Adam Berger napisał:
Dobrý den musím reagovat na váš článek o Fordu Capri. Prošlo mně rukama několik kusů od 1.6 až po 2.8 . Nejdéle jsem jezdil s motorem 2.0 6V a můžu potvrdit to co píšete ve vašem článku. Při normálním stylu jízdy jsem jezdil za 7 litrů. Nyní mám ve sbírce poslední 3 kusy 2.0 a 2.8 karborace asi prodám a nechám si poměrně zachovalý 2.0 4V . Ten jsem osadil dvojtým webrem ze Sierry a můžu vám říct že to jede velice slušně. Na normální ježdění to už není ale jeto KLASIKA! Přeju šťastnou ruku při ko...
Kdysi jem se Capri velmi zajmal, ale po shlédnutí několika kusů jsem od něj upustil. Sehnat zachovalý kousek za rozumné peníze již nelze. Většinou jsou k prodeji zanedbané vraky, nebo špatně opravené a jen na první pohled dobře vypadající kusy. Na restaurování jsem neměl prostředky, ani čas. Jízda s obyčejným 2,0 4válcem je opravdu spíše pohodová. O sportu může být řeč až s vyšší motorizací (nebo úpravou). Jako optimální se jeví i montáž LPG, protože pto karburátorové motory je dost levná a při častějším provozu hodně ušetří peníze. Jinak dobrá je podpora od forclubů v ČR např.: capri.fordever.cz apod. V mnohém jistě poradí.