Mam osobni zkusenost s timto autem v 5D provedeni se stejnym motorem a vybavou Ghia z roku 1998 (2x airbag, ABS, servo, klima, el. okna vpredu). Souhlasim s tim, ze motor pekne tahne ve vyssich otackach, je to koneckoncu 16V Zetec, ale to ma dost nepriznivy vliv na spotrebu, kterou se mi sice jednou povedlo stahnout asi na 4,5 l/100 km, ale to jsem byl opravdu brzda provozu. Dlouhodoby prumer cca 7,2 l/100 km. Dale bych mel vytku k "obrovskemu" vnitrnimu prostoru, ktery je zejmena na zadnich sedadlech spise nedostatecny (napr. stara Felicia je na tom v tomto ohledu podstatne lepe, ale jinak se samozrejme neda srovnat
). Jinak co se tyka vybavy, tak prave klimatizace ubira motoru s takto malym objemem pomerne hodne vykonu. Projevi se to zejmena v rychlosti 100 km/h a vice, kdy po zapnuti klimatizace dojde ke znatelnemu poklesu tahu a tim i rychlosti pri stejne seslapnutem plynu. Vytku bych mel k otevirani kufru, kam se nelze dostat jinak, nez s klicem. Nema totiz zadne oteviraci tlacitko ani packu v interieru. Co se tyka problemu, tak jsem se potykal jen s lamajicimi se plastovymi ocky na uchyceni plata pod zadnim oknem, ktere stoji cca 350,- Kc za kus a se zatuhlym brzdovym valeckem jednoho zadniho bubnu po delsi odstavce vozu. Jeste vyfuk ureznul u zadniho tlumice cca po 4 letech stari. Jinak auto prijemne, svizne, dobre sedi (al. kola + pneu 185/55 R14), kufr pomerne prostorny a skladny vzhledem k velikosti auta. Rezervu zespod nepovazuji za vyhru: jednak pro ni clovek zas tak casto neleze a kdyz uz, tak pri umisteni zespoda ma jeji mechanismus tendenci ponekud oreznout a ztizit tak manipulaci. Celkove dobre auto, kteremu bych se nebranil.