0
powrót
 

diskuze k tématu: Úskalí vozidel N1 ?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, automobilky, italská vozidla
FRmarkEE
ilość wystąpień4
data registracji04.05.2017
Wtorek 16.05.2017 07:03, Úskalí vozidel N1 ?
Zdravím

S největší pravděpodobností si kupuji Fiat Bravo , více méně jediný problém vidím v tom ,že je vozidlo N1 ... Jaké jsou za tím prosím úskalí a jak moc je to omezující ?

Co jsem tak zatím pozjišťoval tak bych správně nesměl jezdit v 5ti lidech , musím mít vzadu mřížku ( odmontovaná ) a neměl bych správně jezdit do zákazu dodávek ( http://www.auto.cz/zakaz-vjezdu-pro-vozidla-n1-ridici-dodavek-vite-ze-dal-nesmite-97396 ) ...

Jsou to věci za ,které by mě policajti mohli pokutovat ,ale myslím ,že se snad neděje :)
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Wtorek 16.05.2017 09:16, RE: Úskalí vozidel N1 ?
FRmarkEE napisał:
ZdravímS největší pravděpodobností si kupuji Fiat Bravo , více méně jediný problém vidím v tom ,že je vozidlo N1 ... Jaké jsou za tím prosím úskalí a jak moc je to omezující ?Co jsem tak zatím pozjišťoval tak bych správně nesměl jezdit v 5ti lidech , musím mít vzadu mřížku ( odmontovaná ) a neměl bych správně jezdit do zákazu dodávek ( http://www.auto.cz/zakaz-vjezdu-pro-vozidla-n1-ridici-dodavek-vite-ze-dal-nesmite-97396 ) ... Jsou to věci za ,které by mě policajti mohli pokutovat ,ale myslím ,že se snad neděje :)


Pokud vím, přepážka už v autě být nemusí. Zda můžeš nebo nemůžeš jezdit v pěti lidech záleží na tom, co je napsáno v techničáku. Většina normální N1 osobáků jde zpátky přestavět na normální osobák. Náročnost tohoto procesu bych si ověř bu%d u místího dealera Fiatu, nebo přímo u importéra...
Do zákazu vjezdu nákladních vozidel (bez omezení hmotnosti) takové auto dle zákona opravdu nesmí. Pokud budeš rozumnej a policajt taky, asi se domluvíte.
reagować
Kohout Pavel
ilość wystąpień65
data registracji28.11.2013
Wtorek 16.05.2017 10:46, N1
Měl jsem Focus Combi registrovaný jako N1. Jakmile přestala platit povinnost mít přepážku a zatmavená zadní boční skla, šlo to vše ven. Nikdy jsme neměl problem s PČR.
U některých aut přestavba na N1 znamenala snížení počtu míst vzadu ze 3 na 2 kvůli nostnosti pro náklad.
Zažil jsem ale i "pakárnu" na bráně jedné fabriky, kam jsme jeli pracovat. Vozy N1 musely přes nákladní vrátnici, ne přes osobní
Viz také zde http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/878094
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Wtorek 16.05.2017 17:37, N1
Zákaz vjezdu nákladních vozidel bez upravovací tabulky sice platí i pro všechny N1, ale ještě jsem se nikdy nesetkal, že by za to někoho pokutovali. Projíždím to běžně, je to v podstatě klasické auto a musel by člověk natrefit na opravdu imbecila bez rozumu. Na co ale opravdu bacha je cesta do zahraničí. Opět záleží na koho člověk narazí, ale několikrát jsem se musel vracet z malého hraničního přechodu při pouhém výletu na velký pro nákladní vozidla. Moc se to nekontroluje, ale může to nastat. Mně se to stalo po kontrole na přechodech jak do Polska, tak Chorvatsko - Bosna. Ale fakt píšu, že na to člověk musí být připravený, ale pravděpodobnost je malá a hlavně u Fiata Bravo skoro mizivá, spíš se to týká větších aut nebo pikapů s N1. Co už může být v zahraničí větší komplikace, tak jsou ekologické plakety. Mne N1 omezilo v Rakousku, kde pro osobáky zatím mít eko plaketu nemusím, ale pro N1, ať už je jakékoliv ano, protože v Rakousku pod tím pojmem je nákladní automobil a basta. Navíc nejnižší možná současná ekoplaketa je tam euro3 (oranžová), a pokud to zpřísní nebude možné do Vídně nebo na jih do Chorvatska jet od euro3 s N1 vůbec.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 17.05.2017 13:55, RE: N1
Kohout Pavel napisał:
Měl jsem Focus Combi registrovaný jako N1. Jakmile přestala platit povinnost mít přepážku a zatmavená zadní boční skla, šlo to vše ven. Nikdy jsme neměl problem s PČR. U některých aut přestavba na N1 znamenala snížení počtu míst vzadu ze 3 na 2 kvůli nostnosti pro náklad. Zažil jsem ale i "pakárnu" na bráně jedné fabriky, kam jsme jeli pracovat. Vozy N1 musely přes nákladní vrátnici, ne přes osobní Viz také zde http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/878094


Je to tak. Největší problém může nastat, pokud dojde k nehodě se zraněním v autě otypovaném pro 4 lidi převážející lidí 5. Jinak jsem s několika auty (ať už M1, nebo N1) neměl problém.
reagować
FRmarkEE
ilość wystąpień4
data registracji04.05.2017
Środa 17.05.2017 16:29, Děkuji za odpovědi
Děkuji moc za odpovědi.

