0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo 2.0ie

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 08:17, Pojistka
Drahá pojistka je velmi relativní pojem. U dvoulitrového auta, které je víc než 10, dokonce víc než 15 let staré by mohla být pojistka kolem 6tis Kč ročně...
Jinak Tipo myslím bylo vyhlášeno autem roku 1989, jestli je nepletu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 08:22, RE: Pojistka
aphex napisał:
Drahá pojistka je velmi relativní pojem. U dvoulitrového auta, které je víc než 10, dokonce víc než 15 let staré by mohla být pojistka kolem 6tis Kč ročně...
Jinak Tipo myslím bylo vyhlášeno autem roku 1989, jestli je nepletu.
V textu byla nějaká zmínka o pojistce? Ani jsem si nevšiml a jestli myslíš povinný ručení, tak nevim jak si přišel na to, že takhle starý verkly by měly mít ručení levnější než ty nový, spíš naopak ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 09:49, RE: Pojistka
bestdrifter napisał:
V textu byla nějaká zmínka o pojistce? Ani jsem si nevšiml a jestli myslíš povinný ručení, tak nevim jak si přišel na to, že takhle starý verkly by měly mít ručení levnější než ty nový, spíš naopak ne?
Levnější pojistka by být mohla, protože za ty roky už mohl majitel nasbírat dost velký bonus, pokud ovšem nezavinil nějakou nehodu.
Jo a tzv. povinný ručení je taky pojištění.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 10:36, RE: Pojistka
bestdrifter napisał:
V textu byla nějaká zmínka o pojistce? Ani jsem si nevšiml a jestli myslíš povinný ručení, tak nevim jak si přišel na to, že takhle starý verkly by měly mít ručení levnější než ty nový, spíš naopak ne?
Některé pojišťovny dávají bonus, když je auto starší jak 10 let. Neptejte se mě na důvody, prostě to tak je. Taky dávají bonus za to, že řidič má víc jak 21 let a má trvalé bydliště v některých "venkovských" okresech. 6tis. Kč ročně je docela dost. My máme Hyundai Accent 1,34litru a platíme bez bonusů 2.800,- ročně. Což se mi už zdá trochu přijatelnější, ale k tomu máme ještě Citroen AX 1,36litru a za ten platíme s menším bonusem 3.700,- ročně, což už je trochu moc (zvlášť když ty dvě položky sečtu). Asi v budoucnu s druhým autem přejdeme na nějakého litráka, který má pojistku pod 2000,-. Mimochodem ta pojista je pěkná zlodějina a kritéria pro určování její výše jsou pěkně nespravedlivá (viz příklad naše dvě auta, kdy za velké a výkonnější platíme víc než za malé a objem je přitom skoro stejný).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 10:37, RE: Pojistka
Michal napisał:
Některé pojišťovny dávají bonus, když je auto starší jak 10 let. Neptejte se mě na důvody, prostě to tak je. Taky dávají bonus za to, že řidič má víc jak 21 let a má trvalé bydliště v některých "venkovských" okresech. 6tis. Kč ročně je docela dost. My máme Hyundai Accent 1,34litru a platíme bez bonusů 2.800,- ročně. Což se mi už zdá trochu přijatelnější, ale k tomu máme ještě Citroen AX 1,36litru a za ten platíme s menším bonusem 3.700,- ročně, což už je trochu moc (zvlášť když ty dvě položky se...
sorry, obráceně - za velké platíme míň než za malé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 12:22, RE: Pojistka
bestdrifter napisał:
V textu byla nějaká zmínka o pojistce? Ani jsem si nevšiml a jestli myslíš povinný ručení, tak nevim jak si přišel na to, že takhle starý verkly by měly mít ručení levnější než ty nový, spíš naopak ne?
I když je to paradox, tak je to právě naopak. Aito starší deseti let a bydlet ještě v dobrým kraji např. pardubickým (v mým případě to je 10% + 20% + 5 % za bezhavarijní jízdu). Kupodivu se v ČR kouká spíš na to jakej má auto obsah než na výkon. Nejdlepší by bylo, povinné ručení hodnotit podle věku pojistitele. Hodně mladý a hodně starý by to měli mít asi přece jenom o trochu dražší než zbytek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 12:24, RE: Pojistka
bestdrifter napisał:
V textu byla nějaká zmínka o pojistce? Ani jsem si nevšiml a jestli myslíš povinný ručení, tak nevim jak si přišel na to, že takhle starý verkly by měly mít ručení levnější než ty nový, spíš naopak ne?
tak si přečti druhej a třetí řádek.... a ZÁPORY..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 18:17, RE: Pojistka
anonym napisał:
I když je to paradox, tak je to právě naopak. Aito starší deseti let a bydlet ještě v dobrým kraji např. pardubickým (v mým případě to je 10% + 20% + 5 % za bezhavarijní jízdu). Kupodivu se v ČR kouká spíš na to jakej má auto obsah než na výkon. Nejdlepší by bylo, povinné ručení hodnotit podle věku pojistitele. Hodně mladý a hodně starý by to měli mít asi přece jenom o trochu dražší než zbytek.
