0
powrót
 

diskuze k tématu: C-Max 1.6 EcoBoost – nekompromisně zábavný

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.07.2011 10:17, No tak tuhle spotřebu
nedosahovaly před pár lety snad ani legendární TDi při tomhle výkonu... Bravo, perfektní naladění auta na evropský test spotřeby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.07.2011 15:24, RE: No tak tuhle spotřebu
Petr S napisał:
nedosahovaly před pár lety snad ani legendární TDi při tomhle výkonu... Bravo, perfektní naladění auta na evropský test spotřeby.
Je na té spotřebě něco vyjímečného? Motor 1,6 se spotřebou 7l při lehoučké noze a přes 10l při ostré jízdě? Spíš vysoká, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.07.2011 16:12, RE: No tak tuhle spotřebu
rojack napisał:
Je na té spotřebě něco vyjímečného? Motor 1,6 se spotřebou 7l při lehoučké noze a přes 10l při ostré jízdě? Spíš vysoká, ne?
Pointa nie je v 1.6L ale v 134 kW a 7L/100 v meste
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.07.2011 17:28, RE: No tak tuhle spotřebu
rojack napisał:
Je na té spotřebě něco vyjímečného? Motor 1,6 se spotřebou 7l při lehoučké noze a přes 10l při ostré jízdě? Spíš vysoká, ne?
Lehoučká noha je jen teorie. V prax
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.07.2011 17:34, RE: No tak tuhle spotřebu
Petr S napisał:
Lehoučká noha je jen teorie. V prax
Nějak se mi ztratilo kus textu v předchozím příspěvku. <br>
Lehoučká noha je jen teorie. V praxi bude dlouhodobě jezdit asi tak o 2L víc než uváděných 6,4L ne? Zvlášť když je to MPV s velkou čelní plochou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 11:37, RE: No tak tuhle spotřebu
Petr S napisał:
Nějak se mi ztratilo kus textu v předchozím příspěvku. <br>
Lehoučká noha je jen teorie. V praxi bude dlouhodobě jezdit asi tak o 2L víc než uváděných 6,4L ne? Zvlášť když je to MPV s velkou čelní plochou.
Ve městě se dá opravdu jezdit do sedmi litrů a to bez toho, aby člověk s autem brzdil provoz. Otázkou spíše zůstává, jak moc bude řidiče svádět těch 134 kW A to je věcí čistě individuální. Nehledě na to, jak moc bude mít auto naložené.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.