0
powrót
 

diskuze k tématu: Focus FlexiFuel

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.08.2014 05:46, Focus FlexiFuel
Dobry den,

premyslim o koupi FOCUS II 1.8 FFV. Bohuzel 1.6i, prestoze by stacila vykonem, se ne az tak casto nachazi ve vybave co si prestavuji (Ghia) a proto premyslim o 1.8i popripade 1.8 FFV. V recenzi pisete tomu se radeji vyhnete. Zajima me proc. Nebo to plati vseobecne pro motor 1.8?

V diskuzich je casto popisovan problem se starty za studena. Pretrvava tento problem kdyz bude v nadrzi cisty N95? Logicky bych rekl ze ne. Co jsem sledoval na www.spritmonitor.de, tak tam rada lidi pres zimu netankuje E85 ale prave jen N95.

Vymena oleje je pry zkracena na 10000 km. Plati to, ikdyz budu celou zimu (nebo dokonce rok) jezdit prave na normalni N95? Kazi se neco navic oproti normalni 1.8i?

Motor 1.8i na bezne palivo je dobry (spolehlivy)?

Dekuji a preji pekny den.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 04.08.2014 21:47, doporučuji k přečtení
http://www.nissanclub.cz/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-127
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 04.08.2014 23:16, RE: doporučuji k přečtení
tomaskrtek napisał:
http://www.nissanclub.cz/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-127


Hezký, trošku na můj vkus dlouhý článek. Poučný, ale úplně pohřbený hláškou, že se "dá jezdit důstojně s 1,8 TSI hluboko po 6l/100 km...". Když budu chtít krmit 80 koní, proč si jich pořizuju dvojnásobek? Ale alespoň jsem vyléčenej z E85. Nějak jsem tušil, že poměr cena/spotřeba nebude do plusu, + další "bonusy" z E85 dělají neatraktivní alternativu (pro většinu aut).
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 05.08.2014 09:30, RE: doporučuji k přečtení
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
http://www.nissanclub.cz/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-127
Hezký, trošku na můj vkus dlouhý článek. Poučný, ale úplně pohřbený hláškou, že se "dá jezdit důstojně s 1,8 TSI hluboko po 6l/100 km...". Když budu chtít krmit 80 koní, proč si jich pořizuju dvojnásobek? Ale alespoň jsem vyléčenej z E85. Nějak jsem tušil, že poměr cena/spotřeba nebude do plusu, + další "bonusy" z E85 dělají neatraktivní alternativu (pro většinu aut).

osobně bych E85 úplně nezatracoval, jako občasné (jednou za rok) pročištění palivové soustavy dobrý

reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 05.08.2014 10:22, RE: doporučuji k přečtení
tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
http://www.nissanclub.cz/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-127
Hezký, trošku na můj vkus dlouhý článek. Poučný, ale úplně pohřbený hláškou, že se "dá jezdit důstojně s 1,8 TSI hluboko po 6l/100 km...". Když budu chtít krmit 80 koní, proč si jich pořizuju dvojnásobek? Ale alespoň jsem vyléčenej z E85. Nějak jsem tušil, že poměr cena/spotřeba nebude do plusu, + další "bonusy" z E85 dělají neatraktivní alternativu (pro většinu aut).
osobně bych E85 úplně nezatracoval, jako občasné (jednou za rok) pročištění palivové soustavy dobrý


To asi jooo. Pořád jsem přemýšlel, kde je při 2/3 ceně paliva vs 50% nárůstu spotřeby schována ta "přidaná hodnota" . Rozbor servisních prací mi vše osvětlil
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 06.08.2014 20:05, RE:
Dobrý den. Vámi poptávaný motor je oproti standardní verzi upraven na spalování paliva E85, které je v porovnání s benzínem více agresivní (váže na sebe vodu a ta může způsobovat korozi). Celkově je to ale motor velmi spolehlivý, studené starty na alkoholové palivo mohou být při velmi nízkých teplotách problematické kvůli jeho nízké výhřevnosti. V případě klasického Naturalu by mělo být vše bez problému. Interval výměny motorového oleje je možné v případě provozu na benzin prodloužit na 15 tis. km. Důvod, proč se v recenzích objevují názory, abyste se této verzi vyhnul, je pouze kvůli minimálně úspoře nákladů oproti provozu na benzin.
reagować
valdert
ilość wystąpień8
data registracji14.03.2015
Sobota 07.05.2016 12:51, Flexifuel
Ford Flexifuel má dodatečný ohřev motoru elektrickým proudem u stojícího vozu. Existuje originální šňury. Nastartujete bez problému. V zimě ovšem tankují E85 jen šílenci. V té době E85 nestojí o moc méně než benzín už několik let. Může se míchat benzín s E85, nebo jezdit na samotný E85, či benzín. Dle způsobu jízdy. Např. při sportovní jízdě není většího rozdílu mezi E85 a benzínem. a tam je rozdíl cca 10 kč/litr dost vidět při točení motoru do otáček. Ono jak se používá také škrtící klapka sání a jakých poměrů paliva a vzduchu se používá hodně záleží. Dokonce do sportovního vozu pro zvýšení výkonu je lepší po úpravě právě E85. Je plno pověr a i tzv odborníci z tipcars je zde šíří. Už musím reagovat na některé nesmysly, které na těchto diskuzích čtu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.