0
powrót
 

diskuze k tématu: jaké menší auto do 140 tisíc s kufrem na kočárek??? Prosím o radu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
Verýsek
ilość wystąpień2
data registracji19.12.2016
Poniedziałek 19.12.2016 14:17, jaké menší auto do 140 tisíc s kufrem na kočárek??? Prosím o radu
Dobrý den, prosím o radu, pomoc.
Sháním auto, max do 140 tisíc, ročně nájezd 15 – 20 tisíc km. Původně jsem měla vyhlídnutý Ford C-Max 1.8 TDCI, ale je pravda, že na můj rozpočet se jedná o rok 2007 – 2008. Chtěla bych něco mladšího tak rok 2010. A zvažuji benzín. Klidně nějaký menší vůz s kufrem, aby se tam vlezl kočárek. Spotřeba benzínu cca 6 litrů max. Prosím lidičky, pomožte mi, furt koukám na TIPCARS a jsem už zoufalá.
Moc díky
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 19.12.2016 23:16, Nezoufejte :-)
Dobrý den, nebojte se auto Vám neuteče a je jich dostatek v bazarech, navíc v zimě se hůře prodávají, tak můžete zatlačit na cenu
Ford C-Max je stále hitovka jako rodinné auto, aby ne jezdí dobře, je spolehlivé(ben motory) a nabízí výhody menšího MPV. Proto jsou ceny tak vysoko.
Jestliže máte limit 140tis.kč a nechcete koupit auto moc staré, doporučuji koupit Ford Focus II facelift (2008 a výše). Je úplně jedno, jestli v kombíku nebo hatchbacku, protože i velký kočárek se vleze do obout (hatchback mám a není problém s kočárkem nacpat ještě odrážedla a pár tašek).
Pak bych Vás velmi silně odrazoval od dieslového motoru - není o co stát a s Vaším nájezdem toho moc neušetříte a věřte, že věcí, co v naftovém motoru odchází je daleko více, než v benzínovém motoru
Přitom benzínový motor 1.6 Duratec je snad nejspolehlivější motor v ojetinách a dokonce i dobře jede a kdo jej má, už jiný motor nechce
Ford Focus je vzadu stejně široký jako Ford C-MAX, takže o nic nepříjdete a ušetříte cca 20-30tis kč, protože takový je přibližně cenový rozdíl mezi vozy.
Pří výběru nejdříve zkuste obvolat/navštívit/internetit dealery Fordu, občas tam mají pěkné vozy s jasnou historií a to je vždy lepší. Naopak obrovským obloukem obejděte všechna 3A, Esa a podobné vrakoviště, kde nic dobrého opravdu na prodej není, neboť ty lepší kusy se prodávají pod pultem a v nabídce vůbec nejsou (to si nevymýšlím).
Tak hodně štěstí
reagować
Verýsek
ilość wystąpień2
data registracji19.12.2016
Wtorek 20.12.2016 06:42, :-)
Dobrý den, moc děkuji za radu a pomoc, dnes začnu googlit.
Jen se trošku bojím velké spotřeby když je to 1.6. Ale asi je lepší zaplatit víc nežli pak vrážet do oprav u dieslu.
Moc děkuji, jste velmi laskav.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 20.12.2016 10:33, RE: :-)
Verýsek napisał:
Dobrý den, moc děkuji za radu a pomoc, dnes začnu googlit.Jen se trošku bojím velké spotřeby když je to 1.6. Ale asi je lepší zaplatit víc nežli pak vrážet do oprav u dieslu.Moc děkuji, jste velmi laskav.


Na váš nájezd a předpokládám převahu krátkých tras (rozvoz dětí - školka, jesle, kroužky, atd.) doporučuji také jednoznačně benzínový focus. Osobně bych si vybral kombi, ale u Focusu je dostatečně velký kufr i u 5D varianty. Motor jednoznačně 1,6 s výkonem 74kw - motor při alespoň základním servisu a normálním zacházení maximálně spolehlivý a trvanlivý (konstrukce Yamaha). Spotřebu udržíte i ve městě do 7,5 litru, mimo město klesá k 6 litrům. Jen se nepokoušejte šetřit přestavbou na LPG - tento motor to nemá rád.
PS: Focus v porovnání s C-maxem není o nic menší (C-max působí pocitově vzdušněji jako většina MPV) a kufr minimálně ve verzi kombi má podstatně větší. Pochybuji, že využijete větší variabilitu C-maxe natolik, aby to ospravedlnilo o 20-30 tisíc větší investici.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 20.12.2016 13:07, RE: :-)
Verýsek napisał:
Dobrý den, moc děkuji za radu a pomoc, dnes začnu googlit.Jen se trošku bojím velké spotřeby když je to 1.6. Ale asi je lepší zaplatit víc nežli pak vrážet do oprav u dieslu.Moc děkuji, jste velmi laskav.

