0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 00:08, To je vůz pro ...
... economy run jako stvořený ,-)
PS: Fiestu asi ANO, tenhle motor asi NEe. Co takhle 1.4 HDi (nebo 1.6 HDi? i když oni tam dávají JEN tu "přiškrcenou" verzi 66 kW) - nu OBĚ budou LEPŠí než ta stařičká 1.25, která byla "prima" (opravdu!) tak před 10ti ne-li více lety - dnes raději to HDi (tu přezdívané TDCi).
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 01:05, Design
Jeden z mála malých vozů který se mi celkem líbí. Oproti fabii II je to nádhera!!! Můj subjektivní pocit nikomu nevnucuji...

To kylie.... tento motor se tam dává především proto, aby šesticiferná hodnota, která vyjadřuje cenu tohoto auta nermusela začínat 3kou.

Nevím jestli si spotřeba ještě sedne ale přeci jen je to na ten výkon trochu moc.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 07:12, RE: Design
vasapasa napisał:
Jeden z mála malých vozů který se mi celkem líbí. Oproti fabii II je to nádhera!!! Můj subjektivní pocit nikomu nevnucuji...

To kylie.... tento motor se tam dává především proto, aby šesticiferná hodnota, která vyjadřuje cenu tohoto auta nermusela začínat 3kou.

Nevím jestli si spotřeba ještě sedne ale přeci jen je to na ten výkon trochu moc.....
Ano, je velice líbivá. Oproti fabii je ovšem krasavec i multipla. Fiesta "na vlastní oči" vypadá opravdu úžasně. Všechno poté pokazí pohled do interiéru. Ta panda je tam prostě vidět... velká škoda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 07:32,
Pane redaktore, aby nevznikla mílka? to si z nás děláte asi srandu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 08:06, RE: To je vůz pro ...
Kylie napisał:
... economy run jako stvořený ,-)
PS: Fiestu asi ANO, tenhle motor asi NEe. Co takhle 1.4 HDi (nebo 1.6 HDi? i když oni tam dávají JEN tu "přiškrcenou" verzi 66 kW) - nu OBĚ budou LEPŠí než ta stařičká 1.25, která byla "prima" (opravdu!) tak před 10ti ne-li více lety - dnes raději to HDi (tu přezdívané TDCi).
Pěkný den
Hezky den preji Kylie.
Ja bych si naopak predstavil v tomhle aute nejakou podarenou 1,2 - 1,4 beznzin, klidne preplnovanou - kdyby ji Ford mel. prece jen tyhle auta si lide porizuji do mesta a zas tak toho moc rocne nenajedou :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 08:27, RE: bez předmětu
david_b napisał:
Pane redaktore, aby nevznikla mílka? to si z nás děláte asi srandu?
řeč je o čokoládě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 08:34, RE: To je vůz pro ...
Kylie napisał:
... economy run jako stvořený ,-)
PS: Fiestu asi ANO, tenhle motor asi NEe. Co takhle 1.4 HDi (nebo 1.6 HDi? i když oni tam dávají JEN tu "přiškrcenou" verzi 66 kW) - nu OBĚ budou LEPŠí než ta stařičká 1.25, která byla "prima" (opravdu!) tak před 10ti ne-li více lety - dnes raději to HDi (tu přezdívané TDCi).
Pěkný den
Se starim motoru nebude takovy problem. Moje Punto II. generace melo motor taky pamatujici jeste dobu ledovou, jen byl prubezne modernizovan a nemuzu na nej rict ani slovo. Slo o zakladni 1,2 8V vykon shodny s Fiestou tedy 44kw 60koni a kouratk nejakych 102nm. Motor me pri economy run zral 5 litru a kdyz jsem jel svizneji tak vetsinou jsem se dostal potom na 7 litru. Stoupani pro nej byla smrt, ale jelikoz jsem jezdil sam nebo s pritelkyni tak to vykonove dostacovalo, jen clovek nesmel chtit predjizdet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 08:55, RE: bez předmětu
Reno napisał:
řeč je o čokoládě
Koho zabili ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 09:05, RE: To je vůz pro ...
