0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford C-Max

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.05.2011 11:15, rada
Na vašem místě bych bral benzínovej 2,0, jedinej problém je že je ho v nabídce jako šafránu. Spotřebu má stejnou jako 1,6i a problémy s dieslem bych s tímto nájezdem nepokoušel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.05.2011 12:40, rada
Já mám 1,8 benzin, oproti 2,0 nemá dvouhmoťák, rozvody mají oba poháněné řetezem. Jezdí ve městě kolem 9,5l, mimo město se dá za 7l. Na dálnici by to chtělo 6ku. Super podvozek. Celkově max. spokojenost. Pokud starší MPV nic lepšího asi nenajdete. Naftě bych se vyhnul.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.05.2011 13:30, rada
Já mám také 1.8 benzin, r.v. 2005. Můžu jedině doporučit. Na dálnici by to chtělo opravdu 6. Ale i tak si myslím že spotřeba při 130km/h 7,5l není špatná. Na dovolenou jezdíme ve 4 + pes a naložím opravdu vše. Co se týče oprav, tak jen ty běžné. Brzdy, žárovky, výměny olejů a předku jsem měnil tyčky stabilizátorů. Toď vše. Přeji šťastnou ruku při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.05.2011 08:31, rada
Posílám mou zkušenost, mám C Max 1,6 TDCi 80kW, za dva a půl roku co ho mám tak jenom běžná údržba, a výměna alternátoru. Motor naprosto bez problémů, výkon dostatečný, oprotiWV 1,9 TDi nesrovnatelně tichý. Prostor uvnitř pro dva dospělé a jedno dítě tak akorát. Kočárek se do kufru vejde, a pokud se naloží kufr až po střechu tak na dovolenou do Chorvatska bez problémů.Ročně najedu cca 18000Km chtěl jsem diesel pro jeho výkon a charakteristiku, vyhovuje mi zátah od nízkých otáček. Průměrná spotřeba 5,4l/100km. C Maxe s tímto motorem mohu jen doporučit. Přeju dobrou šťasnou ruku při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.05.2011 08:05, rada
Dieselu bych se nebál. Motory od Francouzů jsou nadmíru spolehlivé a 6-ka u 2.0TDCi lákavá. Spíš by mně samotného zajímalo jak moc už přední náprava zástavbou tohoto motoru trpí. Co na to odborník TipCars? 20000km už je nájezd který stojí za úvahu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.05.2011 09:11, rada
Váš Plánovaný nájezd není tak velký, aby jen kvlůli jeho velikosti se dal doporučit benzínový nebo naftový motor.Ještě záleží i na tom, zda budete jezdit krátké či naopak dlouhé trasy, jestli pojedete obvykle plně naložený, zda bude převažovat jízda po dálnici atp.Co se týká benzínů, jsou všechny benzíny nadprůměrně spolehlivé, jen u 1.6 s 85 kW (označení Ti-VCT) je ta spolehlivost o něco nižší. 1.6 se 74 kW je klasický osvědčený motor, kde až na rozvodový řemen není třeba nic měnit a poměr výkon, charakteristika, spotřeba je výborný, ovšem na C-max je to tak akorát. 1.8 a 2.0 sem tam trápí o něco větší spotřeba oleje, ale jen u motorů s velkým nájezdem a 1.8 se občas vyskytnou problémy s klapkami sání, ale i vzhledem k tomu, že jsou poháněné řetězem, se jinak jedná o nadprůměrně spolehlivé motory a s dostatečnžým výkonem. Co se týká dieselů, tak 1.6 platí za nejméně spolehlivé, zejména ta výkonější verze téměř vždy bude mít FAP, který je třeba celkem brzy měnit, méně výkonější verze ho obvykle nemívala, takže je tam o něco menší pravděpodobnost nečekané investice. Jinak z hlediska spotřeby a kultivovanosti jsou do hodně dobré motory. co se týká 2.0, tak ten je velmi vitání a 6-ka, obzvlášť na dálnici, se hodí, takže pro dynamičtější ježdění v plném voze na dálnici první volba. Jinak, jako nejspolehlivější diesel se považuje 1.8, který se objevil v roce 2006. Je to klasická prověřená konstrukce, kde je víceméně vše vychytané, ovšem kultivovanost a spotřeba je určitě horší než u zbývajících dvou dieselů. Jinak doporučuji brát modely až tak nejdřív od roku výroby 2006, kdy se podařila odstranit řada dětských chorob a došlo ke zlepšení kvality, no a ještě lépe po faceliftu.Vozy po faceliftu v dobrém stavu ale pod 200.000 Kč v současnosti nepořídíte, vozy vyrobené někdy od roku 2006 už se ale pod 200.000 Kč v solidním stavu sehnat dají. A pokud chcete solidní výbavu, dívejte se po verzích Ghia a Titanium, verze Ambiente jsou v základu jen chudě vybavené a Trend na tom není o moc líp. Přeji dobrou volbu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.05.2011 09:37, rada
