0
powrót
 

diskuze k tématu: FIAT Cinquecento - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 03:26, Moc penez za malo muziky
potencionalni kupce pise co od takovehoto vozu ocekavat
tot otazka, jestil nekdy takovym autem? jake auto ma ted ?
ridic zacatecnik ?
Podle meho je toto auto urceno predevsim pro novopecene ridice, ci svatecni jezdce a pritelkyne.... manzelku a matku deti bych do toho neposadil.
Toto auto je opravdu nejmensi z nejmensich, ja bych vam doporucil Punto je o to fous hezci auto, da se sehant i hezky vybavene a neco se do nej vejde, s parkovanim bych si nedelal starost protoze na vecine mist jsou jiz dnes vyznacene parkovaci pozice.
Nikdy jsem nastesti takto male auto nevlastnil ale mel sem tu cest jich par ridit a vozit se v nich a muzu vam zarucit ze to neni nic pekneho, sam vlastnim nissan sunny 1,6 sedan a stejne velke nebo mensi auto bych uz nechtel.
Pokud vam ma auto nejakou dobu vydrzet kouknete aspon prosim po tom puntu, myslim to s vami dobre
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 09:08, Reality
Narozdíl od recenzenta auto trošku znám takže. Motor 1.1 je nesmysl protože ve verzi Sporting má kratké převody = vyšší spotřeba + sportovní podvozek, narozdíl od 900stovky kde je řetěz musíte (nebo nemusíte - motor se nepotká) měnit rozvody. Jediné bolesti které toto auto při rozumném náběhu km má jsou následující:
- nefunkční hydronaklápění světel (systém alá Mladá Boleslav)
- koroze výfuku (oba dva díly ale seženete doslova za pár stovek)
- problematické vnitřní manžety poloos (systém alá Renault) které drží olejovou náplň převodovky a po čase začnou jejich gufera propouštět olej ven - pokud je v převodovce oleje málo tak pak zlobí řazení 2-3r.
- vůle v zadních ramenech se neobjevují do 100tkm
- plusem je určitě vynikající odolnost karoserie proti korozi (pozink)
- dalším plusem jsou SMĚŠNÉ ceny dílů a výše pojistky u motoru 899ccm, který má i slušnou spotřebu a bezproblémové SPI vstřikování
- minusem zadní brzdy, kterým po čase zkorodují jejich štíty (vnitřní plech co drží selý mechanismus)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 09:32, BEZPEČNOST
Chraň bůh se v tomhle nabourat......aby si člověk vozil v povinné výbavě otvírák na konzervy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 11:18, Fiat
No,musím z vlastní zkušenosti napsat,že jsme měli jedno Ciquecento a pak dvě Seicenta,všechny nové.Kupoval jsem je přítelkyni na ježdění po městě,vožení dětí do školy a ze školy atd.Na nic jiného se ani nehodí.Ale musím uznat že jako přibližovadlo a hlavně na parkování ve městech je úžasné.Teď máme Pandu a už je to o něčem jiném.Co se týče bezpečnosti tak nic moc,ale v městském provozu bych se nebál.Měli jsme motory jak 0,9,tak i 1,1 a spotřeba nikdy nešla v městském provozu přes 5,5l.Jinak jsme je vždy po třech letech prodali a za tu dobu se jen u jednoho vyskytla závada a to utržené lanko ruční brzdy(ale to si do dneška myslím že jela se zataženou a proto uletělo)Taky jsem se s tím Seicentem jednou vydal do Brna po dálnici a musím říct opravdu zážitek když vás někdo předjíždí nebo fouká velký vítr tak je celkem kumšt to udržet na cestě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 15:31,
no osobně taky malá auta rád nemám, ale pokud to bude jen do městského provozu, pak bych to neviděl jako problém. Ale pokaždé, kdy vyjedete mimo město, budete litovat, že nemáte aspon o chlup větší auto (třeba zmíněné Punto).
