David Hrdlička napisał:
Bohužel tento motor se objevoval pouze v třídvéřovém Bravu a také v modelu Marea a Marea Weekend. Navíc jeho původní verze (108 kW) slušně táhne až ve vyšších otáčkách, což se projevuje i na spotřebě. Lépe je na tom až modernizovaná varianta (výkon 113 kW, maximum točivého momentu posunuto níže).
Samozřejmě se jednalo o 3-dvéř, tedy Bravo, vyplývá to i z Vašeho článku - i když to byla možná škoda, hodně zákazníků potřebuje více dveří, z nejrůznějších důvodů, a tito byli o tenhle motor " okradeni"...Marea, i s verzí kombi, si takový motor nezasluhuje - designově je to typicky rodinná záležitost
) Jinak já jsem zvyklý z motorky držet motor poněkud výše, tak mi to u Brava ani nepřišlo...ta spotřeba už ano, jenže každá sranda něco stojí,kdybych byl šetřílek,tak 1,9SDI
Je zajímavé, že u motorky vysoké otáčky nejsou až tak vykoupeny zvýšením spotřeby, jako u auta...pro srovnání Honda Blackbird 5,5 -8, a zmiňované Bravo 6-14!