Auta N1 se dají zpětně předělat na M1 u www.tom-car.cz za 3600. Nicméně po telefonu mi bylo řečeno ,že zrovna Fiaty předělat zpět nejdou ,jelikož jako nákladní autobily se vyrábí už v itálii... omezení počtu cestujících bohužel v mém případě platí.

Eko plaketa v rakousku není zas takový problém, to je jednorázová částka cca 1000kc. Bravo je benzín s EURO4 takže se dostanu případně všude. V Maďarsku se za dálnici platí místo 350kc 700kc, to je taky pohoda když tam zajedu tak jednou za rok. V německu eko plakety platí i pro klasické osobaky. V porovnání s dobrým kupem auta,to jsou malé částky.

Horší už to je s tím snížením míst.

Co mi ještě vrtá hlavou a co se mi nepodařilo najít je údajné omezení maximalni rychlosti vozů N1 na dálnici, údajně místo 130 na 110. To by bylo s počtem míst druhé velké omezení...
reagować
FRmarkEE
ilość wystąpień4
data registracji04.05.2017
Środa 17.05.2017 19:53, Rychlostni omezení M1
Chlapi , existuje prosím vás vůbec nake rychlostní omezení pro N1 ?
Špatně hledám nebo pisatel z nakeho fóra měl jen moc slivovice ?
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Cztwartek 18.05.2017 07:47, RE: Rychlostni omezení M1
FRmarkEE napisał:
Chlapi , existuje prosím vás vůbec nake rychlostní omezení pro N1 ? Špatně hledám nebo pisatel z nakeho fóra měl jen moc slivovice ?


Omezení rychlosti se týká aut nad 3,5 tuny. Tam platí mimo obec 80km/h - a to včetně dálnice. Jinak to mají ještě autobusy. Ale N1 dodržuje stejné rychlostní předpisy jako M1.
reagować
enab
ilość wystąpień5
data registracji18.02.2015
Niedziela 21.05.2017 21:42, čerstvá zkušenost
Byl sem vyhozen od STK , kvůli oškrábaným žlutým zaslepovacím samolepkám, na oknech zadních dveří. Na Felicii Combi N1 po Telecomu. A to byly oškrábané, od r. 2002. Focení je prej focení.
reagować
garry
ilość wystąpień2
data registracji09.11.2017
Cztwartek 09.11.2017 19:46, RE: N1
kamil321 napisał:
Zákaz vjezdu nákladních vozidel bez upravovací tabulky sice platí i pro všechny N1, ale ještě jsem se nikdy nesetkal, že by za to někoho pokutovali. Projíždím to běžně, je to v podstatě klasické auto a musel by člověk natrefit na opravdu imbecila bez rozumu. Na co ale opravdu bacha je cesta do zahraničí. Opět záleží na koho člověk narazí, ale několikrát jsem se musel vracet z malého hraničního přechodu při pouhém výletu na velký pro nákladní vozidla. Moc se to nekontroluje, ale může to nastat. Mně se to stalo po kontrole na přechodech jak do Polska, tak Chorvatsko - Bosna. Ale fakt píšu, že na to člověk musí být připravený, ale pravděpodobnost je malá a hlavně u Fiata Bravo skoro mizivá, spíš se to týká větších aut nebo pikapů s N1. Co už může být v zahraničí větší komplikace, tak jsou ekologické plakety. Mne N1 omezilo v Rakousku, kde pro osobáky zatím mít eko plaketu nemusím, ale pro N1, ať už je jakékoliv ano, protože v Rakousku pod tím pojmem je nákladní automobil a basta. Navíc nejnižší možná současná ekoplaketa je tam euro3 (oranžová), a pokud to zpřísní nebude možné do Vídně nebo na jih do Chorvatska jet od euro3 s N1 vůbec.

Bohužel to není primárně o značce zákaz vjezdu nákladním vozidlům, ale o tom, že s vozidlem N1 nesmíte do obytných zón, což je ve městech všude. Jsou pak města, která vyloženě jdou po vozidlech co tam nemají co dělat a mají na to i automatizované systému, policista prochází kolem zaparkovaných aut a jestli tam najde N1, tak hned jej řeší.
reagować
garry
ilość wystąpień2
data registracji09.11.2017
Cztwartek 09.11.2017 19:48, RE: Rychlostni omezení M1
KoobaS napisał:
FRmarkEE napisał:
Chlapi , existuje prosím vás vůbec nake rychlostní omezení pro N1 ? Špatně hledám nebo pisatel z nakeho fóra měl jen moc slivovice ?
Omezení rychlosti se týká aut nad 3,5 tuny. Tam platí mimo obec 80km/h - a to včetně dálnice. Jinak to mají ještě autobusy. Ale N1 dodržuje stejné rychlostní předpisy jako M1.


Může to být na víceproudých silnicích, tam může být značka, že náklaďáky nemůžou do jiného než úplně pravého pruhu nebo jim může být přikázána i jiná rychlost. Bohužel náklaďák je vše, co je kategorie N1-3
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.