...A ještě dodatek k mému příspěvku níže uvedenému: Obecně-co se týká nájezdu, tak se dá říct, že čím větší je nájezd, tím spíš je výhodnější diesel. Ale, jednak platí, jak už jsem psal, jen absolutní výše kilometrů, ale i to, jak moc naložený jezdíváte, na jak dlouhé cesty jezdíte, zda převažuje městský či dálniční provoz. Dále je třeba zohlednit pořizovací ceny motorů, jejich spohelivost, charakteristiku, výkon. Pak hraje roli i výbava, bohaté výbavy bývaly přednostně u výkonějších dieselů (ale opět záleži model od modelu). Paušálně se dá říct:U většiny ojetin platí, že při stejné výbavě jsou diesly u zánovních vozů o něco malá dražší (což kopíruje ceny nových aut), pak se cena přibližně srovná a u "starých" ojetin jsou ceny dieselů o něco nižší.Ale abych se vrátil k C-Maxu, tady se dá říct, že ceny dieslů jsou zhruba na úrovni benzínů.Ovšem dieslů je na trhu o něco více (hlavn 1.6) a pokud "jdete" po výbavě, pak u dieslů je větší pravděpobnost, že ji seženete. Sehnat třeba benzín 1.6 (ne Ti-VCT) ve výbavě Titanium, a ještě v dobrém stavu, je skoro nemožné..Ale abych to uzavřel a poradil, ve vašem případě se kloním k benzínu, doporučuji 2,0. kde je spotřeba v reálu jen o cca 1 litr vyšší než u 1.8.A pokud jej neseženete (není jich mnoho na trhu), s 1.8 chybu neuděláte. A konečně-na některých trzích se dávala verze 1.8 ve verzi označené FFV (flexi-fuel). Tu z hlediska spolehlivosti a nákladů na opravuj nedoporučuji, té se vyhnněte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 07:43, 1.6 TDCI
Tento diesel ma rozvody pohanene remenem, nikoli jak uvadi autor retezem. Dle udaju vyrobce vydrzi 240 tisic km, ale tomu bych moc neveril...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 08:09, RE: 1.6 TDCI
gottak napisał:
Tento diesel ma rozvody pohanene remenem, nikoli jak uvadi autor retezem. Dle udaju vyrobce vydrzi 240 tisic km, ale tomu bych moc neveril...
Máte pravdu. 1.6 TDCi má rozvodový řemen s 137 zuby, šířka 25 mm a podle servisů i Fordu se mění po 200.000 km. Samotný řemen pořídíte v druhovýrobě v rozmezí 900 až 1600 Kč podle dodavatele. Sada rozvod. řemene včetně ozubení přijde na nějaké tři tisíce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 08:47, RE: 1.6 TDCI
gottak napisał:
Tento diesel ma rozvody pohanene remenem, nikoli jak uvadi autor retezem. Dle udaju vyrobce vydrzi 240 tisic km, ale tomu bych moc neveril...
Mam Focus II 1,6 TDCi, 66 kW a cca, ve 160.000km(mám ho od 0 km) čidlo motoru ohlásilo chybu na klikovce a na vačce a vyřešila to výměna rozvodové sady
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 10:49, 2.0tdci
Je tento motor už velká zátěž pro přední nápravu C-maxe? Jinak jsem na něj slyšel jen kladné ohlasy. O problémech s turbem tady slyším poprvé.
A jako alternativa nežere už benzínový 2.0 moc (samozřejmě ne vzhledem k tomu TDCi ale v "revíru" benzíňáků)? Přece jen nemá tu 6-ku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 12:43, díky
skvělá recenze, po dlouhé době zase super počtení, díky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 13:23, Mazda 5
má mít podobně dobrý podvozek, tuším taky postavený na prodloužené verzi Focusu. Navíc má posuvné zadní dveře a 5* v EuroNCAP. Jednu dobu jsem o ní uvažoval, ale nakonec koupil 6tku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.05.2011 21:18, RE: 2.0tdci
watchtower napisał:
Je tento motor už velká zátěž pro přední nápravu C-maxe? Jinak jsem na něj slyšel jen kladné ohlasy. O problémech s turbem tady slyším poprvé.
