0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort - za málo peněz hodně muziky

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 07:27, Přelakování
Zaujala mě poznámka o přelakování auta. Máte stím někdo zkušenosti? Bál bych se toho, že když se auto odstrojí, nalakuje a pak složí zpět, tak to nebude lícovat a bude to vrzat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 07:32, 1 vačka
Sice vím, jak to autor myslel, nicméně 1 vačka mě pobavila. A zajímalo by mě, kolik je snížení spotřeby s těmi úpravami za 10 tisíc? Jestli je to 0,5 ltr/100km, tak se investice vrátí po ujetí cca 70 tisíc km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 07:52,
Souhlasim,escort je nenarocne vozitko,kteremu treba felicie jen tezko muze konkurovat. Za stejne prachy nabizi mnohem vice muziky. Motory jsou ok v benzinu,1,4 bych nebral. Na co dobre si dat pozor,hlavne zadní nosniky pod kufrem. Je tezke nekoho sehnat,kdo to opravi.Nahradni nosniky jsou 2ks za 10tisic. Na STK vas nekompromisne vyperou. Co hure,kasla muze byt na jednicku,ale nosniky pred smrti. Ja osobne bych escorta nevzal bez predchozi kontroly tlaku valcu,pokud budou ok,motor prezije i zminovanou kastlu. Nebo aspon zkontrolovat chod studeneho motoru,olejove hladiny a chladici kapaliny. Jejich ubytek znaci problemy v budoucnu. Ceny jsou super,druhovyroba nabizi spousty dilu...celkove dobra volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 11:04, Super auto
Mel jsem 1.6 1998,super auto,nikdy me nenechalo stat.Najeto 370k,za tu dobu od novoty vymenen mimo spotrebak volnobezny ventil,dvakrat loziska zadnich kol.Kvuli korozi jsem se ho zbavil,ale z aut co jsem mel a mam je krome BMW nejspolehlivejsi.Dodnes ho potkavam a ta mlada slecna coho tedma si ho moc pochvaluje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 11:34, Zkušenosti s kombíkem
Podobně jako autor článku jsem koupil Escorta v prosinci 2008, ale combi. Po cca 7 000 km mohu potvrdit, že se jedná o spolehlivé vozidlo s vysokou užitnou hodnotou vzhledem k ceně. Chvály už tu bylo napsáno dost, zaměřím se tedy spíš na zkušenosti z provozu. Při motoru 1.4 a hmotnosti vozidla to není žádný závoďák, ale když se rozjede, jezdí docela svižně i plně naložený a s přívěsem. Problémy - koroze, vyšší spotřeba (hlavně ve městě), NÍZKÝ SPODEK!, je to skvělé auto na dálnice a kvalitní silnice, díky tvrdému podvozku a nízkému těžišti dobře sedí v zatáčkách, ale na našich běžných komunikacích člověk ví o každé nerovnosti a mimo cesty hrozí vždy škrtnutí o břicho. Souhlasím s tím, že sedačky jsou pohodlné i na dlouhých cestách, starším lidem působí potíže při nasedání a vysedání nízký posez. Koroze - na podvozku a karosérii se pár měsíců zimy na Valašsku škaredě podepsalo (měl jsem nechat nastříkat spodek hned - mea culpa). Vzhledem k roku výroby 1995 a ceně 20 000 + cca 20 000 v servisech (částečně zkorodovaný a hlavně utržený výfuk, nové brzdy vč. kotoučů a hadic, oprava a nástřik podvozku a prahů, olej, manžety...) považuji poměr užitné hodnoty vozidla k nákladům za velmi slušný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 11:43, RE: 1 vačka
David V napisał:
Sice vím, jak to autor myslel, nicméně 1 vačka mě pobavila. A zajímalo by mě, kolik je snížení spotřeby s těmi úpravami za 10 tisíc? Jestli je to 0,5 ltr/100km, tak se investice vrátí po ujetí cca 70 tisíc km.
Na dlouhých cestách mi naložený kombík bere při slušné jízdě mezi 7 a 8 litry, ve městě okolo 9 l a více (podle stylu jízdy - "brzda, plyn" se blíží k 11 litrům).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 12:24, RE: Zkušenosti s kombíkem
kars napisał:
Podobně jako autor článku jsem koupil Escorta v prosinci 2008, ale combi. Po cca 7 000 km mohu potvrdit, že se jedná o spolehlivé vozidlo s vysokou užitnou hodnotou vzhledem k ceně. Chvály už tu bylo napsáno dost, zaměřím se tedy spíš na zkušenosti z provozu. Při motoru 1.4 a hmotnosti vozidla to není žádný závoďák, ale když se rozjede, jezdí docela svižně i plně naložený a s přívěsem. Problémy - koroze, vyšší spotřeba (hlavně ve městě), NÍZKÝ SPODEK!, je to skvělé auto na dálnice a kvalitní sil...
S tím nízkým spodkem bohužel máte 100% pravdu. Loni jsem pár měsíců jezdil escortem z roku 96 a právě tohle mi vadilo nejvíc - malá světlá výška v kombinaci s nevhodně umístěnou olejovou vanou, která je hned "na ráně". Jinak je escort celkem v pohodě, benzínový motor 1.8 jel velice hezky a forďácké interiéry mi byly sympatické odjakživa..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 12:46, Lemy blatníků
Focus má taky lemy zahlý dovnitř a nic tam nehnije. Jde o to, že Escort nebyl pozink, tak proto asi ta koroze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 13:05, RE: 1 vačka
kars napisał:
Na dlouhých cestách mi naložený kombík bere při slušné jízdě mezi 7 a 8 litry, ve městě okolo 9 l a více (podle stylu jízdy - "brzda, plyn" se blíží k 11 litrům).
