Zdeny60 napisał:
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu. Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p. Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu. Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.
K těm Renaultům uvedu, že takovými prvními průkopníky zlepšování kvalit byla právě Laguna 1 a Megane, ale tam nejde o to, že by byly výrazně nespolehlivější než ostatní, ale že ty ND kolem komfortní výbavy, která si umí žít vlastním životem, stojí obvykle ranec, a tak auta sice jezdí, ale už jim kde co nefunguje. Po mechanické stránce zásadní problémy nevidím ani s cenou běžných opotřebitelných ND.