0
powrót
 

diskuze k tématu: C4 nebo Focus? Vybíráme kandidáta s tříválcovým turbem

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, francouzská vozidla
Jenom
ilość wystąpień3
data registracji24.05.2019
Piątek 24.05.2019 20:51, Ford 3-válec
Dám Vám jednu dobrou radu:
Obloukem se vyhněte litrovému 3-válci s turbem od FORDa.
Jde o spolehlivost a životnost motoru. FORD čelí ve světě problémům a žalobám s EcoBoost.
Zadejte do Googlu:
ford 1.0l three-cylinder ecoboost problems
reagować
rejdic.25
ilość wystąpień109
data registracji20.08.2013
Piątek 24.05.2019 21:46, RE: Ford 3-válec
cytat:
reakce na: Jenom, 24.05.2019 20:51 (Dám Vám jednu dobrou radu:Oblo ...)


Dám Vám taky jednu dobrou radu :Lepší litrový motor než Ford ještě nikdo nevyrobil.Jezdí možná lépe než 2.0 atmosféra.V minulosti bylo v evropě několik případů požáru,vše se řešilo okamžitě přes svolávačku.V čr byly případy požáru velmi ojedinělé.Jednalo se tuším o nevhodně vedenou hadičku v motorovém prostoru.V současné době se není čeho bát. Kdyby to bylo jinak,byly by toho plné motoristické časopisy.Konkurence nespí.
reagować
Mahlpo
ilość wystąpień1
data registracji25.05.2019
Sobota 25.05.2019 21:20, RE: RE: Ford 3-válec
Taky ze ty vady co s 1.0 a 1.6 jsou jiz jdou napovrch. Na tebe bych teda s radama nedal.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fiasko-trivalcovych-motoru-pokracuje-ford-uznal-vadnost-skoro-45-tisic-jednotek/
reagować
rejdic.25
ilość wystąpień109
data registracji20.08.2013
Sobota 25.05.2019 22:31, RE: RE: RE: Ford 3-válec
cytat:
reakce na: Mahlpo, 25.05.2019 21:20 (Taky ze ty vady co s 1.0 a 1.6 ...)


Třeba stará 1.6 ecoboost se nějaký rok nevyrábí.Tam byl konstrukční problém,ale opět se jedná sérii motorů vyrobenou od-do. Motorů ecoboost se vyrobilo už více jak 10 milionů a kdyby to byl takový propadák,tak už ford dneska v evropě neprodá se svým logem ani klíčenku.
reagować
Jenom
ilość wystąpień3
data registracji24.05.2019
Niedziela 26.05.2019 11:29, RE: RE: Ford 3-válec
cytat:
reakce na: rejdic.25, 24.05.2019 21:46 (Dám Vám taky jednu dobrou rad ...)


Požár zánovních FORDů je jen špičkou ledovce, bohužel i v tomto roce občas nějaký EcoBoost ve světě shoří. Pochybení mající za následek ohrožení života.
V prvních letech se FORD k poškozeným zákazníkům choval dost hnusně. Nenasytnost některých korporací nezná mezí.
3-válec je z principu nevývažek generující vibrace, oproti 4-válci zásadní rozdíl.
(úplně přirozeně vyvážený je až 12-válec). Vibrace nejsou dobré pro žádnou komponentu auta.
3-válec, který pracuje na mezi svých možností je technická zajímavost, ale nikoli dobrý nápad.

Mohutným přeplňováním takového 3-válce v reálném provozu (oproti automobilkou fingovaným provozem) vznikají toxické oxidy dusíku o řád přesahující povolené normy. (oproti CO2, který se přirozeně vyskytuje i v čistém vzduchu). A také vznikají ultrajemné částice z paliva, které projdou i novými filtry.
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Poniedziałek 27.05.2019 18:30, focus vs c4
O srovnání Focuse EcoBoost a C4 Puretech existuje článek, stačí použít gůgl.

Ve srovnání vyhrál Focus, ale Puretech v C4 je lepší motor (vyšší točivý moment, lepší zpřevodování na dálnici a lepší pružnost při stejné spotřebě).
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Wtorek 28.05.2019 10:57, RE: RE: RE: Ford 3-válec
cytat:
reakce na: Jenom, 26.05.2019 11:29 (Požár zánovních FORDů je jen š ...)


Nebyl by lepsi fiati TwinAir? To ma aspon sudej pocet valcu (2)

Jinak prirozene vyvazenej je uz R6
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 28.05.2019 16:37, Raději PSA 1.2 Puretech
Za mě bych vzal v pořadí
1. VW Golf VII 1.2 TSI E211
2. C4 nebo 308 s motorem Puretech, nejlépe tím silnějším 130k a 6-kvaltem

Ohledně 1.0 Ecoboost - je docela náročné dohledat, jestli už jsou úplbě bezproblémové nebo ne. První ročníky měly svolávací akci ohledně přehřátí až hoření v motorovém prostoru. U novějších Focusů III po faceliftu těch zpráv ubývá. Takže ecoboost jako ojetinu nebrat raději. Stačí dát jen mírně jinou specifikaci oleje a on rozežere ozubený řemen, který dokoná zkázu motoru. Motory 1.2 TSI E211 zatím žádnou fatalní vadu nevykazují a to dokonce ani Puretechy.
reagować
Jenom
ilość wystąpień3
data registracji24.05.2019
Środa 29.05.2019 18:50, Nerovnoměrný chod motoru
Např. 4-válcové motory 1.2 TSI s řetězovým rozvodem v prvních letech fatálně selhávaly.
Vlivem nerovnoměrného chodu motoru (torzní kmitání) se nadměrně vytahal řetěz (napínák již nedokázal řetěz dopnout) a docházelo ke kolizi pístů s ventily – hrubé konstrukční podcenění nerovnoměrnosti chodu motoru.

Ovčani, no nekupte mohutně přeplňovaný litrový 3-válec s blbě navrženým systémem chlazení z druhé, z třetí ruky, když je to tak levný.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 30.05.2019 09:15, RE: Nerovnoměrný chod motoru
cytat:
reakce na: Jenom, 29.05.2019 18:50 (Např. 4-válcové motory 1.2 TSI ...)

Ano problémy měla první generace 1.2 TSI E111, naopak následovník E211je nadstandardně spolehlivý - už znám dva kusy cca 200tis.km bez poruch a to jezdí po městě.

ALE i motor E111 se dá předělat na širší řetěz do 10tis.kč. Pak už nezlobí rozvody u něj. Zůstavá jen problém s topením v zimě, pokud vůz stojí v koloně apod. Krátké trasy můžou ředit olej s benzínem, ale to můj kamarád s Golfem VI 2011 1.2 TSI nepozoruje(kapková zkouška) a jezdí bez problémů devátým rokem. Tlumiče, výfuk, náprava, vše v dobrém stavu zatím, což je skvělá vizitka na vůz s tak pomlouvanou motorizací
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.