tedy neslysel. Ale nekoupil bych si je proto ze jsou pocitove dost slabe, proste nejedou. Spotrebu ale maji slusnou.
1,2 tsi po uprave retezu za sirsi je vcelku bezproblemovy motor. Osobne muzu potvrdit. Ale ecoboost bude asi uspornejsi, tsi zase silnejsi.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 05.01.2016 11:33, Ani upravené verze motoru 1.2 TSI nejsou spolehlivé
Zdravím, bohužel musím reagovat, ani upravené verze 1.2 TSI motorů, tj. se širším řetězem nejsou bez problému, doporučuji pročíst Škoda Fórum o těchto motorech.
Dokonce nelze doporučit ani poslední verzi motoru 1.2 TSI s rozvodovým řemenem - tam se kazí přestavovač váčkové hřídele . Škoda sice zdarma nabízí opravný kit na to, ale jak dlouho bude fungovat nikdo neví
Jinými slovy od současných VW motorů bych dal ruce pryč, zejména pokud kupujete ojetinu bez záruky. Tady je 100 lepší koupit obyčejnou atmosféru, klidně Kia Ceed kombi 1.6
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 05.01.2016 14:24, xxxx xxxx xxxxx
No ja nemusim chodit na zadne skoda forum, mam s tim vlastni zkusenosti.
Ted mam i remenovou TSI v Caddy a zatim je to vyborny motor. Jezdi o 2l mene nez stejne auto s retezovou TSI.
Zrovna ta 1,6 hyundai/kia ma problemu taky dost, na to jak jednoduchy to je motor. Navic zdaleka nejede stejne dobre jako TSI nebo ecoboost.
reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Cztwartek 07.01.2016 13:18, RE: 1.6 TDi má předražené díly, raději Ecoboost 1.0
BobanHTP napisał:
Zdravím, doporučuji si koupit dnešní Svět Motorů, který o tomto motoru pojednává velmi podrobně, včetně nejčastějších poruch. Jen namátkou, originál vstřiky nejsou moc kvalitní, jeden stojí 14000kč!, FAP filtr originál stojí 40000kč atd. Stejně myslím, že koupě Fordu Focus/C-max i s klasickou atmosférou 1.6 Vás celkově výjde lépe než diesel U ecoboostu budete dokonce jezdit s podobnou spotřebou jako diesel a zatím se opravdu nekazí, na rozdíl od 1.2 TSI od VW.Dobře, spotřeba je u benzínu 1.6 o litr až litr a půl větší, jenže to je tak vše, jinak provozní náklady jsou nízké a spolehlivost je u Fordích benzínů špičková


Upřímně v tom článku není nic nového nad čím by člověk co kupuje ojetý diesel měl zpozornět. Píšou tam mimo jiné že vstřiky od Continentalu koupené jinde než ve škodovce stojí 7 tis což je normální cena srovnatelná s konkurencí, tento rok tuším doběhne kontrakt VW s Continentalem a pak snad budou ND pro repase vstřiků. Nemyslím si že 200tis je pro vstřikovače nějak málo, moderní vstřikovače pro přímí vstřik u benzínu také nemají neomezenou životnost a levné zrovna také nejsou.
FAP za 40tis asi koupí málokdo, ale už tam nepíšou že za cca 8tis se dá vyčistit a vydrží pak minimálně dalších 100tis km.
Klasický fordův atmo benzinák 1,6 bude levnější jak na provoz tak na pořízení, o tom žádná, ale na závodění to v C-Maxu opravdu není.

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.