A jako alternativa nežere už benzínový 2.0 moc (samozřejmě ne vzhledem k tomu TDCi ale v "revíru" benzíňáků)? Přece jen nemá tu 6-ku.
četl jsem zde recenzi ma citroen berlingo, nebo peugeot partner a v diskuzi jsem slyšel na tento motor jen samé nadávky....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.05.2011 13:47, RE: 2.0tdci
Ondří napisał:
četl jsem zde recenzi ma citroen berlingo, nebo peugeot partner a v diskuzi jsem slyšel na tento motor jen samé nadávky....
No vypadá to že více se už nedozvíme. Od TipCars žádná zpětná vazba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.05.2011 14:18, RE: 2.0tdci
Ondří napisał:
četl jsem zde recenzi ma citroen berlingo, nebo peugeot partner a v diskuzi jsem slyšel na tento motor jen samé nadávky....
Mimochodem, pročetl jsem si např. takový Peugeot 407 SW kde si v 2.0HDi lebedí jak je to skvělý doporučeníhodný motor. Jen mně zaskočila spotřeba 7-8 l. To se asi ucvakli. Vím není to nejmenší auto, ale když testovali spotřebu v C-max 2.0TDCi tak mu museli notně šlapat na krk aby vykouzlili průměr 8,1 l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.05.2011 12:02, RE: 2.0tdci
watchtower napisał:
Mimochodem, pročetl jsem si např. takový Peugeot 407 SW kde si v 2.0HDi lebedí jak je to skvělý doporučeníhodný motor. Jen mně zaskočila spotřeba 7-8 l. To se asi ucvakli. Vím není to nejmenší auto, ale když testovali spotřebu v C-max 2.0TDCi tak mu museli notně šlapat na krk aby vykouzlili průměr 8,1 l.
Mnou testovaný C-Max s dieselem 1.6 TDCi o výkonu 80 kW si vzal na testovací trati při snaze o maximálně úspornou jízdu 5,7 l/100 km, kdežto 2.0 TDCi jen 5,3 l/100 km, tzn. že ze silnějším motorem lze jezdit paradoxně levněji. Při vysocích nárocích na dynamiku si 1.6 TDCi řekla o 7,9 l/100 km, kdežto 2.0 TDCi o 8,1 l/100 km. Dlouhodobě jsem s 1.6 TDCi jezdil za 5,7 l/100 km, s 2.0 TDCi za 6,1 l/100 km.

Pro zajímavost ještě uvedu spotřebu testované ojetiny v podobě 1.8 TDCi se kterou jsem najel za týden 1100 km, přičemž 400 km bylo po hlavním městě v době dopravních špiček a ostatek připadal na silnice první, druhé a třetí třídy. Výsledná průměrná spotřeba činila 5,5 l/100 km při zcela běžném tempu. Vůz měl najeto přes 150.000 km.
reagować
jandlu
ilość wystąpień1
data registracji18.05.2014
Niedziela 18.05.2014 21:46, rada
zvažuji koupi Ford C-MAX 1.8i ETHANOL rok výroby 2006 nájezd 150 000km. poradíte mi něco tomto motoru?
reagować
jiříček
ilość wystąpień1
data registracji06.07.2014
Niedziela 06.07.2014 20:47, ford c max
Jsem též majitelem c-maxe,je to facelift z.roku 09-2007.auto má najeto 210000km
je to 1.6tdci 66kw,mimo rozvodu a destiček,jsem do něj nedal ani korunu.deně6 let
jsem jezdil do práce tábor č.budějovice.Myslím si že tento typ vozu se velice výrobci
povedl co se týče spotřebou,pohodlím,výbavou i vnějším provedením.Mohu toto auto
pro normální českou rodinu jenom doporučit.
Zdravím všechny příznivce.
reagować
Pepa 1
ilość wystąpień1
data registracji17.08.2019
Sobota 17.08.2019 17:49, Čidlo teploty
Ahoj, neví tu prosím někdo kde najdu na motoru C Max 1,8 92 kw r.v. 2004 kod motoru QQDB čidlo teploty chladící kapaliny ?
Díky Pepa
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.