Zdravím, tak můžu posloužit s údaji mého Focusu II fl 1.6 Duratec - poklidná jízda na okreskách kolem 6l, ve městě 8-9l, na dálnici kolem 7l. Samozřejmě pokud budete mít těžkou nohu na plynu, k čemuž Focus přímo provokuje, tak přidejte 2l
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 20.12.2016 15:04, Dialnica 7l
Ta dialnica 7 l, to je asi rychlostou 110 km, nie? Ja som totiz nevidel auto, co jazdi realnych 130 (to znamena fiat bravo tacho 142, citroen tacho 133) za 7 l. Moj citroen da dialnicu aj za 6 litrov (80 km/h) aj za 9 litrov (145-150km/h). Tazku nohu asi nemam, pouzivam tempomat. Neverim, ze ten focus bude pri realnych 130km uspornejsi.
reagować
Ondra007
ilość wystąpień13
data registracji22.09.2016
Wtorek 20.12.2016 21:27, 1.6 Duratec nebrat
Verýsku, ten benzinový Duratec stojí úplně za ho... Měli jsme ho s tátou 8 let ( nový vůz ) a celou dobu litovali, že jsme nevzali naftu .. Když se to plně obsadí, vůbec to nejede ( i v dvoučlenném obsazení je to slabé při předjíždění ) a i spotřeba nic moc .. Nechápu chválu na tento motor .. takže se nenech Bobanem HTP :) přesvědčit .. nám to úplně zkazilo zážitky z jinak skvělého vozu .. nafta je super, s 1.6 TDCi a 1.8 TDCi se mi jezdilo výborně, ale vybírej pečlivě .. C-Max je perfektní - skvělý výhled atd. ..
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 21.12.2016 00:07, RE: Dialnica 7l
Citroenak napisał:
Ta dialnica 7 l, to je asi rychlostou 110 km, nie? Ja som totiz nevidel auto, co jazdi realnych 130 (to znamena fiat bravo tacho 142, citroen tacho 133) za 7 l. Moj citroen da dialnicu aj za 6 litrov (80 km/h) aj za 9 litrov (145-150km/h). Tazku nohu asi nemam, pouzivam tempomat. Neverim, ze ten focus bude pri realnych 130km uspornejsi.


Ahoj, na dálnici jedu 130km/h tachometrových, tj. asi 124km/h podle GPS. Nikdy jsem neměl spotřebu nad 8l, to bych musel jet tak 140 a více...
Příklad Frýdek-Místek - Olomouc a zpět, dálnice 80%, spotřeba 7.1l, žádných 110 za Tirem
Pravdou je, že dávám aditivum Super VIF, které opravdu snižuje spotřebu sice tak 0,3-0
5l, ale i to něco pomůže, navíc to přece jenom trochu čistí "trubky"

V práci mám hned několik kolegů s Focusem II 1.6 Duratec, někteří mají už přes 200tis. km a žádné problémy nejsou. U Focusu I gen. rád papal olej při větších nájezdech, to ale nikdo z mých přátel nepozoruje u II. generace.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Środa 21.12.2016 08:34, RE: Dialnica 7l
BobanHTP napisał:
Citroenak napisał:
Ta dialnica 7 l, to je asi rychlostou 110 km, nie? Ja som totiz nevidel auto, co jazdi realnych 130 (to znamena fiat bravo tacho 142, citroen tacho 133) za 7 l. Moj citroen da dialnicu aj za 6 litrov (80 km/h) aj za 9 litrov (145-150km/h). Tazku nohu asi nemam, pouzivam tempomat. Neverim, ze ten focus bude pri realnych 130km uspornejsi.
Ahoj, na dálnici jedu 130km/h tachometrových, tj. asi 124km/h podle GPS. Nikdy jsem neměl spotřebu nad 8l, to bych musel jet tak 140 a více...Příklad Frýdek-Místek - Olomouc a zpět, dálnice 80%, spotřeba 7.1l, žádných 110 za Tirem Pravdou je, že dávám aditivum Super VIF, které opravdu snižuje spotřebu sice tak 0,3-05l, ale i to něco pomůže, navíc to přece jenom trochu čistí "trubky" V práci mám hned několik kolegů s Focusem II 1.6 Duratec, někteří mají už přes 200tis. km a žádné problémy nejsou. U Focusu I gen. rád papal olej při větších nájezdech, to ale nikdo z mých přátel nepozoruje u II. generace.