Kylie napisał:
... economy run jako stvořený ,-)
PS: Fiestu asi ANO, tenhle motor asi NEe. Co takhle 1.4 HDi (nebo 1.6 HDi? i když oni tam dávají JEN tu "přiškrcenou" verzi 66 kW) - nu OBĚ budou LEPŠí než ta stařičká 1.25, která byla "prima" (opravdu!) tak před 10ti ne-li více lety - dnes raději to HDi (tu přezdívané TDCi).
Pěkný den
S tim starim motoru si nejsem tak uplne jisty, jak to v tomto pripade bude. Puvodni motor Zetec o shodnem zdvihovem objemu byl sice montovan uz do Fiest na konci 90. let, ale ten mel vykon 55 kW (75 PS) a z meho pohledu se tenkrat jednalo o nejlepsi pohonnou jednotku. Motor z dnesniho testu spotreby ma tak o 15 PS nizsi vykon, pricemz soucasna Fiesta je pochopitelne o neco tezsi a ma vetsi celni plochu. Logickym dusledkem je pak uvedena spotreba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 10:09, RE: To je vůz pro ...
Kylie napisał:
... economy run jako stvořený ,-)
PS: Fiestu asi ANO, tenhle motor asi NEe. Co takhle 1.4 HDi (nebo 1.6 HDi? i když oni tam dávají JEN tu "přiškrcenou" verzi 66 kW) - nu OBĚ budou LEPŠí než ta stařičká 1.25, která byla "prima" (opravdu!) tak před 10ti ne-li více lety - dnes raději to HDi (tu přezdívané TDCi).
Pěkný den
Kylie, mám na Tebe dotaz! Na stánku jsem ráno viděl Svět motorů (nekoupil jsem si ho, protože ho nedoporučuješ). Tématem týdne jsou: Nejlepší bazarovky. Jediný zástupce koncernu mezi nimi je Polo mezi malými auty (což je úplně jasné - to každý ví, že je ve své třídě nejlepší), ve střední třídě doporučují C5. Mam vzít Svět motorů na milost? Znamená to, že se zlepšují? Můžu jim začít věřit? S Polem, C5 a Hondou CR-V mezi SUV bych jim věřil. Méně už s Meganem mezi kompakty a už vůbec ne s Espacem mezi MPV.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 10:10, RE: To je vůz pro ...
Vywern napisał:
Hezky den preji Kylie.
Ja bych si naopak predstavil v tomhle aute nejakou podarenou 1,2 - 1,4 beznzin, klidne preplnovanou - kdyby ji Ford mel. prece jen tyhle auta si lide porizuji do mesta a zas tak toho moc rocne nenajedou :)
Děkuji NÁPODOBNĚ ,-)
milý Vywern(e) - já tedy SOUHLASím, ale momentálně .... ,-(
PS: I tak Fiesta patří mezi malými vozy mezi ty "povedenější" - ale nějaké "new" (BENZíNové, ty naftové TAKÉ nejsou zcela nové, ale ještě "ok" se mi zdají) motůrky by to ....
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 10:23, Milý Rudlíku!
Muroň napisał:
Kylie, mám na Tebe dotaz! Na stánku jsem ráno viděl Svět motorů (nekoupil jsem si ho, protože ho nedoporučuješ). Tématem týdne jsou: Nejlepší bazarovky. Jediný zástupce koncernu mezi nimi je Polo mezi malými auty (což je úplně jasné - to každý ví, že je ve své třídě nejlepší), ve střední třídě doporučují C5. Mam vzít Svět motorů na milost? Znamená to, že se zlepšují? Můžu jim začít věřit? S Polem, C5 a Hondou CR-V mezi SUV bych jim věřil. Méně už s Meganem mezi kompakty a už vůbec ne s Espacem mezi MPV.
