0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Stilo 1.9 JTD a zkušenosti po 500 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
donald
ilość wystąpień30
data registracji09.05.2007
Cztwartek 14.08.2014 15:18, Stručně, jasně, jednoznačně
Příspěvek není dlouhý, ale výstižný. Motory common rail jsou při pravidelné údržbě velmi spolehlivé, s dlouhou životností a vysokým výkonem. Mnoho lidí doporučuje benzín, ale ten by bez GO se půl milionu nedožil (myslím čtyřválec). Měnit víceméně spotřební materiál po 100 tis. km je přijatelné, i když člověk není kutil s dílnou, ani baron Rotchild.
reagować
ondrej190
ilość wystąpień6
data registracji17.02.2013
Cztwartek 14.08.2014 18:52, 500 t km= výborně,ale taky velký štěstí
Bojim se,že hranice 500 t. se leckterý C-R motor nedožije,byť by mohl.Auto asi pořád jezdí a pán má štěstí.Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Je to spíš loterie,nebo můžu bez obav koupit každý Stilo?
pochybuju. To bylo kouzlo starých dieselů bez turba,škoda,že motory s takovou jistotou už nejsou.To člověk hluk,lenost i třeba nic moc spotřebu odpustil .
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Cztwartek 14.08.2014 20:32, C-R
Proč se bojíte, že C-R od fiatu se 500 tis nedožije?? Nějaká zkušenost?
Pokud vim, C-R montuje fiat od 1997 a má s ním hodně zkušeností a i starší bravy/marey s JTD neměli s půlmilionem problemy.
To se o ostatních koncernech říct nedá.
Ted nevim, co je na tom pravdy, ale C-R je patent Fiatu SPA. o ostatní jim za ten patent platí (VW).
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 15.08.2014 19:02, proč ne rovnou 1 000 000 km
Nedávno německý majitel ujel s Fabií 1.9 tdi 1 000 000 km udájně i spůvodním turbem a spojkou,myslíte,že to dá bez problémů většina tdi pd 74 kw?
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Piątek 15.08.2014 20:43, RE: C-R
Zvirak napisał:
Proč se bojíte, že C-R od fiatu se 500 tis nedožije?? Nějaká zkušenost?Pokud vim, C-R montuje fiat od 1997 a má s ním hodně zkušeností a i starší bravy/marey s JTD neměli s půlmilionem problemy. To se o ostatních koncernech říct nedá. Ted nevim, co je na tom pravdy, ale C-R je patent Fiatu SPA. o ostatní jim za ten patent platí (VW).


Vše co říkáte je pravda, Fiat měl první CR a navíc jim na rozdíl od ostatních hned fungoval
V čr se 500tkm nedožije, protože ovbykle je s 500tkm dovezen, se 150tkm prodán ovcím, ve 250tkm vykoupen a se 160tkm prodám znovu ovcím a franta s pepem pak v hospodě vypráví, že se ve 170tkm hrozně ty fiaty klepou....
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Sobota 16.08.2014 01:30, RE: proč ne rovnou 1 000 000 km
Fanda napisał:
Nedávno německý majitel ujel s Fabií 1.9 tdi 1 000 000 km udájně i spůvodním turbem a spojkou,myslíte,že to dá bez problémů většina tdi pd 74 kw?


Jojo bylo to na idnes.cz, nejaky ucetni a vyslo mu to presne do Mlade Bol., tam mel 999 999.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 16.08.2014 09:12, RE: C-R
BMW528i napisał:
Zvirak napisał:
Proč se bojíte, že C-R od fiatu se 500 tis nedožije?? Nějaká zkušenost?Pokud vim, C-R montuje fiat od 1997 a má s ním hodně zkušeností a i starší bravy/marey s JTD neměli s půlmilionem problemy. To se o ostatních koncernech říct nedá. Ted nevim, co je na tom pravdy, ale C-R je patent Fiatu SPA. o ostatní jim za ten patent platí (VW).
Vše co říkáte je pravda, Fiat měl první CR a navíc jim na rozdíl od ostatních hned fungoval V čr se 500tkm nedožije, protože ovbykle je s 500tkm dovezen, se 150tkm prodán ovcím, ve 250tkm vykoupen a se 160tkm prodám znovu ovcím a franta s pepem pak v hospodě vypráví, že se ve 170tkm hrozně ty fiaty serou....