Máme firemni Peugeot Bipper 1,4 8v kolem 50kw a v zime tam byla prumerna spotreba pri carani mestem 13,5l . Ted v lete je tam 9,5l. Takze tech 10l u escorta po meste a za studena neni extrem:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 18:52, RE: 1 vačka
kars napisał:
Na dlouhých cestách mi naložený kombík bere při slušné jízdě mezi 7 a 8 litry, ve městě okolo 9 l a více (podle stylu jízdy - "brzda, plyn" se blíží k 11 litrům).
¨Ja mam mondeo kombika 1,8 TD a spotrebu mam dlohodobou od 7,5 - 8,5 max. S autem jezdim hodne po Praze a dalnici vetsinou jedu tachometrovymi 140. Na aute za rok provozu a cca 30 tis km jsem resil jen uhlik v alternatoru. Oprava gratis, mel jsem totiz jeste jeden nefunkcni z mondea a vzal si z nej tedy ten uhlik a pak tekla vodni pumpa. Rozvody jsem s kamaradem vymenil sam a pumpa stala 1700 kc. Tot vse. Motor ma k dnesnimu dni najeto 310 tis km a co ted odeslo je pocitadlo kilometru. Nekdy bezi, nekdy ne...takze jen vymenim budiky a je to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.09.2009 18:58, RE: 1 vačka
mufik.martin napisał:
¨Ja mam mondeo kombika 1,8 TD a spotrebu mam dlohodobou od 7,5 - 8,5 max. S autem jezdim hodne po Praze a dalnici vetsinou jedu tachometrovymi 140. Na aute za rok provozu a cca 30 tis km jsem resil jen uhlik v alternatoru. Oprava gratis, mel jsem totiz jeste jeden nefunkcni z mondea a vzal si z nej tedy ten uhlik a pak tekla vodni pumpa. Rozvody jsem s kamaradem vymenil sam a pumpa stala 1700 kc. Tot vse. Motor ma k dnesnimu dni najeto 310 tis km a co ted odeslo je pocitadlo kilometru. Nekdy bez...
jeste jsem zapomel, resil jsem korozi lemu tim, ze jsem to obrousil, diry zapatlal eprosinem, zakitoval kitem a striknil sprayem. predni kapotu jsem na predni casti jen obrousil, kit a spray. Cena meho auta byla 20 tis s tim, ze byl po vymene rozvodu, kapalin a filtru. Nove zimni pneu a serizen motor. Jinak jizdni vlastnosti meho Mondea kombi z 95 jsou vyborne. Vzadu ma viceprvek a i na tu vahu sedi v zatackach opravdu luxusne. Hodne tomu pridali pneu 195/50/15
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.09.2009 02:36, RE: bez předmětu
eftik napisał:
Souhlasim,escort je nenarocne vozitko,kteremu treba felicie jen tezko muze konkurovat. Za stejne prachy nabizi mnohem vice muziky. Motory jsou ok v benzinu,1,4 bych nebral. Na co dobre si dat pozor,hlavne zadní nosniky pod kufrem. Je tezke nekoho sehnat,kdo to opravi.Nahradni nosniky jsou 2ks za 10tisic. Na STK vas nekompromisne vyperou. Co hure,kasla muze byt na jednicku,ale nosniky pred smrti. Ja osobne bych escorta nevzal bez predchozi kontroly tlaku valcu,pokud budou ok,motor prezije i zmino...
Au au, to bolí, co čech to socka. Bezpečnost, úroveň, prestiž, pohodlí, výbava, ekologie .................ať si rodina nasere, hlavně když je to levný co
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.09.2009 02:39, RE: bez předmětu
Thor napisał:
Au au, to bolí, co čech to socka. Bezpečnost, úroveň, prestiž, pohodlí, výbava, ekologie .................ať si rodina nasere, hlavně když je to levný co
p. s. já bych do Escorta svojí rodinu NIKDY neposadil, to bych je radši poslal autobusem. Ten je ještě levnější a na STK mě nevyperou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.09.2009 09:13, RE: bez předmětu
Thor napisał:
p. s. já bych do Escorta svojí rodinu NIKDY neposadil, to bych je radši poslal autobusem. Ten je ještě levnější a na STK mě nevyperou
V zemi, kde je nejuzivanejsi vuz Skoda Favorit,Felicie,ted Fabie navic ve spodni cenove hladine,je tvuj prispevek totalne mimo misu. Muzu vedet,kde prosim te zijes?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.09.2009 18:53, RE: 1 vačka
David V napisał:
Sice vím, jak to autor myslel, nicméně 1 vačka mě pobavila. A zajímalo by mě, kolik je snížení spotřeby s těmi úpravami za 10 tisíc? Jestli je to 0,5 ltr/100km, tak se investice vrátí po ujetí cca 70 tisíc km.
To není jen o spotřebě ale i o pocitu z jízdy. Pokud to opravdu lépe táhne, pak se to vyplatilo, i kdyby spotřeba neklesla, nebo dokonce i málo stoupla.
Jinak spotřebě veřím (narozdíl od dalších komentářů), benzinové motory Ford do 1,8 opravdu byly úsporné (jezdil jsem s Mondeem 1,8 bežně mezi 7 a 8, po městě za 9. Ovšem se čtyřmi koly na střeše na dálnici taky za 12 )
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.