Tohle miniautí by bylo dobrý na přestavbu. Vytáhnout motor, dát tam 2,0 16V, jiný brzdy, navařit vnitřní trubkový rám a sprintovat s tím na okruzích a letištích...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 18:06, RE: bez předmětu
mirpie napisał:
no osobně taky malá auta rád nemám, ale pokud to bude jen do městského provozu, pak bych to neviděl jako problém. Ale pokaždé, kdy vyjedete mimo město, budete litovat, že nemáte aspon o chlup větší auto (třeba zmíněné Punto).
Tohle miniautí by bylo dobrý na přestavbu. Vytáhnout motor, dát tam 2,0 16V, jiný brzdy, navařit vnitřní trubkový rám a sprintovat s tím na okruzích a letištích...
No mám doma jak Punto II, tak i Seicento 1.1. Krom toho, že je Punto tišší, komfortnější a celkově bytelnější, tak v tom až takový rozdíl nevidím. Jezdím Seicentem do práce denně 25 tam a 25 Km zpět a bez problému. Dokonce mi to přijde živější než Punto 1.2. S bezpečností je problém, to je jasný, ale je třeba Favorit nebo shnilá Felicie bez airbagu lepší???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 21:49, MTB
Na vyblbnutí okolo baráku místo MTB nebo kolečkových bruslí náhodou zn ideál
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.03.2008 07:31, Vlastní zkušenost
Nedá mi, abych se nepřidala do diskuse. Cinquecento mám přes dva roky a jsem s ním spokojená. Jinak: RV 1997, motor 0,9, najeto má asi 60 tis. kilometrů. Mám ho od té doby, co mám řidičák, takže ideální na parkování pro lidi, co to "moc netrefí" k chodníku. Jezdím s ním ráda. Doma máme ještě Felicii, stejně starou jako tenhle fiátek - Felicie rezne, tohle auto ne. A navíc se mi zdá takové "pohyblivější" oproti Felicii. Musím přiznat, že jsem do něho za ty dva roky investovala také nějakou korunu, ale pořád to jde. A navíc jich nejezdí zase tolik, takže když se s ním někde objevíte, je to tak tak trochu zvláštnost... To je můj laický názor řidiče skorozačátečníka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.03.2008 20:24, Pozor na vraky
S Fiatem Cinquecentem mám asi nejhorší zkušenosti, jaké může člověk po stránce spolehlivosti vůbec mít. Za 9 let co jsme měli toto auto doma se na něm pokazali všechno, co mohlo, od 3x měněné prorezlé nádrže přes nefungující ruční brdu (i po opakované návětěvě servisu) po vádné ventily. Pravdou ale je, že auto bylo koupeno ojeté a ne moc důsledně zkontrolováno, takže doporučuji velmi dobře si vůz prohlédnout. V předchozích komentářích se píše, že díly jsou směšně levné, ale už ne, že téměř nejsou k sehnání... Cinquecento není úplně běžný model a i autorizovaný servis Fiatu nebyl schopen některé díly sehnat.
Jinak nyní máme Seicento 1.1 z roku 2005 (koupené nové) a po stránce spolehlivosti i jízdních vlastností mu za jeho cenu nelze vytknou vůbec nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.08.2008 21:53, cinquecento
omg to budu jezdit raci na kole,btw mam drazsi kolo nez zminene vozidlo XD proto asi takoveto uvazovani

jednou sem byl svedkem jak jeden zavodnik jezdil smykem kolem parkoviste tak dlouho az vletel na obrubnik a zlomil obe kola,neni nad lepsi pohled XD

btw staci jak to v zime za vami nekdo nedobrzdi a budete litovat dne kdy ste si koupil toto auto,neverim ze v 50km/h pri narazu budete mit jen rozbitou hubu airbagem,myslim ze primo popapate motor ale je to o tom to vyzkouset,predpokladam ze nikdo tu nehodu neprezije tak asi neni ani zadna osobni skusenost z bouranim v CINQECENTU
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.09.2008 10:51, Vrak
YV tomhle vraku chce nekdo jezdit????
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.