0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Stilo 1.8

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.05.2006 22:35, Stilo 1,8
Motor 1,8 do Stila nedoporučuju.Tyto motory se vyznačují vysokou spotřebou a nízkou spolehlivostí a dají se označit za problémové. Především vysokou spotřebou oleje,problémy s rozvody a variatory časování rozvodů (vysoká hlučnost). Když Stilo tak 1,4 , 1,6 nebo JTD.
Tyto motory jsou bez větších problémů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.05.2006 23:13,
pekne slohove cviceni, jinak ten clanek nic nerika, vesmes to cerpa z katalogu a casopisu z dob predstaveni vozidla. Lidi chteji zkusenosti s ojetymi vozy a ne prepsane clanky z casopisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 14:30, RE: bez předmětu
Attitude napisał:
pekne slohove cviceni, jinak ten clanek nic nerika, vesmes to cerpa z katalogu a casopisu z dob predstaveni vozidla. Lidi chteji zkusenosti s ojetymi vozy a ne prepsane clanky z casopisu.
Mám stilo 1,9 jtd najeto 68000tkm motor opravdu doporučuji ,spotřeba se pohybuje mezi 5,5až 6,5l a jinak celkově bez problemu , jen jednou v zimě hlašení vadného airbagu ,ale to není problem jenom stila.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.05.2006 18:02, RE: Stilo 1,8
Honza napisał:
Motor 1,8 do Stila nedoporučuju.Tyto motory se vyznačují vysokou spotřebou a nízkou spolehlivostí a dají se označit za problémové. Především vysokou spotřebou oleje,problémy s rozvody a variatory časování rozvodů (vysoká hlučnost). Když Stilo tak 1,4 , 1,6 nebo JTD.
Tyto motory jsou bez větších problémů.
Souhlasím že nejvhodnější motor pro běžného uživatele je 1.6, původem z Marey a Bravy. Pružný,výkonný,bezproblémový. Spotřeba 7-8.5l podle stylu jízdy. Vlastním 5 dveřové Stilo 1.6 r.v.02. Dovezeno z SRN nehavarované. Při koupi najeto 22tis km, nyní mám 58 tis.km. Neměl jsem ani jeden problém. Vše je stále původní (olej a vzduchový filtr samozřejmě ne). Předtím jsem vlastnil Lancii Dedru s motorem 1.8 16V jenž je téměř identický s motorem 1.8 ve Stilu. Těch 96kW se probralo k životu až při vyšších otáčkách a taky spotřeba byla vyšší. Na druhou stranu nemůžu potvrdit jeho problematičnost. Za 4 roky jsem s ní najezdil 85 tis a žádný zádrhel se nestal (při prodeji měla najeto téměř 200tis. km).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.05.2006 21:42, RE: Stilo 1,8
Tomáš napisał:
Souhlasím že nejvhodnější motor pro běžného uživatele je 1.6, původem z Marey a Bravy. Pružný,výkonný,bezproblémový. Spotřeba 7-8.5l podle stylu jízdy. Vlastním 5 dveřové Stilo 1.6 r.v.02. Dovezeno z SRN nehavarované. Při koupi najeto 22tis km, nyní mám 58 tis.km. Neměl jsem ani jeden problém. Vše je stále původní (olej a vzduchový filtr samozřejmě ne). Předtím jsem vlastnil Lancii Dedru s motorem 1.8 16V jenž je téměř identický s motorem 1.8 ve Stilu. Těch 96kW se probralo k životu až při vyšší...
V té lancii je sice motor podobnej,ale ne úplně stejnej,třeby 1,8 v lancii měl vyvažovací hřídele a měl daleko lepší kulturu chodu. Nevěřím,že za 200000 km nebyl měněn variator. Vstřikování Hitachi,který 1,8 má opravdu není dobrej počin. Zajímavý je,že na italskejch autech se kazí hlavně to co neni italský.Hlavně Bosch,Denso,Hitachi atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.05.2006 23:06, RE: Stilo 1,8
Honza napisał:
V té lancii je sice motor podobnej,ale ne úplně stejnej,třeby 1,8 v lancii měl vyvažovací hřídele a měl daleko lepší kulturu chodu. Nevěřím,že za 200000 km nebyl měněn variator. Vstřikování Hitachi,který 1,8 má opravdu není dobrej počin. Zajímavý je,že na italskejch autech se kazí hlavně to co neni italský.Hlavně Bosch,Denso,Hitachi atd.
Variátor opravdu měněn nebyl. Pokud k tomu dojde, co ta sranda stojí?
Auto je dodnes v rodině.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 28.05.2006 12:05, RE: Stilo 1,8
anonym napisał:
Variátor opravdu měněn nebyl. Pokud k tomu dojde, co ta sranda stojí?
Auto je dodnes v rodině.
Jeho závada se projevuje tím,že motor po nastartování má zvuk jako diesel,silné klepání a rachtání. Variator stojí cca.6 tis. Kč. Doporočuji měnit i s rozvody. Variator má jen 1,8 s 96 kW. 85 kW motor z marey ho nemá,jinak je stejný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 08:42, "mistr" PINDUR
- jak již bylo v jedné reakci uvedeno - potencionálního kupce NEZAJÍMAJÍ údaje opsané z prospektů - číst umějí taky. Praktická zkušenost = rada nad zlato.

