Cufec napisał:
Zase kdyby bylo špatné uložení tlumiču tak si myslím že se sjíždí špatně pneu. A ty jsou ok.
Tak právěže je otázka co je míněno tou geometrií. Staré mechanické (ručičkové) geometrie meří jen sbíhavost kol. Na té záleží skutečně nejvíc. Je li toto špatně, sjíždí se kola, atd...
Ale co příklon/odklon ? To se měří leda na laserové geometrii s tím, že se to jen měří, ale málo kdo to nastavuje, protože se to musí dělat propilováním děr na uchycení tlumiče (čímž se uložení tlumiče posune nahoře kousek vedle a odklon/příklon je pak už v normě).
Proto se žřejmě i David ptá, co že vyšlo na té geometrii. Měl by být k dispozici protokol.
Taky je třeba brát ohled na to, že pokud není náprava zcela mechanicky vpořádku (vymlácené čepy, silentbloky atp.), tak nemá smysl geometrii dělat, protože je tam taková vůle, že stačí chytit za kolo, cuknout s tím a rázem přístroj ukazuje úplně jiné hodnoty. Toto ví i obsluha zařízení na měření geometrie kol a využívá toho. Pokud jde kolem trhnout tak, ale geometrie vyšla OK, tak to dělají... Osobně jsem viděl.