Aha,takže ovce kupují Fiaty,ve filmu Slavnosti sněženek zase jezdily kozy na pastvu v Mercedesu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Sobota 16.08.2014 11:00, RE: 500 t km= výborně,ale taky velký štěstí
ondrej190 napisał:
Bojim se,že hranice 500 t. se leckterý C-R motor nedožije,byť by mohl.Auto asi pořád jezdí a pán má štěstí.Jinak si to nedovedu vysvětlit.Je to spíš loterie,nebo můžu bez obav koupit každý Stilo? pochybuju. To bylo kouzlo starých dieselů bez turba,škoda,že motory s takovou jistotou už nejsou.To člověk hluk,lenost i třeba nic moc spotřebu odpustil .


Tak a které PD se dožilo půlmilionu? a jak vlastně vývoj PD skončil... Tak, že všemocný VW dává do aut patent fiatu tedy CR, že A v poslední době, měl VW vlastně největší problémy s motory všeobecně ze všech značek... Takže plivat na fiat je blbost
Mylsím si, že je to spíš všeobecně o majiteli, jak se k autu chová a ne o značce, pravda některé motory jsou problémové i při dobrém zacházení. Každopádně mám i to stilo s CR a zatím bez problémů...
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Sobota 16.08.2014 12:30, RE: 500 t km= výborně,ale taky velký štěstí
driver111 napisał:
ondrej190 napisał:
Bojim se,že hranice 500 t. se leckterý C-R motor nedožije,byť by mohl.Auto asi pořád jezdí a pán má štěstí.Jinak si to nedovedu vysvětlit.Je to spíš loterie,nebo můžu bez obav koupit každý Stilo? pochybuju. To bylo kouzlo starých dieselů bez turba,škoda,že motory s takovou jistotou už nejsou.To člověk hluk,lenost i třeba nic moc spotřebu odpustil .
Tak a které PD se dožilo půlmilionu? a jak vlastně vývoj PD skončil... Tak, že všemocný VW dává do aut patent fiatu tedy CR, že A v poslední době, měl VW vlastně největší problémy s motory všeobecně ze všech značek... Takže plivat na fiat je blbost Mylsím si, že je to spíš všeobecně o majiteli, jak se k autu chová a ne o značce, pravda některé motory jsou problémové i při dobrém zacházení. Každopádně mám i to stilo s CR a zatím bez problémů...


Vždyť zde nikdo na Fiat neplive,to co jsem napsal bylo myšleno s nadsázkou,pokud dopřeju vozu potřebný servis,slušně s ním zacházím a mám i trochu štěstí,tak proč by nefungoval.Sám bych si doma dovedl představit Bravo,nebo Lineu s motorem 1.4 T.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Sobota 16.08.2014 15:15, RE: 500 t km= výborně,ale taky velký štěstí
Fanda napisał:
driver111 napisał:
ondrej190 napisał:
Bojim se,že hranice 500 t. se leckterý C-R motor nedožije,byť by mohl.Auto asi pořád jezdí a pán má štěstí.Jinak si to nedovedu vysvětlit.Je to spíš loterie,nebo můžu bez obav koupit každý Stilo? pochybuju. To bylo kouzlo starých dieselů bez turba,škoda,že motory s takovou jistotou už nejsou.To člověk hluk,lenost i třeba nic moc spotřebu odpustil .
Tak a které PD se dožilo půlmilionu? a jak vlastně vývoj PD skončil... Tak, že všemocný VW dává do aut patent fiatu tedy CR, že A v poslední době, měl VW vlastně největší problémy s motory všeobecně ze všech značek... Takže plivat na fiat je blbost Mylsím si, že je to spíš všeobecně o majiteli, jak se k autu chová a ne o značce, pravda některé motory jsou problémové i při dobrém zacházení. Každopádně mám i to stilo s CR a zatím bez problémů...
Vždyť zde nikdo na Fiat neplive,to co jsem napsal bylo myšleno s nadsázkou,pokud dopřeju vozu potřebný servis,slušně s ním zacházím a mám i trochu štěstí,tak proč by nefungoval.Sám bych si doma dovedl představit Bravo,nebo Lineu s motorem 1.4 T.


