0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Marea Weekend a zkušenosti majitele po 200 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Cztwartek 17.10.2013 06:28, Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu.
Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p.
Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu.
Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 17.10.2013 08:33, RE: Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
Zdeny60 napisał:
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu. Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p. Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu. Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.


K těm Renaultům uvedu, že takovými prvními průkopníky zlepšování kvalit byla právě Laguna 1 a Megane, ale tam nejde o to, že by byly výrazně nespolehlivější než ostatní, ale že ty ND kolem komfortní výbavy, která si umí žít vlastním životem, stojí obvykle ranec, a tak auta sice jezdí, ale už jim kde co nefunguje. Po mechanické stránce zásadní problémy nevidím ani s cenou běžných opotřebitelných ND.
reagować
honzikoplik
ilość wystąpień1
data registracji17.10.2013
Cztwartek 17.10.2013 09:29, Marea Weekend 2/2002
Zdravím, taky s článkem souhlasím, vlastním jeden z posledních modelů a jsem spokojený, vůz jsem zakoupil 3/2009 a najeto měl udajně 119000km a dnes 10/2013 mám najeto197000km. Kromě pravidelné výměny oleje se naše silnice (kvalita) postaraly i o několikátou výměnu předních čepů a kostí. Ale jinak Větší investice skoro žádné. A jelikož je to ojetina tak drobné mouchy to má ale které auto ne??? Jízdní vlastnosti super i spotřeba, pohodli. nemám co dodat
Je to vůz kde za málo peněz je hodně muziky.
Přeji všem hodně šťastných kilometrů.... Honza
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 17.10.2013 09:56, RE: Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
David V napisał:
Zdeny60 napisał:
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu. Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p. Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu. Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.
K těm Renaultům uvedu, že takovými prvními průkopníky zlepšování kvalit byla právě Laguna 1 a Megane, ale tam nejde o to, že by byly výrazně nespolehlivější než ostatní, ale že ty ND kolem komfortní výbavy, která si umí žít vlastním životem, stojí obvykle ranec, a tak auta sice jezdí, ale už jim kde co nefunguje. Po mechanické stránce zásadní problémy nevidím ani s cenou běžných opotřebitelných ND.


Taky souhlas, když ojeté auto, nejlépe se nejdřív poptav v rodině a u známých, nehledě na značku a typ a až pak lovit v kalných bazarových vodách. Taky bych chtěl dodat, že nejpovedenější auta, co kdy Renault v novodobé histotii produkoval byla R19 facelift, Laguna a Megane 1 facelift, Clio 2 facelift. Pak už to šlo díky přílišným inovacím a fušerské montáži hodně dolů.
reagować
stenly71
ilość wystąpień17
data registracji09.01.2013
Cztwartek 17.10.2013 10:03, Marea JTD
sice jiná motorizace, ale přece :
zrovna včera se mi přehoupl tachometr přes 318000 km.
Kromě spojky (jen spojky, setrvačník zůstal) , předních tlumičů s uložením, ramen, žhavicích svíček, startéru (oprava) a snímače kliky vše původní. (nepočítám baterii, brzdy a filtry samozřejmě
Jezdí jako dábel, úplně v pohodě.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 17.10.2013 14:35, RE: Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
Zdeny60 napisał:
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu. Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p. Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu. Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.


Zajímavé, pro mě je synonymem nespolehlivosti Megane. A to poté, co si můj známý koupil před lety toho hatche se skoro kolmým zadním sklem (už nevím, co to bylo za model, ale byl to mírně ojetý vůz) a neustále se mu sypal. Poté, co při couvání na parkovišti se ozvala rána a kus převodovky upadl na silnici a on si k tomu uvědomil, že do oprav už nacpal spoustu peněz, ho prodal.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 17.10.2013 21:41, RE: Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
rojack napisał:
Zdeny60 napisał:
S článkem mohu souhlasit. Sice jsem Fiata nikdy neměl, ale mám ve svém okolí 3 lidi, co mají 2x Bravu a 1x Weekend. Vše benzín a vše na LPG. Auta jso denní otloukánic, co jezdí do práce, do lesa pro dřevo ale i na výlety a denodenně. ni jeden z nich nemá pod 250tkm a co slyšíma ahlvně vidím, majitelé jsou vysoce spokojeni s téměř nulovými náklady na servis a nadto ještě díky LPG s minimálními náklady na jízdu. Doba holt pokročila a to si právě mnoho zaslepenců neuvědomuje, že není jíž rok 1985 s modely Tipo, ale jak Fiat, tak hlavně Renault o obrovský kus pokročily dopředu. A na spolehlivosti to je dnes velice patrné. Jen někteří mají pořád v hlavě pro Renaulty synonymum nepsolehlivosti model Laguna 1 a pro Fiat možná tak Polski Fiat 125p. Naopak si myslím, že pro řadu běžných řidičů a průměrnými či menšími příjmy jsou fiaty slušnou volbou, tak jako například megany od Renaultu. Rozhodně, když nic jiného, budou tyhle Fiaty servisně daleko příjemnější co do ceny za opravy, než proslulá modla v podobě Octavia TDI-sen české rodiny.
Zajímavé, pro mě je synonymem nespolehlivosti Megane. A to poté, co si můj známý koupil před lety toho hatche se skoro kolmým zadním sklem (už nevím, co to bylo za model, ale byl to mírně ojetý vůz) a neustále se mu sypal. Poté, co při couvání na parkovišti se ozvala rána a kus převodovky upadl na silnici a on si k tomu uvědomil, že do oprav už nacpal spoustu peněz, ho prodal.


ano, tento model byla katastrofa. předchozí naopak, soused ho má, rok cca 2000, najeto 200+ a vyjma spotřebáku ani prd.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 19.10.2013 08:54, RE: Fiaty (ale i Renaulty) - proč ne?
tomaskrtek napisał:
Zajímavé, pro mě je synonymem nespolehlivosti Megane. A to poté, co si můj známý koupil před lety toho hatche se skoro kolmým zadním sklem (už nevím, co to bylo za model, ale byl to mírně ojetý vůz) a neustále se mu sypal. Poté, co při couvání na parkovišti se ozvala rána a kus převodovky upadl na silnici a on si k tomu uvědomil, že do oprav už nacpal spoustu peněz, ho prodal.
ano, tento model byla katastrofa. předchozí naopak, soused ho má, rok cca 2000, najeto 200+ a vyjma spotřebáku ani prd.

Netvrdil bych to tak jistě. Megane II (o kterém je řeč) měl problémy s kvalitou v prvním roce výroby (2003), protože se začal vyrábět na zcela nové lince a konstrukčně to byl velký skok proti předchůdci (který opravdu, zvlášť po faceliftu, nebyl vůbec špatný). Modely 2004 a zvláště pak modely po faceliftu (2006+) jsou solidně udělaná průměrná auta ve všech směrech včetně kvality a spolehlivosti, přitom se dnes dají koupit za naprosto směšné peníze. Podle mě je poměr kvalita / cena / užitek naopak velmi výhodný a nebál bych se megana II v dobrém stavu doporučit ke koupi.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.