To je vskutku NEuvěřitelný ZLOM v přístupu Svět(a) motorů!
Já bych je "na milost" zatím NEbrala (Evo a AutoZeitung a AutoCar a Quattroruote a ... jsou zatím URČITĚ "lepší" a "dál" a ....).
Ale je to POZITIVNí "vývoj" ,-)
Takže:
1) Polo - to JISTOjistě "trefili" NAPROSTO správně! ,-)
2) C 5 - no comment - SAMOZŘEJMĚ nej- volba ,-)
3) CR-V? Nu já bych volila ... to NEbude "překvapení" ... Subaru Forester
4) Megane?? Nu já bych volila ... to NEbude "překvapení" ... Mazda 3 (1.6 HDi) a "sympatická" mi je Impreza 2.0D
5) Espace??? - V kategorii AUTOBUS se NEvyznám/NErozumím - AUTOBUSy stejně řídit NEumím
6) Porsche Cayman S - to bych "volila" v té kategorii co oni asi ani NEvolili ,-)
7) Bristo Fighter - tam TAKÉ asi NEvolili
TO jsem se ale pěkně "vypovídala" - děkuji za "hození" tématu a
Pěkný den (viděla jsem "naživo" tvé nové Polo a zvenku "pěkně" vypadá ale NEvím/NEvím s tím motorem ... ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 10:26, RE: To je vůz pro ...
AnderN napisał:
S tim starim motoru si nejsem tak uplne jisty, jak to v tomto pripade bude. Puvodni motor Zetec o shodnem zdvihovem objemu byl sice montovan uz do Fiest na konci 90. let, ale ten mel vykon 55 kW (75 PS) a z meho pohledu se tenkrat jednalo o nejlepsi pohonnou jednotku. Motor z dnesniho testu spotreby ma tak o 15 PS nizsi vykon, pricemz soucasna Fiesta je pochopitelne o neco tezsi a ma vetsi celni plochu. Logickym dusledkem je pak uvedena spotreba.
Ten motůrek z druhé poloviny let 90tých jsem měla na mysli a ten se mi v tehdejší Fiesta MOC líbil (na to jak byl "maličký"), ale současné nároky na exhalace a plnění emisních norem a výrazně těžší automobil z důvodu bezpečnosti to "milé/malé/hravé" autíčko s 1.25 docela ZABILO - takže i PROTO asi raději ten 1.4 HDi, jenž si s vozem "pohrává" trošičku podobně (no NE až TAK "pěkně", ale "výkonově/zátahem" ano) jako tehdy před lety ten malý/živý 1.25
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 10:31, Milý vasapaso!
vasapasa napisał:
Jeden z mála malých vozů který se mi celkem líbí. Oproti fabii II je to nádhera!!! Můj subjektivní pocit nikomu nevnucuji...

To kylie.... tento motor se tam dává především proto, aby šesticiferná hodnota, která vyjadřuje cenu tohoto auta nermusela začínat 3kou.

Nevím jestli si spotřeba ještě sedne ale přeci jen je to na ten výkon trochu moc.....
PRAVDu JEDNOZNAČNĚ máte, ale stejně ... ,-(
Zatímco před těmi 10ti či kolika lety motůrek 1.25 s tehdejší fiestou docela "hýbal" a spotřeba (tam si NEjsem jistá), ale myslím že NEbyla až TAKto (skoro)děsivá, tak dnes sice při koupi takovéto motorizace (jako)ušetříte, což pak po zbytek života (auta) spotřebou a NEdynamikou "doháníte" (tak snad raději ROVNOU trošičku VíCE peněz dát a ...). Ale TOto samozřejmě NEní problém JEN fordu a fiesty ...
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 12:36, RE: Milý Rudlíku!
Kylie napisał:
To je vskutku NEuvěřitelný ZLOM v přístupu Svět(a) motorů!
Já bych je "na milost" zatím NEbrala (Evo a AutoZeitung a AutoCar a Quattroruote a ... jsou zatím URČITĚ "lepší" a "dál" a ....).