Fando, to nebylo mířeno na tebe, ale na Ondřeje
reagować
Honza321
ilość wystąpień1
data registracji16.08.2014
Niedziela 17.08.2014 00:13, Názor na stilo multiwagon
Ahoj, malý příspěvek do diskuze, mám stilo multiwagon Jtd, 59kw,2004, 5 let, koupě ve 120000km, nyní 150000km. Provozně naprosto super stroj, výměna rozvodů, oleje, čepů, kotoučů a brzdového obložení přední nápravy, olej, nikdy mě nenechal někde stát.
Nejsem závodník, podvozek mi nepřipadá hrozný, na běžné ježdění stačí, vůz je srovnáván s oktávií kombi první generace pohodlnější vzadu, za cenu menšího kufru. Vozil jsem pět lidí po dovolených, s boxem jsem vždy vše uvezl.
Servisní přístup k levému přednímu světlu jen z podběhu, mám už natrénováno...S recenzí souhlasím a věřím, že ještě sto najedu, zdraví Honza.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Niedziela 17.08.2014 10:45, RE: Názor na stilo multiwagon
Honza321 napisał:
Ahoj, malý příspěvek do diskuze, mám stilo multiwagon Jtd, 59kw,2004, 5 let, koupě ve 120000km, nyní 150000km. Provozně naprosto super stroj, výměna rozvodů, oleje, čepů, kotoučů a brzdového obložení přední nápravy, olej, nikdy mě nenechal někde stát. Nejsem závodník, podvozek mi nepřipadá hrozný, na běžné ježdění stačí, vůz je srovnáván s oktávií kombi první generace pohodlnější vzadu, za cenu menšího kufru. Vozil jsem pět lidí po dovolených, s boxem jsem vždy vše uvezl. Servisní přístup k levému přednímu světlu jen z podběhu, mám už natrénováno...S recenzí souhlasím a věřím, že ještě sto najedu, zdraví Honza.


Souhlasím s pohodlím pro zadní cestující a v podstatě i vnitřní prostor je perfektní, teď jsem jezdil s OIII a to místo mě teda zklamalo a celkově je mnohem stísněnější. Jinak k podvozku, jízdní vlastnosti jsou italské-dá se na ně zvyknout, je to houpavější, ale není to OI, která je čitelnější. Navíc mě oproti OI(kterou mám doma taky, takže mám názorné porovnání) štvou přejezdy příčných nerovností - ty tupé rány, to jsem ještě neskousl. Jinak ke kufru- ano oktávka má papírově o 30 litrů větší kufr, ale co se týče skladnosti v kufru, vyhrává fiat - nemá vystouplé podběhy dovnitř kufru a tudíž z praktického hlediska tam člověk naskládá víc - auta používám jako pracovní, takže neustále v nich vozím nějaké zboží, tak vím o čem mluvím Dále k poruchovosti fiatu - zatím bez problémů a servisní náklady na oba vozy jsou podobné. A protože jsem s OI najezdil statisíce km, tak jsme chtěl změnu a užívám si docela fiata :) - prostě Ital se mi dostal pod kůži A k výměně žárovek ve světlech - to je asi nejhorší vlastnost stila, chce to trpělivost a zručnost- toho konstrukéra byh nechal za trest ty žárovky měnit týden v kuse :)

reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 17.08.2014 11:35, Stilo multiwagon
Tak se taky přidám. Já jsem Stilo MW koupil loni spíše náhodou. (2004, 1,8 16V 98kW) při koupi bylo na tachu obligátních141 tis. - neřešil jsem. Potřeboval jsem akutně auto, které bude alespoň chvíli jezdit a dal jsem za něj 40 tis. Při diagnostice se ukázalo, že má najeto už 248 tis.
Posledních půl roku jezdím cca 6 tisíc km měsíčně. Dnes už mám reálně najeto přes 300 tis km.
Závady, opravy, investice?
Silentbloky na zadní nápravě, ložiska zadních kol, brzd. destičky, chladič klimy, stěrače.
co 10 tis. dostává selenii.
Jinak nic. Na autě neni náznak rzi !! Vše funguje !!
Jediný co mě trochu štve je spotřeba oleje (1,5L/1000km), ale jde spíše o vlastnost a ne poruchu (95% dálnice)
Velikost kufru je větší u Stila než o Oct. Já při stěhování dal do kufru po složení sedaček skřín o rozměrech 200x110x70, a zavřel jsem kufr!!!! Kombík nemá hranu v kufru to je OBROVSKÁ výhoda
reagować
Martin K.
ilość wystąpień3
data registracji18.08.2014
Poniedziałek 18.08.2014 16:41, RE: C-R
BMW528i napisał:
Zvirak napisał:
Proč se bojíte, že C-R od fiatu se 500 tis nedožije?? Nějaká zkušenost?Pokud vim, C-R montuje fiat od 1997 a má s ním hodně zkušeností a i starší bravy/marey s JTD neměli s půlmilionem problemy. To se o ostatních koncernech říct nedá. Ted nevim, co je na tom pravdy, ale C-R je patent Fiatu SPA. o ostatní jim za ten patent platí (VW).
Vše co říkáte je pravda, Fiat měl první CR a navíc jim na rozdíl od ostatních hned fungoval V čr se 500tkm nedožije, protože ovbykle je s 500tkm dovezen, se 150tkm prodán ovcím, ve 250tkm vykoupen a se 160tkm prodám znovu ovcím a franta s pepem pak v hospodě vypráví, že se ve 170tkm hrozně ty fiaty serou....


Souhlas s tim Frantou a Pepou :) Koupil jsem Stlo 103kW pred 8 lety, 2 roky stare a primo od Fiatu kde s tim jezdil reditel. Kompletni historie atd. Nyni najeto 400tis Kc. Motor stale jede, nic nemlati, nikde nic netece. Davam doporuceny olej a menim po 15tis km misto 20tis km jak je doporuceno. Jedine co nedrzi jsou vahy vzduchu, vyrobce Bosch. Puvodni tlumice vydrzely 240km, pak jsem dal preventivne novy, puvodni ramena, cepy atd. taky vydrzely hodne. Pak jsem daval druhovyrobu Moog atd.

Do nafty jsem sel s odporem a strachem. Mel jsem Fiaty benziny, Lancie benzin atd. Ale kdyz jsem mel najezd uz rocne velkej, byla nutna vymena za naftu. JTD 16V (MultiJet) perfektni volba.

O tom jak lidi tady hodne nakecaji jsem se presvedcil. Postavil jsem Lancii pred autoservisem a chtel objednat nejaky prace. Pry Lancie ? Takovy krapy, porad se to sere, nic nefunguje, italsky peklo... a kde to mate? Rikam, stojite pred tim... Hmm. Takhle muzu vypravet dlouho :)

Taky jsem koupil Cromu 2.4 JTD 20V, bohuzel i pres certifikaci od debilni Cebie byla stocena a rozpraskana hlavna, nejaky blb v Italii nalil Natural a pak to poslali do CZ a jeste stocene. Takze neni vzdy hlavni co to je za znacku, kdo to vyrobil, ale kdo to provozoval a kdo to prodaval !

Aut jsem osobne poznal plno, vic jak 10 vlastnich a plno sluzebnich. Italsky nafty jsou jedny z nejlepsich motoru, staci se podivat kdo vsechno je pouziva do svych aut :) Staci hledat.

Az najedu 500ts km s tim JTD 16V napisu :)
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.