- zřejmě ti taky uniklo, že Stilo nenavrhovali italové, ale nějakej němec. Proto to auto při pohledu zepředu velmi připomíná starší generaci Passatu. Vnitřek dveří pod výplněmi je prakticky okopírován z Golfa V - veškeré agregáty (stahovačka oken, centrál, atd) jsou umístěny na desce, která je přišroubovaná do rámu dveří. Podle mně to tuhosti příliš nepřispívá, ale nemám to ověřené.

- dále - výbava: FIATi byli vždy dobře vybaveni. To, co se např u škodovek považuje za poslední výkřik techniky, již má nebo měl FIAT v nabídce. Stejně tak, jako zhruba od dob modelu Tipo/Tempra je spíše unikát potkat FIAT této třídy, který nemá min. přední okna v elektrice. Takže argument o extra vybavenosti , je zavádějící (stále hovořím o stejné kategorii aut)

- koroze: autore, kdes to sebral, že FIAT udělal velký pokrok v protikorozní ochraně? Ten nastal už před nástupem BRAVO/BRAVA/MAREA - tyhle auta nereznou ani po deseti letech provozu, pokud se nejedná o zanedbané nebo bourané kusy (samozřejmě, že žádné už není absolutně bez koroze-sem tam se něco najde na podvozku a spodku karoserie)

Z toho plyne poučení - než napíšeš, resp. opíšeš recenzi, ověř si fakta, ano?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.10.2006 15:25, Fiat stilo diesel 1,9 jtd dynamic 115
jaký je tento model? jaké je je jeho spolehlivost a je to dobrá koupě? jaké má nejčastější závady a je pravda že tento model není pozink?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.01.2007 03:54, RE: Fiat stilo diesel 1,9 jtd dynamic 115
Martin napisał:
jaký je tento model? jaké je je jeho spolehlivost a je to dobrá koupě? jaké má nejčastější závady a je pravda že tento model není pozink?
Není pozink:))))) To snad dělá už jen Dacia ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:33, RE: "mistr" PINDUR
StB..czx napisał:
- jak již bylo v jedné reakci uvedeno - potencionálního kupce NEZAJÍMAJÍ údaje opsané z prospektů - číst umějí taky. Praktická zkušenost = rada nad zlato.

- zřejmě ti taky uniklo, že Stilo nenavrhovali italové, ale nějakej němec. Proto to auto při pohledu zepředu velmi připomíná starší generaci Passatu. Vnitřek dveří pod výplněmi je prakticky okopírován z Golfa V - veškeré agregáty (stahovačka oken, centrál, atd) jsou umístěny na desce, která je přišroubovaná do rámu dveří. Podle mně to tuhosti...
Mohu se Vás zeptat, zda má tento Fiat karosérii chráněnou zinkováním ?
Dále jak je to s rozvody : řemen či řetěz, OHC, DOHC ? Děkuji
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.