Bobane, Trasu FM - Olomouc znám docela dobře tam rozhodně není 80% dálnic. ten podíl je přinejlepším 60% dálnice+rychl. silnice. Z FM až do Bělotína jedeš po okresce (až na pár krátkých vyjímek za Místkem a kolem Příbora) se 4 pruhy. Neprojíždíš žádným městem, vesnicí. Když potřebuješ předjet kamion, předjedeš... To je naprosto ideální okreska... A dálnice mezi Olomoucí a Bělotínem je dost nevytížená, takže tu rychlost si tam taky bez problémů můžeš držet...
Pokud si dáš na otočku třeba Brno, Praha, spotřeba bude minimálně o litr vyšší...

Jinak 1,6 duratec je do ojetiny ideální volba. Pokud se vytočí, tak jede i ve více lidech. Pokud ale někdo potřebuje naftovej kopanec v nižších otáčkách, tak to duratec naštěstí neumí...
reagować
Pepee
ilość wystąpień61
data registracji09.02.2016
Środa 21.12.2016 10:40, RE: 1.6 Duratec nebrat
Ondra007 napisał:
Verýsku, ten benzinový Duratec stojí úplně za ho... Měli jsme ho s tátou 8 let ( nový vůz ) a celou dobu litovali, že jsme nevzali naftu .. Když se to plně obsadí, vůbec to nejede ( i v dvoučlenném obsazení je to slabé při předjíždění ) a i spotřeba nic moc .. Nechápu chválu na tento motor .. takže se nenech Bobanem HTP :) přesvědčit .. nám to úplně zkazilo zážitky z jinak skvělého vozu .. nafta je super, s 1.6 TDCi a 1.8 TDCi se mi jezdilo výborně, ale vybírej pečlivě .. C-Max je perfektní - skvělý výhled atd. ..


Já mám 1,6 benzín ve FoFo 1 a zážitek z jízdy mi nijak nekazí. Naopak. Táhne sice míň než nafťak, ale zato víceméně rovnoměrně od 1500 do 6000, což je na jízdu velmi příjemné. Velký rozsah použitelných otáček a tím pádem velký rozsah rychlostí, kterými můžu jet na jednotlivé kvalty. Taky rychle topí, což se o litinovém 1,8 TDCi říct nedá a to je myslím věc, kterou paní s malým děckem ocení.

Naftu jedině na dálnice, nebo na jízdy ustálenou rychlostí, jinak je to neskutečně protivné. A smrdí to.
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Środa 21.12.2016 11:36, RE: 1.6 Duratec nebrat
Pepee napisał:
. A smrdí to.


Amen!

reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 21.12.2016 12:27, spotreba 1.6 focus
Ja mam spotrebu okolo tych 8 litrov na dialnici z bratislavy do ziliny, cca 200 km, po ich prejdeni je vacsinou priemerna rychlost 120-140, vacsinou ale nad 130. Auto je plne (2 dospely a 2 deti, jedno v autosedacke), plny kufor bez vrchneho plata (kocik a ostatne veci). A tiez davam vif. Je to ale 2.0i 103kw. Nechce sa mi aj tak verit, ze na tejto trase, aj keby si isiel len tych 130 tacho, ze to bude lepsie.
reagować
Ondra007
ilość wystąpień13
data registracji22.09.2016
Środa 21.12.2016 22:01, Emisní normy :(
Tak s tím souhlasím, ve FoFo I jede Duratec úplně jinak .. nedávno jsem s ním jel a velice mě překvapil .. ještě neutlumený emisními normami to jelo jak ďas a mělo to krásně lineární záběr .. ve FoFo II je to bohužel jiné .. trochu se na tom samozřejmě podepsala i vyšší hmotnost vozu, ale hlavně ta emisní norma .. to ale bohužel nepotkalo pouze tento motor .. .. je to škoda, protože z původní točivé Yamahy se stal poměrně dýchavičný lenoch ..
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.