kamil321 napisał:
Zákaz vjezdu nákladních vozidel bez upravovací tabulky sice platí i pro všechny N1, ale ještě jsem se nikdy nesetkal, že by za to někoho pokutovali. Projíždím to běžně, je to v podstatě klasické auto a musel by člověk natrefit na opravdu imbecila bez rozumu. Na co ale opravdu bacha je cesta do zahraničí. Opět záleží na koho člověk narazí, ale několikrát jsem se musel vracet z malého hraničního přechodu při pouhém výletu na velký pro nákladní vozidla. Moc se to nekontroluje, ale může to nastat. Mně se to stalo po kontrole na přechodech jak do Polska, tak Chorvatsko - Bosna. Ale fakt píšu, že na to člověk musí být připravený, ale pravděpodobnost je malá a hlavně u Fiata Bravo skoro mizivá, spíš se to týká větších aut nebo pikapů s N1. Co už může být v zahraničí větší komplikace, tak jsou ekologické plakety. Mne N1 omezilo v Rakousku, kde pro osobáky zatím mít eko plaketu nemusím, ale pro N1, ať už je jakékoliv ano, protože v Rakousku pod tím pojmem je nákladní automobil a basta. Navíc nejnižší možná současná ekoplaketa je tam euro3 (oranžová), a pokud to zpřísní nebude možné do Vídně nebo na jih do Chorvatska jet od euro3 s N1 vůbec.
Bohužel to není primárně o značce zákaz vjezdu nákladním vozidlům, ale o tom, že s vozidlem N1 nesmíte do obytných zón, což je ve městech všude. Jsou pak města, která vyloženě jdou po vozidlech co tam nemají co dělat a mají na to i automatizované systému, policista prochází kolem zaparkovaných aut a jestli tam najde N1, tak hned jej řeší.