0
powrót
 

diskuze k tématu: Malý diesel pro dojíždění do práce

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.08.2013 16:21, Malý diesel pro dojíždění do práce
Poohlížím se nějakém menším autě pro ježdění do práce 40-60km a zpět město-dálnice. Jako pohon bych si představoval buď 1.3JTD (Punto, Swift, Corsa..) případně novější z 1.5dCi (Megane,Clio,Almera,Note...) nebo 1.6HDI. Otázka zní, které z verzí zmíněných motorů se vyhnout kvůli konstrukčním problémům, Větší diesel bych vyřadil spíš kvůli hmotnosti a s tím souvisejícím nákladům na přední zavěšení. Ještě požaduji EURO IV a rozpočet cca 150000Kč.
reagować
Minett
ilość wystąpień11
data registracji09.07.2013
Wtorek 13.08.2013 20:59, ..
Já bych za sebe určitě doporučoval Corsu 1.3 CDTi od roku 2004 ;) a nebo asi úplně nejjednodušeji a nejlíp Fabii 1.4 TDi nebo 1.2 TDi ;)
reagować
Michal 22
ilość wystąpień51
data registracji09.10.2008
Środa 14.08.2013 19:05, ...
Ač nadšenec do italských aut, 1,3JTD bych nedoporučil. I když s Puntem by ještě mohla fungovat, ale do větších aut nebrat. Nejspolehlivější malý diesel je 1,4HDI.
reagować
roody
ilość wystąpień48
data registracji14.08.2013
Środa 14.08.2013 20:21, ...
Corolla 1,4 D4D nebo něco s 1,4HDi
reagować
bulawaio
ilość wystąpień62
data registracji18.06.2013
Cztwartek 15.08.2013 07:47, Leon/ibiza Tdi
v nedávném čase jsem řešil podobný problém. Diesel na každodenní cesty cca 100km v rozpočtu do 120 000 kč. Z analýzy mi vyšlo jako docela dobře koupit Seat Leon (pro vás např. ibiza) a tam bych hledal nesmrtelnýho chrochtáka 66/81 Kw. Nicméně to asi nebude přesně tip pro Vás, protože nesplňuje euro IV (asi budete dojíždět Německo, že potřebujete IV). S timhle chrochtou budete jezdit jak s malým diselem a servisem a výdrží všechny Vámi uvažované diesely přebije.
reagować
donald
ilość wystąpień30
data registracji09.05.2007
Cztwartek 15.08.2013 09:17, Hyundai
Šel bych do H. Accent CRDi - spolehlivý, výkonný, úsporný a levný. Se 110 HP nemá mezi malými a levnými diesely konkurenci.
reagować
Muroň
ilość wystąpień71
data registracji10.06.2008
Cztwartek 15.08.2013 16:08, Dodatky k již řečenému
K předchozím příspěvkům: o 1,3 JTD skoro nic nevím, ale kluci od Oplů mi tuhle říkali, že 1,3 CTDi (což je totéž) - řečeno s bývalým panem prezidentem - ne, ne ,ne, ne, opravdu ne.
Jinak panem bulawaiem navrhovaná 1,9 Tdi s rotačkou Euro IV neplní, takže vypadává z výběru. Ano, Euro IV je vrahem z hlediska spolehlivosti, výdrže a spotřeby nejlepšího čtyřválcového přeplňovaného přímovstřikového vznětového motoru všech dob. To by pán musel uvažovat o 1,9 s PD, třeba právě v té Ibize.
Co se týče 1,5 dCi, tomu rozumí Pavlik a řešilo se to tu pod recenzí Scenica.
Takže zůstává 1,4 Hdi nebo nějaká ta Asie. 1,6 CRDi od Korejců je relativně bezproblémový motor a Ceed nebo i30 s ním se za 150k pořídit dá.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 01.10.2013 22:17, re:
Dobrý den. Co se týká těchto menších dieselů, jako nejméně spolehlivý bych viděl třináctistovku JTD či CDTi. Každý moderní diesel je citlivý na kvalitu nafty, která u nás není příliš dobrá. K nepojízdnému vozu vám může stačit i jedno špatné natankování. Motor 1.5 dCi od Renaultu není špatný, zvláště pak jeho modernizovaná verze. Nejpovedenější z motorizací ve výběru je ale podle mého názoru šestnáctistovka HDi od PSA.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.