Michal napisał:
No to je recenze... Motor 2.0 8V je spolehlivější volba než 16V, který je citlivý na mazaní a často se přidírá a je spousta majitelů, kteří museli udělat generálku 16V motoru i při relativně malém počtu najetých kilometrů. 2.0 motor je na přední nápravu opravdu těžký, stejně jako dieslové motory. Na druhou stranu díly nápravy se dají pořídit poměrně levně. Čep je součástí ramene, takže nelze vyměnit samostatně, ale musí se vyměnit celé rameno.
Z benzínových motorů bych doporučil motor 1,4 nebo 1...
Díky Michale, to bylo skvělý, je vidět, že o Fiatu Tipo něco víš, an rozdíl od těch lidí co sem píší jak recenze, tak diskuzi.Měli by se učit.Obecně vím, že 2,0l čtyřválce hlavně v 16 v provedení (mělo je i skvělé Coupe) nejsou moc dobrou volbou, právě z důvodu zadírání, lze tomu čelit, jen používání olejů nejvyšší kvality a jejich výměnu zkrátit na cca 7000 km, ale ani pak to není zaručený.Jinak řada problémů s elektroinstalací u Tipa tkvý v zoxidovaných ukostřeních, které když se předělají, tak tím odpadne spousta závad v elektrice.Na všech Fiatech z 90 tých let (Bravo, Punto 1. generace apod) odchází uložení zadní nápravnice (říkám jí Háčková, podle tvaru písmene H) ale Tipo s tímhle problém kupodivu nemá.(jeho silentbloky jsou údajně kvalitnější)