Niedziela 19.05.2024 08:58,
TIPO Combi Lounge 2017 1,6 M-Jet 88 kW
Ahoj,
auto jsem v roce 2020 koupil 3 roky jeté se 124 000 km a po velkém servisu včetně rozvodů.
Nyní mám po rozvodech ve 240 000 km. Pravidelně co 20 000 km chodím na servis (olej, filtry). Měnil jsem brzdy přední, zadní, nechal udělat ve 220 přední i zadní tlumiče. Dvakrát jsem měnil pravý čep řízení. Olej nedolévám vůbec.
Spojka, převodovka, podvozek, výfuk, vše původní a bytelné.
Auto na okresce nedokáže jet v maximu, protože kroutící moment je pro toto auto dostačující i v naloženém stavu.
Dálnice jezdím za 5-6 litrů. Není problém s tím jet 170km/hodině a mít ještě dostatek výkonu ke zrychlení.
Ve městě chce na 40 km/hod dát 3 a až na 48 teprve za 4. Na 5 ve městě lze zapomenout.
Průměrná spotřeba při neúsporném režimu za celou dobu 5,1 l. Jinak okresky s pomalou jízdou se dají jet i za 3,5 l. Ale taková jízda mě nebaví.
Měnil jsem ještě čidlo teploty v kabině 1500. Chladilo to jak blázen. Lambda sondu. Neoriginál Bosch 3,5 tisíce. Baterku Exide premium letos na jaře za 2,5 tis.
Jinak motor v pohodě. Lounge výbava super. Do roku 2020 stop start jednou vypneš a je vypnutý na pořád. Už od roku 2020 ho mám vypnutý.
Koupil jsem si do světlometů s LED denním svícením Osram LED homologované žárovky za 3000 do hlavních světlometů. Na STK v pořádku a svítí to krásně.
Neměnil bych. A Octavie jsem měl 2 třetí řady 1,4 110 kW a 1,4 CNG 81 kW ve stylu a tak dobré nebyly.
reagować