A myslíš si, že je pro mladé řidiče (myslím hlavně studenty) lehké vydělat si peníze? Myslím, že sme rádi, když si vyděláme na nějakej starej ojetej křáp a 2* tejdně se někam svezeme, protože na víc cest kvůli cenám pohonných hmot už finance nezbývají :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 20:58, RE: Pojistka
David napisał:
A myslíš si, že je pro mladé řidiče (myslím hlavně studenty) lehké vydělat si peníze? Myslím, že sme rádi, když si vyděláme na nějakej starej ojetej křáp a 2* tejdně se někam svezeme, protože na víc cest kvůli cenám pohonných hmot už finance nezbývají :(
student ma chodit pesky nebo jezdit v mhd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.05.2006 21:13,
Převapuje mě, že Tipo hodnotíte jako spolelivé auto. Úpně stejné jsme měli doma, taky 2.0 i.e. Granturismo. Při koupi mělo najeto skutečných 40.000 km při prodeji 165.000 km. Za tu dobu se dvakrát vyndával motor - zadřený šálek na klikovce (prý je to u tohoto motoru normální, že špatně maže?!), dále šla ven převodovka - špatný synchron, menší poruchy nepočítaně. Ramena, klouby poloos, ložisla kol, výfuk apod. mají dost ubohou životnost. Elektrika si taky občas dělá co chce. Digi palubka se mi nelíbila, klasické budíky jsou stokrát lepší, ale to je věc vkusu, nicméně pokud na ní při jízdě svítí slunce nevidíte skoro nic. Tipo mi připadalo kvalitou hodně podprůměrné skoro až mizerné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.05.2006 10:37, RE: Pojistka
anonym napisał:
student ma chodit pesky nebo jezdit v mhd.
Už nemáme komunisty, tak můžou jezdit i studenti autem, i když jsou to většinou křápy, prtože na lepší nemaj, ale MHD a autobusy nejezdí všude a pořád. Podle tvýho příspěvku jsi starej zakomplexovanej ......... a léčíš si to tady.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.05.2006 14:57,
holt když někdo nestudoval, nepochopí, že student může být člověk i v 26letech...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.05.2006 13:26, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Převapuje mě, že Tipo hodnotíte jako spolelivé auto. Úpně stejné jsme měli doma, taky 2.0 i.e. Granturismo. Při koupi mělo najeto skutečných 40.000 km při prodeji 165.000 km. Za tu dobu se dvakrát vyndával motor - zadřený šálek na klikovce (prý je to u tohoto motoru normální, že špatně maže?!), dále šla ven převodovka - špatný synchron, menší poruchy nepočítaně. Ramena, klouby poloos, ložisla kol, výfuk apod. mají dost ubohou životnost. Elektrika si taky občas dělá co chce. Digi palubka se mi ne...
U tipa záleží na údržbě. Známí mají také toto auto v téže výbavě, a to již 10 let. Jde o vrcholný model, takže např. výměna výfukového potrubí je zde o něco dražší, než u běžného tipa, je údajně stála 35 tisíc, přístrojovka je citlivější na čistotu kontaktů. Je pravdou, že obzvláště za dne při rozsvícených světlech má horší čitelnost. Jinak ale běžné náklady nejdou do dramatických částek, auto snese hodně (jezdí na stavby a majitelé se s ním ani trochu nemazlí), přesto i po 230 tkm šlape dobře, motor je tichý a jeho spotřeba se pohybuje okolo 8 litrů, ani v hustém městském provozu jim nestoupá nad 10 l. Spojka byla měněna a nyní je dost ostrá, to mi osobně při řízení tohoto auta vadilo nejvíce a nejsem na to u jiných fiatů (punto, punto II, uno, uno logo) zvyklý, naopak posilovač řízení má optimální účinek. Myslím si, že pokud dostává toto auto klasickou údržbu, odvděčí se dobrou službou a spolehlivostí, známé nikdy nenechalo někde stát a výměnu v dohledné době neplánují, i když je docela láká nové volvo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 20.05.2006 13:59, RE: Pojistka
anonym napisał:
student ma chodit pesky nebo jezdit v mhd.
Srandista, rovnou pojedu na koni:))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.01.2008 13:51, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Převapuje mě, že Tipo hodnotíte jako spolelivé auto. Úpně stejné jsme měli doma, taky 2.0 i.e. Granturismo. Při koupi mělo najeto skutečných 40.000 km při prodeji 165.000 km. Za tu dobu se dvakrát vyndával motor - zadřený šálek na klikovce (prý je to u tohoto motoru normální, že špatně maže?!), dále šla ven převodovka - špatný synchron, menší poruchy nepočítaně. Ramena, klouby poloos, ložisla kol, výfuk apod. mají dost ubohou životnost. Elektrika si taky občas dělá co chce. Digi palubka se mi ne...
chtěl bych vidět těch SKUTEČNÝCH 40tkm ha ha ha ha s těmi závadami ,to tě pěkně někdo ojel a nebo kecáš ,prošlo mi pod rukama spousta fiatů a neříkám že jsou úplně bez chyby ale tyhle poruchy se vyskytují skutečně po více km!!!!!!!!!!!!!! a digitál? proč jsis ho tedy koupil ,když je anal lepší mohl jsi jej přece mít.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.