Marcus napisał:
No abych řekl pravdu,tak moc nejsem přesvědčen o stejném množství paliva při každém dalším tankování. Odchylka od PP muže být odchylka při dotankování,ne? Skutečně počkáte,až se palivo přestane v nádrži výřit? A máte vždycky stejnou hladinu paliva? A jak to poznáte? Tankujete až do té doby, než ho vidíte v hrdle?
A pro porovnání se spotřebou ve městě dle výrobců je taky těžké. Není město jako město,ne? Jsou s kruhovými objezdy,se semafory,jiné více kopcovité, s více pruhy,s tramvajemi...prostě s...
Pokud to systém tankování umožňuje (hrdlo s uzávěrkou), tankuji do úplně plné nádrže, tzn. až do doby, kdy se palivo objeví v hrdle (v tankovací trubici těsně pod záklopkou, palivo vidím) a hladinu se nechávám ustát, občas je tam bublina, tak je nutné přitankovat.
Pokud to systém tankování nedovoluje, tankuji do druhého vypnutí pistole.
ad. porovnání spotřeby ve městě - máte pravdu, je to těžké. Výrobci aut měří spotřebu různými způsoby. Například Ford měří spotřebu v laboratorních podmínkách, kdy pro "město" vůz nastartuje za studeného stavu a průměrnou rychlostí 19 km/h ujede 4 km, přičemž dochází ke zrychlování a zpomalová. Maximálka činí však jen 50 km/h.
Já se rozhodl simulovat podobný model v reálném provozu v Praze. Abych byl objektivnější, trasa měří 20 km a představuje přejezd Prahou ve stejnou denní dobu přes centrum (odpolední špička).