0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo kombi 1,4 T-Jet: na pohodu

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
Tomas93
ilość wystąpień24
data registracji27.07.2017
Poniedziałek 14.08.2017 08:18, Vlastní zkušenost
Mám jen statickou zkušenost s novým Tipem, kdy jsem ho zkoušel na prodejně. Se svými 183cm jsem se komfortně usadil jak vpředu (ta sedadla jsou skvělá), tak i za sebou a místa pro kolena i nad hlavou bylo dost. Jako jedno z mála aut vypadá, že při hubenějších postavách ani ti tři lidé vzadu nebudou extra trpět.

Co třeba vadilo mámě, která je mrňavá, že spojkový pedál se prošlapává hodně hluboko a pro pohodlnou pozici za volantem to není úplně příjemné. Stejně tak ovládání posunu sedadla mezi nohama uprostřed, ne na kraji sedadla.

Jinak si myslím, že hodně dobrá varianta budget auta.
Nejsem si jistý, ale benzínová 1.6 je asi jen s automatem. Mít ji v nabídce i v manuálu s šestikvaltem, byla by to jasná volba.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 14.08.2017 10:29, Auto pěkné, konkurence obrovská
Tipo asi má směřovat k budgetovým vozům, takže dle mého nejžádanější verze u nás bude s motorem 1.4 bez turba. V kombíku cena je podobná jako Kia Ceed SW 1.4 ale hlavně Ford Focus kombi III, který svou akční cenou 319000kč válcuje snad vše v kombíku. Focus totiž není budgetový vůz a je to znát, deklasuje nejenom Tipo ale i Ceed nebo např. Rapid. Vůbec nevadí že ta cena se vztahuje na klasický atmosférický motor 1.6 Ti-VCT, on je totiž skvělý. Nemá turbodíru , snese vytočení k 7000 otáček, na okreskách také umí jet pod 6l, no a v koloně nebo ve městě při popojížední, či s vozíkem deklasuje všechny malé turbomotory, které poskakují díky turbodíře Sumasumárum, nevím sice jestli jde s takovou cenou na autě vydělat, ale v současné době nic lepšího poměr cena/výkon/spolehlivost/radost z jídy není
Tipo s motorem 1.4 T je pěkný, jenže cena kolem 400000kč už háže do ringu Peugeot 308 SW, R. Megane Grandtour, Opel Astra SW atd a to je konkurence, která nabízí prostě více, včetně hlavových airbagů vzadu v základu a lepší ochranu v crash testech(teď nemluvím o el.fidlátkách, ale mapě poškodzení těla v testech)
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 14.08.2017 10:42, RE: Auto pěkné, konkurence obrovská
BobanHTP napisał:
Tipo s motorem 1.4 T je pěkný, jenže cena kolem 400000kč už háže do ringu Peugeot 308 SW, R. Megane Grandtour, Opel Astra SW atd a to je konkurence, která nabízí prostě více, včetně hlavových airbagů vzadu v základu a lepší ochranu v crash testech(teď nemluvím o el.fidlátkách, ale mapě poškodzení těla v testech)


Jenomže tady má tipo výhodu ve větším motoru proti Francouzům s 1,2T... A Oplí 1,4 Turbo v astře nemá bůhví jakou pověst - i když problémy by snad již měly být vyřešeny.
reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Poniedziałek 14.08.2017 20:23, Auto pěkné, konkurence obrovská
Za mě jedině s foukanou 1.4. Je to motor na pohodu. SW je uškrcený, HW předimenzovaný. Z toho plyne dobrá životnost. S Tipem jsem sice nejel, ale Bravo s tímto motorem ať v provedení 110 nebo 88kw turbodírou netrpí. V koloně se dá popojíždět stejně jako s atmosférou (pokud řidič netrpí tikem v noze). Spotřeba je odvislá od tíhy nohy a zažitých návyků. Celkově spotřeba bude větší než u přímovstřikovaných motorů na druhou stranu motor netrpí na zakarbonování a nemoci ekoprkotin. Jediná škoda, že ho nedělají ve více výkonových variacích, ale kdo chce ho může nechat upravit, těch ofiko povolených 20% motoru nic neudělá.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Wtorek 15.08.2017 07:13, RE: Auto pěkné, konkurence obrovská
BobanHTP napisał:
jenže cena kolem 400000kč už háže do ringu Peugeot 308 SW, R. Megane Grandtour, Opel Astra SW atd a to je konkurence, která nabízí prostě více, včetně hlavových airbagů vzadu v základu


Bobane, Bobane. Fiat už od dob modelu Stilo má hlavové airbagy jako záclonu společnou pro přední i zadní řadu sedadel, označuje to jako airbagy okenní. Takže to, co konkurence často píše jako 8x airbag, mají fiaty už přes 15 let označené jako 6x airbag. Tipo samozřejmě nevyjímaje, tedy i tipo má hlavové airbagy pro cestující vzadu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Wtorek 15.08.2017 09:21, TIPO
Já s Tipem jezdil na jaro, když jsem vybíral auto. Fiat mě nadchl, prostorné pohodlné, velký kufr, jedinný problém byl cenový skok mezi 1.4 která je za 329000. Já chtěl 1,4 tjet a to už jsem byl na ceně 400, ten skok je dost velký a to je jedinné co mě od toho odradilo, být rozdíl v cenách mezi motory třeba 30 tisíc, tak to neřeším, ale 70 už bylo moc. Ještě je škoda, že 1.6 mají pouze s automatem, kdyby byla s manuálem a za rozumný peníz, tak bych taky zvažoval i tuhle variantu. Jinak auto jako celek se povedlo, to musím přiznat.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Wtorek 15.08.2017 17:07, RE: TIPO
driver111 napisał:
Já s Tipem jezdil na jaro, když jsem vybíral auto. Fiat mě nadchl, prostorné pohodlné, velký kufr, jedinný problém byl cenový skok mezi 1.4 která je za 329000. Já chtěl 1,4 tjet a to už jsem byl na ceně 400, ten skok je dost velký a to je jedinné co mě od toho odradilo, být rozdíl v cenách mezi motory třeba 30 tisíc, tak to neřeším, ale 70 už bylo moc. Ještě je škoda, že 1.6 mají pouze s automatem, kdyby byla s manuálem a za rozumný peníz, tak bych taky zvažoval i tuhle variantu. Jinak auto jako celek se povedlo, to musím přiznat.


Souhlas, máme v práci tu 1.4 atmo a je to slušně řečeno tupý lenoch. T-jet už je za peníze, kde vstupují do hry další skvělí hráči (Leon, P308, Auris, Ceed, Astra, Focus) co mají lepší renomé a po letech i zůstatkovou cenu. Škoda, pamatuji doby kdy Fiat sbíral tituly COTY, měl v B segmentu nejprodávanější model a především neměl dlouholeté výpadky v některých třídách aut.
reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Wtorek 15.08.2017 20:33, Tipo a konkurence
Vždycky ve výsledku bude záležet na požadavcích potencionálního zákazníka a jeho schopnostech si opatřit potřebné informace. Někdo si kupuje auto na 5 let, jiný na doživotí. Potom i v cenové relaci 400 tisíc dojde k poměrně jednoduché selekci, která paletu nabídky poměrně snadno zredukuje. Tipo v t-jetu bych zařadil do skupiny pro dlouhodobé záměry.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.