Ale je to POZITIVNí "vývoj" ,-)
Takže:
1) Polo - to JISTOjistě "trefili" NAPROSTO správně! ,-)
2) C 5 - no comment - SAMOZŘEJMĚ nej- volba ,-)
3) CR-V? Nu já bych volila ... to NEbude "překvapení" ... Subaru Forester
4) Megane?? Nu já bych volila ... to NEbude "překvapení" ... Mazda...
Viď? Tak já si SM asi koupím, když na něj narazím. Také mě tam znervozňují ti experti - výkupčí z AAA a ESA. Jsem zvědavý, proč vybrali ty rencky. Asi kvůli ceně. Kejeny a Bristol Peacemaker určitě ve většině běžných bazarů nenajdeme.V Tvém by ale stály v první řadě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 12:56, RE: Milý Rudlíku!
Muroň napisał:
Viď? Tak já si SM asi koupím, když na něj narazím. Také mě tam znervozňují ti experti - výkupčí z AAA a ESA. Jsem zvědavý, proč vybrali ty rencky. Asi kvůli ceně. Kejeny a Bristol Peacemaker určitě ve většině běžných bazarů nenajdeme.V Tvém by ale stály v první řadě.
To je přeci "logisch" - Polo a C5 vybrali pro jejich mimořádnou výjimečnou BEZkonkurenční KVALITu, ten zbytek kvůli ceně .... JAK můžeš pochybovat?
Myslíš že Bristol v místním autobazar(u) NEmají? To mne ale mocMocMOC "muzí"! ,-(
PS: Ale ta Porsche se i v česku v bazarech ojevují (vážně), ale mne "bere" ta nová letošní současná faceliftovaná verze Porsche Cayene S - tu a právě TU mi má vizážistka doporučila k "pleti" (jen ještě NEvím JAK to udělám, když Brumlu prodám - to by bylo tak na plech na karoserii + možná jednu plnou nádrž ... a CO DÁL?!? ,-)
Tak asi zatím ještě chvíli POseČKÁM (Brumla se pěkně "rozjezdil" a zatím ani nové /ni zimní ni letní/ botičky mu kupovat NEmusím a ... a v reálu se asi/možná s blížící se "bohyní" Citroën DS5 "spokojím" ,-)
(tam se mi již teď LíBí ten "přístup", to "okolo" vozu co Citroën nabízí, jestli to alespoň "zčásti/víceméně" bude fungovat .... to je PRO MNE "jak stvořené" ,-)
PS: Já to s tím motorem do tvého new Polo myslela (skoro)vážně, ten starý 1.4 mne příliš NEbere a čistě TEORETICKY přeplňovaný 1.2 TSi ZAJíMAVĚ
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.03.2009 12:59, RE: Milý Rudlíku!
Kylie napisał:
To je přeci "logisch" - Polo a C5 vybrali pro jejich mimořádnou výjimečnou BEZkonkurenční KVALITu, ten zbytek kvůli ceně .... JAK můžeš pochybovat?
Myslíš že Bristol v místním autobazar(u) NEmají? To mne ale mocMocMOC "muzí"! ,-(
PS: Ale ta Porsche se i v česku v bazarech ojevují (vážně), ale mne "bere" ta nová letošní současná faceliftovaná verze Porsche Cayene S - tu a právě TU mi má vizážistka doporučila k "pleti" (jen ještě NEvím JAK to udělám, když Brumlu prodám - to by bylo ...
.... PŘEŤUK ... POKRAČOVÁNí:
... vypadá, jen CENY se obávám (aby Polo 1.2 TSi s trochou výbavy nakonec DRAŽŠí než základní C5 NEbylo ... popravdě to by mne skoro ani NEpřekvapilo)
Pěkný den (a nechť už v tom MÉM "bazaru" Porsche i Bristol stojí, a nejen Brumla a Ferrari a
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.